• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser

ja die van waupee kan je niet meer afsluiten, alleen nogmaar afbreken
 

DeletedUser

Als je de Rotte eieren 'aandoet' + die Ketting van de liefde ( die hoed heb ik niet) krijg je 2% slagingskans.
Wat bedoelen ze hier mee
 

DeletedUser

Oh zo.
Raar om het dan slagingskans te noemen, alsof een arbeid alleen geslaagd is als je een voorwerp vindt.
 

DeletedUser

het ligt denk ik aan het vlees enzo wat je nog moest doen. niet de uren die je moest afronden maar de producten die je moet afgeven!

Dat had ik allemaal op orde ... moest aleen nog 2 uurtjes verkennen ..
 

DeletedUser

dat je slaagt als je een product vindt dat bedoelen ze denk ik!:cool:

Leones geeft toch duidelijk aan dat het om een voorwerp gaat.
En een hulpsheriff vertrouw ik net even wat meer als het gaat om informatie over het spel.
 

DeletedUser

Ik ben al druk aan het postkoets overvallen met 3 items van de set aan.
Tot nu toe nog niet veel verschil gemerkt....
 
Het gaat om een 6% toename van een voor ons onbekende vindkans.

Stel de vindkans is 20%, dan heb je nu 20*1,06=21,2% kans om een voorwerp te vinden. Dat verschil is dus bijna verwaarloosbaar.

Mocht de vindkans toch hoger liggen (wat ik zelf betwijfel) wordt het effect van de set wel hoger.


EDIT: Ik heb net een post van Elmyr gelezen dat het wel degelijk de gelukswaarde van een arbeid betreft, die gaat dus met 6% omhoog (geen hele procenten, maar relatieve procenten). Excuses ;) Maar Morthy leek me wel een betrouwbare bron, maar Elmyr voerde een dev op als bron en die weten het wss wel beter.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

bedoel je met gelukswaarde de kans op een voorwerp te vinden of de waarde van het gevonden voorwerp?
 

DeletedUser

Dus dit zou weer betekenen dat je met 3 delen van de set 6% meer waarde geeft aan de voorwerpen die je vindt?
 

DeletedUser

ik heb nu 2 delen.
Kon voor de sneeuwpop hoed toen nog niet schatten zoeken.
Nu wel maar krijg nu de laatste 2 opdrachten niet dus moet wachten tot volgend jaar.
 

DeletedUser10818

Maar met slagingskans kunnen ze dan ook niet bedoelen dat je +2% geld krijgt of ervaring. Het lijkt me dat je dan ook slaagt :);
 
Bovenaan