• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser

je krijgt van Sheriff John Fitzburn, Barkeeper Henry Walker en Waupee 3 opdrachten. Bij die van Barkeeper Henry Walker is iets onbekend. Weet iemand wat dat is. en van die 3 opdrachten heb ik er nu 1 afgesloten en bijna 2 maar ik krijg daarna geen nieuwe opdrachten. Is het zo dat die opdrachten alleen maar ervaring opleveren en dat geheim of krijg je nog een opdracht als je ze alle drie hebt afgesloten.


ik heb bij de barkeeper ook een ei gehad!
 

DeletedUser

bij de sherrif krijg je trouwens een opdracht waarbij je iemand gelukkig pasen moet wensen en diegene gelukkig pasen terug moet wensen...dan krijg je nog een onbekend item.
 

DeletedUser

aah oke! ik heb nu dus dat ei. Moet ik nu die andere 3 eieren ook nog?:)
 

DeletedUser

idd, een vaardigheidspunt krijgen met 30 min een beginnersarbeid doen:rolleyes:

Waren alle vaardigheidspunten maar zo te vekrijgen:)

even on-topic

Lionland, welke andere 3 eieren? de eitjes die je moet zoeken of de 3 eieren van de qwest bij maria?
 

DeletedUser1376

bij de sherrif krijg je trouwens een opdracht waarbij je iemand gelukkig pasen moet wensen en diegene gelukkig pasen terug moet wensen...dan krijg je nog een onbekend item.

is dat al bewezen dan? lijkt me sterk...
 

DeletedUser13002

ik had geen zin om het op te zoeken in het forum maare.. er zijn paaseieren te vinden voor mensen die het nog niet wisten
unledyk.jpg
de eieren zijn: +15% arbeidsmotivatie
+15% duelmotivatie
+15 actiepunten
+20% levenspunten
levenspunten +10% en actiepunten +10%
 
@ bericht boven het bericht hierboven: Dat is zeker bewezen, maar dat ´gelukkig Pasen ´ hoeft niet. Maar: de opdrachten die er nu zijn, (behalve de ´kleinigheden´ opdracht) waren er vorig jaar al dus ze zijn zeker bewezen. Als je hem afsluit krijg je rotte eieren, een deel van de feestdagset. Voordat je die opdracht ´zalig Pasen ´ hebt bereikt moet je wel een paar andere opdrachten hebben afgesloten.
 
Bovenaan