• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasopdracht

DeletedUser

Nou de paasopdracht komt eraan:D

Voor degene die het nog niet zagen: http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=29883

Lijkt dat we er nu wel een topic over mogen maken;)

Het heeft een andere naam dan de vorige paasopdracht dus het zal ook wel een andere opdracht worden, iemand al een idee hoe deze opdracht eruit zal zien?

Deleted User - 36202

Ik denk dat het iets gaat worden met paaseieren en mogelijk ook de paashaas, maar dit is slechts een vermoeden.

Deleted User - 36202

Als het dezelfde was zou er niet een aparte aankondiging zijn, of wel? :)

DeletedUser12477

De naam viel me ook al op... Jammer, want ik was al aan het sparen :p Nu maar hopen dat er in die opdracht evenveel en makkelijke arbeiden voor komen...

DeletedUser14782

Er zullen wel weer paaseieren zijn verstopt :D
Net zoals vorig jaar

DeletedUser10983

Er zullen wel weer paaseieren zijn verstopt :D
Net zoals vorig jaar

dit staat er
Vanaf donderdag 5 april t/m 20 april zal er een speciale paas opdrachtenreeks zijn.

Dus het zijn geen verstopte eieren. Misschien zijn die er net als vorig jaar wel natuurlijk, maar wel een nieuwe opdrachtenreeks:)

DeletedUser

Als er een nieuwe reeks komt dan zijn er geen rotte eieren meer te halen ?
of zal de nieuwe quests(die er mss komt) dan alleen voor mensen zijn die de rotte eieren quest al hebben gedaan :p

DeletedUser

Als er een nieuwe reeks komt dan zijn er geen rotte eieren meer te halen ?
of zal de nieuwe quests(die er mss komt) dan alleen voor mensen zijn die de rotte eieren quest al hebben gedaan :p

of ze komen allebei, en volgend jaar hopelijk ook nog die van ridder...

DeletedUser12477

Wss niet, maar misschien heeft deze opdracht wat te maken met 1 april en de magiërs-set?

DeletedUser

ridder

de ridderset was een 1april grap toen magiersset was nu een 1 april gedoe zegmaar

DeletedUser

Ik schrok al bijna dat ze de deadline zouden halen :o
Gelukkig is het weer een dag uitgesteld!

Als je de opdracht vorig jaar gedaan hebt, kan je hem dan nu weer doen, net zoals met de kerst en thanksgiving opdracht?

Ik had de paasopdracht vorig jaar niet volledig afgewerkt,
die is (enkel) morgen wel weer actief, zie ik...

DeletedUser8307

En waar blijft de opdracht? Er is iets fout gelopen zeker?

DeletedUser

Mijn vraag is dan wel of je al die opdrachten op tijd af kunt ronden?

Als je 5 kalkoen, 5 biefstuk moet zoeken en dan nog eens voor die nieuwe opdracht andere dingen.

Bovenaan