• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2017

DeletedUser16476

Puur bedrog is dit.

Jep, als het in dezelfde categorie valt, dan zou je toch zeggen dat het allemaal even veel kans heeft? Of ik heb heel veel pech en het heeft wel allemaal dezelfde drop-rate?
Ben het helemaal met Tettinck eens.
 
Er is denk ik zeker een verschil in droprate, daarom zie je ook op de markt prijsverschillen in broek/jas en riem/schoenen. De eerste twee zeker boven de 300k, terwijl de laatste 2 meestal in een prijsrange van 80k-120k liggen. En elk event weer heb ik minstens 2x zoveel riemen/schoenen dan broeken/jassen. Dus droprate per kledingstuk in dezelfde categorie verschilt wel degelijk.
 

DeletedUser16286

De droprate kan je gewoon vinden op TW.calc. De kans op bijv, een Wesley jas die ik al weken zoek uit 150nug is minder dan 3%. Is misschien ieder event wel hetzelfde maar dat maakt het eigenlijk alleen maar schandaliger.
 

DeletedUser4130

Droprate vanuit de gratis spins vereist inderdaad heel wat geluk voor de echt leuke dingen. Al ben ik met de meeste buffs ook wel blij :)
Als ik niet extreem actief kan zijn dan kies ik: voor de gewone beloningsset (gratis spins voor hoog deelnameaantal), of alles opsparen voor een duurdere spin, maar dan haal ik de beloningsset quasi nooit volledig.
 
'n Maatje van mij die 't drie keer gedaan had had 2 setkistjes en 1 geweer eruit. 't Is dus soms ook maar dom geluk!
 

DeletedUser16286

"Geluk is met de dommen"
Nergens is dit spreekwoord zo toepasselijk als bij TW events.
 

DeletedUser16476

Als je nou een lot koopt voor de loterij, je wint niet of minder dan een vriend. Ga je dan ook klagen dat het niet eerlijk is?
Je weet dat de kans bestaat dat je iets krijgt wat je niet wilt, dat maakt het nou juist nog een beetje spannend met dit 'pay to win' spel.
Je weet van te voren dat als je hier 50euro in stopt, dat je investeert in pixels en dat het random is wat je als prijs krijgt.

En wat je hier precies mee gaat bereiken? Niks, alleen een lege portemonnee want Inno lacht je uit.
 
Bovenaan