• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paasevent 2017

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
easter_banner.png

Beste community,

Het paasevent gaat op 3 april a.s. rond 10:00 uur weer van start, ben jij klaar voor de Paasconfrontatie? Net als in voorgaande jaren is er een bandietenbende en het is een jou om ze uit de stad te verjagen! De bandieten kunnen elke acht uur geduelleerd worden voor nuggets of eieren (die je tijdens het evenement kunt krijgen). Je kunt de cooldown-timer resetten met zowel nuggets als eieren, en als je een duel verliest kun je nog een keer stiekem schieten om je tegenstander te verslaan. Mocht je een duel verliezen, verlies je geen levenspunten - je hoeft dus niet bang te zijn dat je flauwvalt van deze duels!

Win je het van de bandieten, geeft je dat een kans om voorwerpen van ze te winnen! Het event duurt tot 24 april.

We wensen jullie veel plezier met het paasevent. Ook kijken we uit naar jullie feedback, die je in het discussietopic kunt achterlaten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Heb jij er weer zin in?
 

Deleted User - 246560

Paasevent
(op 29-03-17 om 13:49 uur)


Tja.........
 

DeletedUser15915

De opdrachtenreeks komt er ook nog aan!
Er is expres ervoor gekozen om de opdracht later te laten beginnen, zodat hij gelijk begint met andere paasopdrachten :)
 

DeletedUser15915

Maar wanneer begint dat? Nog steeds niet immers :S

De Paasopdrachten uit voorgaande jaren beginnen dit jaar op 13-04 (met uitzondering van 1 reeks, die begint op 16-04).

Volgens mij zal de nieuwe opdracht ook op 13-04 beginnen.
 

DeletedUser15573

Het zijn wel veel opdrachten in één keer. Iets gefaseerder zou wel lekker zijn.
 
Volgens mij is ook de nieuwe paasopdracht en de herhaalbare daarvan door elkaar?
Bovendien wil de opdracht bij mij op Arizona helaas niet verder nadat ik de 5 kleurtjes heb ontvangen?
 
Ik ben een beetje laat met dit, maar waarom zit er een actiepunten kist bij de beloning voor 48k? Hoort dit niet een wapenkist te zijn?
Ik zou me al genaaid voelen als ik die 1000 munten brief zou krijgen, maar nu is de kans om genaaid te worden dus verdubbeld...?
 
Ik ben een beetje laat met dit, maar waarom zit er een actiepunten kist bij de beloning voor 48k? Hoort dit niet een wapenkist te zijn?
Ik zou me al genaaid voelen als ik die 1000 munten brief zou krijgen, maar nu is de kans om genaaid te worden dus verdubbeld...?

Het is inderdaad vreemd dat er dit keer geen wapenkist is, maar die is er nergens (niet op tw-db als code en ook niet op de Beta-server). Dit is dus in ieder geval geen fout.
En tsja, ik klikt waarschijnlijk wel wat politiek correct, maar er is nu eenmaal altijd een risico. In vroegere tijden zat er weleens een premiumkist in (lang geleden) en zo'n reskilldrankje. Deze zijn nu tenminste wel weg, dus dat scheelt al! En vind je het te link? Dan gewoon 9k draaien ;) :p
 
RNG is al erg genoeg, en ik denk dat (bijna) alle spelers graag aan het event meedoen voor de sets die er te krijgen zijn. In mijn optiek is dit gewoon Inno, die de kans voor moeilijk te krijgen setitems nog kleiner wil maken, zodat men meer geld besteedt aan nuggets...

Ik zou trouwens liever een premiumkist hebben dan een actiepuntenkist trouwens.
 

DeletedUser15915

Volgens mij is ook de nieuwe paasopdracht en de herhaalbare daarvan door elkaar?
Bovendien wil de opdracht bij mij op Arizona helaas niet verder nadat ik de 5 kleurtjes heb ontvangen?

Door een bug kwamen de herhaalbare en de normale opdracht tegelijk, vanaf een gegeven punt stopt de herhaalbare en kan je dus alleen nog maar de normale opdracht afsluiten. Mocht het ook niet lukken om de normale opdracht te doen, dan vraag ik je om een supportticket hierover te maken.
 

DeletedUser16561

Het probleem dat de herhaalbare opdracht niet door gaat is omdat je geen blauwe verf ontvangt. je hebt dus op een gegeven moment maar 4 kleuren in plaats van 5. En dan kan je dus de eieren ook niet verfen. Hoop dat het in de andere opdrachtenreeks de paasmand (omdat hij dubbel binnen kwam) wel verder gaat.
 
RNG is al erg genoeg, en ik denk dat (bijna) alle spelers graag aan het event meedoen voor de sets die er te krijgen zijn. In mijn optiek is dit gewoon Inno, die de kans voor moeilijk te krijgen setitems nog kleiner wil maken, zodat men meer geld besteedt aan nuggets...

Ik zou trouwens liever een premiumkist hebben dan een actiepuntenkist trouwens.

Yup, je hebt ook helemaal gelijk, maar dat haalt helaas niets uit. Het hele doel van Innogames is nu eenmaal winst maken en op deze manier lukt dat waarschijnlijk erg goed. En mjah, een actiepuntenkist is op zich wel erg handig. In een premiumkist kan ook bijvoorbeeld gewoon een Billy's peacemaker ofzo zitten waar je ook weinig nu meer aan hebt...
 
Uit mijn eerste en tweede premiumkist kreeg ik een Sluipgeweer en George Crooks Soldatenbroek respectievelijk :p En ik denk dat de meeste mensen (o.a. ik) wel een voorraadje thee hebben, of andere AP buffs, dus een premiumkist is in mijn geval wat meer waard, al kan ik wel begrijpen dat sommige luitjes liever een AP kist hebben :)
 
Het percentage uit de 9k eieren van riemen en schoenen ligt veel hoger dan die van de jassen en broeken . Puur bedrog is dit . Als ze het zo willen spelen zouden ze beter een categorie invoegen van ongeveer 20k eieren om de jassen en broeken te vinden .
 

DeletedUser16286

Ben het volledig met tettinck eens. Ook bij 48k/800 ligt de kans op setkisten te laag. 7% kans op één van de setkisten. Zijn ze wel helemaal lekker? Als je 50 euro spendeert, wat best heel veel is aan een event in een browsergame (voor de gemiddelde speler dan) heb je eigenlijk nog nooit de jas of broek die je zoekt. Schandalig
 
Bovenaan