• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

DeletedUser

2500. nog iets van 5000 nodig om te levelen. dit bij elkaar opgeteld staat er . niet 5000 zoals de bedoeling is.
 

DeletedUser5512

hoeveel ervaring heb je nodig om level 120 te worden vanaf level 1 eigenlijk?:)
 

DeletedUser

De tutorialtijd van dat progamma waarmee ik dat vroeger deed is voorbij.
Dat lukt dus niet meer tenzij iemand anders zo'n progammaatje voor me heeft ofzo.
 
Print screen drukken, plakken in paint.

Alternatief is Start --> Alle programma's --> Accesoires --> Kniptool of snipping tool ofzo.
 

DeletedUser

hier is die dan:
33m27v6.jpg
dit klopt dus niet met het plaatje dat je eerder liet zien.:no:
 
Op de een of andere manier wordt gedaan alsof je geen ervaring hebt bereikt dat level. Werkt het wel op een andere wereld?
Verder, zou je kunnen proberen om die shortcut script uit te schakelen, kijken of het dan werkt?
 

DeletedUser

op andere werelden is er hetzelfde probleem. shortcut-script ook weggedaan en nog steeds hetzelfde probleem :(
 
Het zou nu weer moeten werken, maar zorg er wel voor dat de tab tijdens het laden de focus heeft, anders geeft ie mogelijk NaN als waarde :p
 
Refreshen ;) Ik werk nu aan een refreshknop, maar dat lukt niet echt :D

Met focus bedoel ik niet wegklikken naar een ander tab terwijl t-w aan het laden is.
 
Zojuist een update doorgevoerd voor mijn script, zit nu een refreshknop bij, die verschijnt rechts van de ervaringsbalk. Als je dus een NaN te zien krijgt, of jouw ervaring is veranderd, klik er op en je ziet het weer normaal. Als dit niet zo is, vertel het, en ook graag welke browser je gebruikt.
 

DeletedUser

Ik heb een scriptje gemaakt, goedgekeurd door de support dus veilig te gebruiken.

Je kan 'm hier installeren.
Wat het script eigenlijk doet is tonen hoeveel ervaring je nog nodig hebt om het volgende level te bereiken, en hetzelfde voor level 120. Ik denk nog over een mooie manier om die level 120 aan te kunnen passen.

Voorbeeld:
xpscriptscreenshot.png


Als iemand nog een geniaal idee heeft voor een script, stuur een PM en ik zal kijken of het binnen mijn capaciteiten ligt :p

Misschien kun je een script maken waarbij je kan zien hoeveel opdrachten je nog kan doen.
 
Bovenaan