• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

DeletedUser

Ik heb het gevonden,

Maar ik kan hem niet aanklikken :( Wat nu te doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dit is echt heel handig. maar als je de rugzak sorteren en TW pro tegelijk doet krijg je problemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De hele dag gebruik ik mijn lijstje om me om te kleden. maar nu ineens gaat dat niet meer :blink:
Ik krijg alleen een blauw balkje met daarin: even geduld, waarden berekenen.

Weet iemand hoe dat komt? :hmf:
 

DeletedUser

Wat kan ik hieraan doen?
En geef aub geen flauw antwoord..:blink:

/me gooit zout over antwoord :p


Je kunt proberen f5 eens in te drukken, dat zou kunnen helpen (in geval van een vastloper ofzo).
Ook kun je proberen de browser opnieuw op te starten.
Misschien dat TW-Pro opnieuw installeren ook kan helpen, maar dat weet ik niet zeker.;)
 

DeletedUser

De hele dag gebruik ik mijn lijstje om me om te kleden. maar nu ineens gaat dat niet meer :blink:
Ik krijg alleen een blauw balkje met daarin: even geduld, waarden berekenen.

Weet iemand hoe dat komt? :hmf:

Welke browser?
Probeer eerst de pagina te vernieuwen. Als het probleem zich nog steeds voordoet, herstart de browser.
Als je Firefox of Chrome gebruikt, kun je de foutenconsole openen met Ctrl + Shift + J. Als daar een fout staat, graag even hier melden (of nog beter, op http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=19773).
 

DeletedUser

heey wie kan hier mij helpen!!
:blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:
 

DeletedUser

overzicht incompleet

Een vriend van mij doet dit spel nu ook, dus ik raadde hem aan om de scripts te installeren. Maar degene waarbij je zelf een kledingcombinatie onder een eigen naam kunt opslaan en weer terughalen staat niet meer in de start-post van dit topic. Weet iemand waar ik die kan vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Een vriend van mij doet dit spel nu ook, dus ik raadde hem aan om de scripts te installeren. Maar degene waarbij je zelf een kledingcombinatie onder een eigen naam kunt opslaan en weer terughalen staat niet meer in de start-post van dit topic. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Die heet "TW Wardrobe". Deze schijnt alleen niet samen te werken met TW Pro, dus ik raad het je niet aan om deze naast elkaar te installeren.
In een toekomstige versie komt deze functionaliteit bij TW Pro.
 

DeletedUser

Die heet "TW Wardrobe". Deze schijnt alleen niet samen te werken met TW Pro, dus ik raad het je niet aan om deze naast elkaar te installeren.
In een toekomstige versie komt deze functionaliteit bij TW Pro.

Ik raad je aan om dan niet hetzelfde te doen als Wardrobe, die was namelijk verboden.
Ik neem aan dat je dit al wel weet, maar je moet net zo veel klikjes nodig hebben als normaal.
 

DeletedUser

wie weet waarom de link niet werkt voor de update kon ik zien wat voor kleding ik aan moest voor een arbeid en nu doet die link het niet meer heel jammer.Is hier iets aan te doen kan het niet gewoon standaard in het spel worden gebracht
 

DeletedUser

geinstalleerd.jpg


Dit kwam er bij mij te staan toen ik Tw-Pro installeerde ;) Dat is dus in Chrome :)

Als je dan vervolgens daarop klikt krijg je dit menutje, en klik je op extensies:

menutje0.jpg


Je krijgt dan het volgende schermpje te zien:

menutje.jpg


Je kunt dan gewoon op 'installatie ongedaan maken' klikken. Je krijgt dan de volgende melding:

menutje2.jpg


Als je dan klikt op "Installatie ongedaan maken", wordt het script gelijk verwijderd. :)

bij mij staat er downloads en opties geen knop met extensies (en bladwijzers syngroniseren staat er ook niet)
 
Bovenaan