• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasopdracht

DeletedUser8307

Mijn vraag is dan wel of je al die opdrachten op tijd af kunt ronden?

Als je 5 kalkoen, 5 biefstuk moet zoeken en dan nog eens voor die nieuwe opdracht andere dingen.

Die 5 kalkoenen en 5 biefstukken kan je gewoon nu al zoeken, op voorhand. Verder weet je niet wat de nieuwe opdrachten inhouden, maar waarschijnlijk zal je de tijd er voor nodig hebben. Je hebt 14 dagen, dus je zal behoorlijk veel moeten zoeken denk ik. De opdrachten zal je op tijd kunnen afronden, daar zal het wel op voorzien zijn. :)
 

DeletedUser

Als je niet op voorhand zoekt he :p
Ik zoek niets op voorhand, dus ik hoop wel dat ik op tijd de opdrachten af ga krijgen.
 

DeletedUser8307

Als je niet op voorhand zoekt he :p
Ik zoek niets op voorhand, dus ik hoop wel dat ik op tijd de opdrachten af ga krijgen.

Dan zou het nog moeten lukken, je moet natuurlijk wel geluk hebben met de producten, maar het is daar allemaal wel op voorzien. :) De markt in de gaten houden kan misschien ook helpen...
 

DeletedUser

Dan zou het nog moeten lukken, je moet natuurlijk wel geluk hebben met de producten, maar het is daar allemaal wel op voorzien. :) De markt in de gaten houden kan misschien ook helpen...

Als ik goed lees zijn er dus 4 opdrachten?
 

DeletedUser8307

Voor de opdrachtenreeks "Pasen", dezelfde als vorig jaar dus, zijn er 12 opdrachten.

Wat de nieuwe opdrachtenreeks zal inhouden is onduidelijk.
 

DeletedUser

Dan zal ik morgen al naar die punten lopen, en dan daarna die hout enzo :p
 

DeletedUser

ik zoek nooit iets op voorhand en tis me altijd gelukt alles op tijd af te sluiten
 

DeletedUser12477

Het is mij ook altijd gelukt, maar ik neem altijd het zekere voor het onzekere :D
 

DeletedUser

Ik kreeg vanmiddag ineens een prestatiebericht dat ik de thanksgiving quest had afgesloten... daar ben ik nog niet eens aan begonnen :p
 

DeletedUser8307

Ik kreeg vanmiddag ineens een prestatiebericht dat ik de thanksgiving quest had afgesloten... daar ben ik nog niet eens aan begonnen :p

Ik kreeg die ook enkele weken geleden... 'k Heb hem echter al lang afgesloten...
 

DeletedUser14651

eh hij heeft al heel kort in de ubp shop gestaan:D, en op tw-db staat ook dat je hem voor 10 ubp per stuk kunt kopen:D
 
Bovenaan