• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser

Het is ook nooit goed of het deugt niet. Als het gisteren afgelopen was dan had de ene helft geklaagd dat de tijd te kort was. Nu wodt er geklaagd over dat het niet eerder bekend was dat je langer de tijd had...... Ik denk dat ik maar ga klagen dat ze niet gewoon op 2e paasdag afgelopen waren, dan waren de rotte eieren tenminste iets zeldzaams geweest )in ieder geval tot volgend jaar'.

Hieruit blijkt maar weer dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken.....

Volgens mij is het precies zoals met de kerstopdracht... als je ze hebt aangenomen heb je nog wat langer de tijd om ze af te sluiten.

Het gaat erom dat ze mensen door de tijdsdruk aanzetten om premium te kopen/in te zetten. Ik heb dit gedaan om de opdrachten af te sluiten. Nu blijkt opeens dat dat helemaal niet had gehoeven. Ik heb dus geen voordeel gehad van die punten. Voor de levels hoef ik t niet meer te doen want ben al level 99. Weg geld.

Het is een pricipekwestie. Ze hebben van te voren ruim de tijd gehad om uit te zoeken wat een haalbare tijd was. Dat het krap was heb ik al die tijd al gezegd. Blijkbaar maken ze een fout dus verlengen ze het. Maar ik krijg mijn nutteloos ingezette premium er niet mee terug.
 

DeletedUser

Het gaat erom dat ze mensen door de tijdsdruk aanzetten om premium te kopen/in te zetten. Ik heb dit gedaan om de opdrachten af te sluiten. Nu blijkt opeens dat dat helemaal niet had gehoeven. Ik heb dus geen voordeel gehad van die punten. Voor de levels hoef ik t niet meer te doen want ben al level 99. Weg geld.

Het is een pricipekwestie. Ze hebben van te voren ruim de tijd gehad om uit te zoeken wat een haalbare tijd was. Dat het krap was heb ik al die tijd al gezegd. Blijkbaar maken ze een fout dus verlengen ze het. Maar ik krijg mijn nutteloos ingezette premium er niet mee terug.

Ook ik heb premium gekocht en ben level 99, maar niemand van innogames heeft gezegd dat ik het moest doen, sterker nog, ik heb van die gasten zelfs geen datum gehoord, die heb ik hier ergens op het forum gelezen.
 

DeletedUser

En ja, daar is een forum voor, om je leden de JUISTE informatie te verschaffen.
 

DeletedUser1053

premuim zeker.... haha....
ik heb daarvan nog 2 of 1 nodig!

Ik speel altijd al zonder premium, daarvoor speel ik op te veel werelden, maar extra voor die opdrachten heb ik toch even de bonus 'meer loon' op 4 werelden gehaald.:p


Het gaat erom dat ze mensen door de tijdsdruk aanzetten om premium te kopen/in te zetten. Ik heb dit gedaan om de opdrachten af te sluiten. Nu blijkt opeens dat dat helemaal niet had gehoeven. Ik heb dus geen voordeel gehad van die punten. Voor de levels hoef ik t niet meer te doen want ben al level 99. Weg geld.

Het is een pricipekwestie. Ze hebben van te voren ruim de tijd gehad om uit te zoeken wat een haalbare tijd was. Dat het krap was heb ik al die tijd al gezegd. Blijkbaar maken ze een fout dus verlengen ze het. Maar ik krijg mijn nutteloos ingezette premium er niet mee terug.

Ik heb hetzelfde, maar het komt bij mij nog wel prima van pas voor andere opdrachten en om eens wat duurdere producten bij postkoets overvallen te vinden. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik hoef geen dure items meer te vinden. Ik had die punten liever voor W3 of W5 gebruikt. Ik blijf dit niet correct vinden.....

En Bots, ja het stond hier op het forum ja. Gezegd door de moderators. Die werken (indirect) voor Innogames he.
 

DeletedUser

Het lijkt wel of innogames jou gedwongen heeft premium in te zetten. Als je bang was het niet te halen had je ook tot volgend jaar kunnen wachten.

Het is jouw eigen keuze geweest, ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken maar het heeft je in het slechtste geval 2,99 gekost (als je op meer werleden met premium speelt koop je er honderd, je had 10 nodig voor de opdrachten dus dan kostte het je 1.99).

Zeker voor iemand die al level 99 is had je kunnen weten dat dit soort opdrachten er aan zouden komen. Ik ben ook level 99 en was net begonnen overal een voorraadje van aan te leggen. Helaas was ik met de ham begonnen dus had er nog niet zoveel aan. Dus voor de komende feestdagen zou ik zeggen.... zorg dat je van alles wat in je rugzak hebt.
 

DeletedUser

Ik hoef geen dure items meer te vinden. Ik had die punten liever voor W3 of W5 gebruikt. Ik blijf dit niet correct vinden.....

En Bots, ja het stond hier op het forum ja. Gezegd door de moderators. Die werken (indirect) voor Innogames he.

Daar zal ik geen speld tussen kunnen krijgen, maar die waarheid zegt mij niets.
Ik ben ongelovige Thomas, zolang ik niet zeker weet hoe zij (en titels zeggen mij ook niet zoveel in verhouding tot info, let maar eens op in het dagelijks leven) het weten, weet ik niets. :eek:

Ik spreek voor mij, ik heb niets van innogames gehoord en als ik met 1 vinger naar iemand wijs, wijs ik er met drie naar mijzelf. Echt waar, kijk maar naar je hand als je wijst. Daarom zeg ik, mijn verantwoording.
 

DeletedUser

Tijnek, ik leef nu en speel nu het spel. Volgend jaar is nog ver weg, als je een spelletje speelt.
 

DeletedUser

Het blijft mijn eigen verantwoordelijkheid en ik heb ze natuurlijk zelf ingezet, niemand heeft me gedwongen.

Maar ik vraag ook niet of ik punten terug krijg ofzo. Ik wijs er alleen op dat ik door incomplete informatie geld heb uitgegeven aan dit spel, terwijl dat niet had gehoeven. Daar baal ik van. Het is ook niet veel geld maar het gaat om het principe. Als je de datum nu opeens verschuift dan is dat niet helemaal eerlijk tegenover de anderen. Bovendien vind ik het inschatten van Innogames nou niet bijzonder sterk. Ik vond het meteen al erg kort voor al die producten. Bovendien hebben ze het met kerst ook al verlengd. Blijkbaar niet veel geleerd....
 

DeletedUser4891

ik ben het met freewilly eens
ik heb geen premiumpunten ingezet maar ze mochten wel wat duidelijker zijn over de tijden!
als ze gewoon hadden gezegt dat je de 2de en 3de opdracht van henry nog gewoon kon afsluiten had ik die van waupee gedaan en kon ik makkelijk de eieren krijgen:mad:
 

DeletedUser

... Als je de datum nu opeens verschuift dan is dat niet helemaal eerlijk tegenover de anderen....

Ik begrijp goed dat je baalt en dat je het irritant vind.
Ik denk echter dat de datum niet verschoven is omdat ik nergens een datum van hun heb gelezen.
Vermoedens heb gelezen. Eerst tot paasdag, toen een weekje, toen tot woensdag en daar bleef het bij.
Maar goed, dat je baalt, ja, dat is begrijpelijk:(
have Fun!:)
 

DeletedUser

... dus ik kan nog steeds die opdrachten afsluiten ??:eek: + de eieren krijgen ? :eek:

*ik ging uit van woensdag*
 

DeletedUser

Ik had gisteren om 10 uur mijn laatste visje gekregen. Daardoor had ik hem nog net weten af te sluiten in mijn laatste wereld. Had de moed gelukkig niet opgegeven:D
 

DeletedUser1053

Zo ik heb de rotte eieren net ook nog gehaald op wereld 2. Maar als ik het goed begrijp moest je per se de opdracht van waupee gedaan hebben, wil je de rest nu nog kunnen doen?:confused:
 
Bovenaan