• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

Worden de cookies ook verwijderd wanneer je firefox afsluit? Probeer dat eens uit te zetten dan.

Als dat niet werkt, probeer eens op tw-db in te loggen voordat je de calculator opent in-game.
 

DeletedUser15242

die instellingen zijn niet anders dan op de laptop. dat inloggen heb ik op alle mogelijke manieren al gedaan

ik vermoed dat het in een van mijn add-ons zit. Welke moet je minimaal hebben om TW te laten draaien?
 

DeletedUser6377

Ik kan sinds een dag of 5 mijn calculator niet meer gebruiken icm met mijn account. Iedere keer als ik op de kledingcalculator druk, krijg ik: tw.db-info, login first. Daarbij kan ik nooit in 1 keer inloggen, moet altijd nog een keer f5 drukken eerdat ik ingelogd raak.

Ik heb firefox als browser. Heb hem zo ingesteld dat hij bij afsluiten het geheugen (geschiedenis,etc) wist. Ik heb er samen met Romick naar gekeken. Heb wat oude profielen verwijderd. Meerdere malen de scripts geupdate, evenals Java en Adobe. Alles is bijgewerkt. Vanuit het tw.db-info script de calculator gestart, ingelogd, zelfde probleem. In mijn firewall kan ik niets geks ontdekken. De Adblock open zetten helpt ook niet.

Het moet iets op mijn PC zijn, want op mijn laptop kan ik wel gewoon inloggen. En nee, ik heb niet altijd de laptop ter beschikking.

Iemand een idee? Ik weet het niet meer. PC draait op Windows7 met Windows firewall, de laptop met Vista en een ander firewallprogramma van Zonealarm.

Het probleem is dus dat je telkens opnieuw moet inloggen en niet ingelogd blijft en dus opnieuw moet inloggen. Ikzelf heb dat ongeveer 1 keer per maand en het komt doordat de inlogcookie verwijderd wordt/is. Ik raad aan om bij je instellingen van je browser te kijken. Het zit namelijk zo dat als je standaard je geschiedenis wist/niet bijhoudt je cookies doorgaans ook verloren gaan.

Als je die instelling niet wilt terugdraaien raad ik aan om verschillende browsers te gebruiken. De combinatie chrome en firefox werkt in de praktijk uitstekend.

maxysaus
 

DeletedUser905

Mss een hele stomme opmerking, maar je weet het maar nooit: Heb je bij het inloggen op tw-db wel het bovenste slotje aangeklikt, links van de username? Als je er met je muis over gaat staat er "Vink deze optie aan om ingelogged te blijven op deze computer (je kan dit altijd annuleren door uit te loggen)"
 
Bovenaan