• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasopdracht

DeletedUser

echt waar???:blink::blink::blink: om eerlijk te zijn geloof ik het allebei niet

Jawel het staat er. Ga maar eens naar de voorwerpen die onlangs zijn toegevoegd en klik dan een item van de set aan. Daar staat dat je ze voor 10 upb kunt kopen ;)
 

DeletedUser12477

Jawel het staat er. Ga maar eens naar de voorwerpen die onlangs zijn toegevoegd en klik dan een item van de set aan. Daar staat dat je ze voor 10 upb kunt kopen ;)

Bij mij staan ze er niet tussen? Waar kan je dat onlangs toegevoegd vinden en wanneer stonden ze erop?
 

DeletedUser15117

Helaas geeft de prestatie voor de nieuwe paasopdracht geen nieuwe informatie:

De schuilplaats van de paashaa...
25
Sluit de opdrachtenreeks "Het paasei" succesvol af.
meer

Sluit de opdracht 'Het paasei' af.
 

DeletedUser

10 upb heb ik niet meer :|

En dan met nuggets wat een afzetters die inno.
 

DeletedUser

Als die opdracht bij waupee het enige nieuwe is, dan valt het wel zwaar tegen. Lijkt net de 1 april grap.
 

DeletedUser

Als die opdracht bij waupee het enige nieuwe is, dan valt het wel zwaar tegen. Lijkt net de 1 april grap.

ik dacht precies hetzelfde, 50 upm aftroggen die je daarna weer terug krijgt en dan krijg je uiteindelijk alleen paar paaseieren nieuw erbij.
 

DeletedUser4007

dat is dus niet de enige
krijg bij alle 4 een paas opdracht

Herhaalbare feestdagopdrachten (De paashaas)
Herhaalbare feestdagopdrachten (Paaslam)
Herhaalbare feestdagopdrachten (Paasvuur)
Herhaalbare feestdagopdrachten (Paaseieren)

:D
 

DeletedUser1053

Zucht, hetzelfde probleem als vorig jaar. Het oostelijke punt verschijnt weer niet. Meer mensen die hier last van hebben?
 

DeletedUser12477

Zucht, hetzelfde probleem als vorig jaar. Het oostelijke punt verschijnt weer niet. Meer mensen die hier last van hebben?

Was ik dus net voor niks aan het zoeken? Ik wilde al vragen waaar het zat... Ik werd er gek vAn :o
 
Bovenaan