• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser15573

Ik verlies wel veel, net 5x, elke keer omgekocht en opnieuw geprobeerd. Elke keer een salarisbonus o.i.d. en pas de 6e keer een ei -.- wauw wat een verdeling.
 

DeletedUser15573

Ik ben echt een verzamelaar. Ik wil het liefst zo veel mogelijk verschillende.items, maar dat gaat zo niet lukken. En met die torenhoge marktprijzen straks... Life's tough!
 

DeletedUser4468

Het is volgens mij een soort tweeling. Op Colorado heb ik ze elke keer (8 keer) KO geknald. Ik was net een half uur eerder KO gegaan bij een FG en had maar 200 LP fzo.

Ik heb het ook even geprobeerd en heb nadat ik KO was gegaan hem aangevallen met slechts 500 LP. Ook ik schoot hem KO, dus ik denk dat het nu wel bewezen is dat hij je aantal levenspunten van dat moment kopiëerd.
 

DeletedUser1448

Nee hij kopieert niet alles. Ik heb ene ko geschoten toen ik 3k lp had en hij ging ko na 500 lp
 

DeletedUser4468

Nee hij kopieert niet alles. Ik heb ene ko geschoten toen ik 3k lp had en hij ging ko na 500 lp

Hmm, is dan wel raar. Misschien neemt hij het aantal lp dat je hebt op het moment dat je inlogt / naar dat duelscherm gaat? Zou dat het kunnen zijn?

En op w7 , waar ik rang 1 verschuilen ben weer verloren omdat we allebei nooit raakten..Misschien volgende keer toch wel duelkleding aandoen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Speel niet op w7 maar doe toch gewoon die duels en gisteren nacht kreeg ik een Cartwright's hoed en nu vannacht zelfs een Cartwright's broek. Zozo na zoveel jaren ook eens wat geluk :blink:
 

DeletedUser905

Hmm, is dan wel raar. Misschien neemt hij het aantal lp dat je hebt op het moment dat je inlogt / naar dat duelscherm gaat? Zou dat het kunnen zijn?

En op w7 , waar ik rang 1 verschuilen ben weer verloren omdat we allebei nooit raakten..Misschien volgende keer toch wel duelkleding aandoen :p
Kleding aandoen met mikken ;)
 

DeletedUser3012

Ik had kleding met puu imago aangetrokken, nog steeds niets raak.

Dat is logisch. Imago verkleint enkel de mikkans van de tegenstander. En die was al zo klein door al je attributen op beweeglijkheid. Je kunt beter proberen kleding met puur mikken aan te trekken. ;)
 

DeletedUser

Ik verlies nog met me duelkleding ben puur mikken uitwijken lp fijn...
 

DeletedUser11612

Lijkt me erop dat die free spins erger zijn dan met kerst, krijg diabetis van al die paaseieren ....
 
[report=1693783533d785fe19]NPC-duel: thimo11 vs Grote Fred[/report] (briscoe)
stadsgenootje van mij :p kerel is lvl 45, duelvl 65, fred draagt een kussen en heeft 20 lp :p
het kan dus ook makkelijk zijn :unsure:
 

DeletedUser905

ik heb al verschillende hoeden en halsbanden gekregen bij Big Fred, zelfs een cartwright vest van hem
Doe maar stoer :unsure:
Ik heb der 100 nuggets ingestoken en kom nie verder dan 2 Doc's stropdasjes en 1 Doc's hoedje ...
 
Bovenaan