• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

DeletedUser385

runescape IS een 1 april grap.... wow da spel is oud, dat speele ik toen ik in 2e klas zat, samen met me vriendjes :p

en das nu 8 jaargeleden
 

DeletedUser

runescape IS een 1 april grap.... wow da spel is oud, dat speele ik toen ik in 2e klas zat, samen met me vriendjes :p

en das nu 8 jaargeleden

whahaha idd, is weer 9 jaar geleden hier, in mijn eerste jaar lol :p
 

Deleted User - 308552

Mensen, blijf on topic, het gaat hier over greasemonkey scripts en volgens mij is Runescape gemaakt met Java :p
 
he wacht dat was een eenaprilgrap :blink:

(dit:
Ik heb even in mijn alliantie rondgevraagd ofdat iemand het heeft gekocht, wat het geval bleek te zijn. Ik even aan hem gevraagd wat dan de skills van rollercoaster007 en nog wat andere topduellanten zijn. Ook heb ik gevraagd wat mijn skills volgens tw-db.info zijn, wat ook precies klopte :)

Klinkt handig, maar ik ga er geen geld aan uitgeven ;)

)
 

DeletedUser2343

Een aantal van mijn scripts werkt niet meer na de update.
Ik heb ze al verwijderd en opnieuw ge-installeerd, maar dat heeft niet geholpen.
Wie heeft tips voor mij?
 

DeletedUser4007

misschien even bij vermeldden welke scripts en welke browser je gebruikt;)
 

DeletedUser

Ik ben op zoek naar het script waarmee je kan zien hoelang het nog duurt voordat je lp weer helemaal vol is.
Weet iemand waar ik dat kan vinden?
 

DeletedUser

kan iemand mij weer de link van het schript doorsturen die die vervelende groene balkje boven mijn kop kan verwijderen ?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het script werkt niet perfect (werkt alleen wanneer je al een arbeid aan het doen bent), wat ik in de toekomst nog hoop op te lossen. Maar je kan ook gewoon de pagina verversen na het aanzetten van een arbeid :D
 

DeletedUser15242

Kleding calculator werkt niet meer

Ik kan sinds een dag of 5 mijn calculator niet meer gebruiken icm met mijn account. Iedere keer als ik op de kledingcalculator druk, krijg ik: tw.db-info, login first. Daarbij kan ik nooit in 1 keer inloggen, moet altijd nog een keer f5 drukken eerdat ik ingelogd raak.

Ik heb firefox als browser. Heb hem zo ingesteld dat hij bij afsluiten het geheugen (geschiedenis,etc) wist. Ik heb er samen met Romick naar gekeken. Heb wat oude profielen verwijderd. Meerdere malen de scripts geupdate, evenals Java en Adobe. Alles is bijgewerkt. Vanuit het tw.db-info script de calculator gestart, ingelogd, zelfde probleem. In mijn firewall kan ik niets geks ontdekken. De Adblock open zetten helpt ook niet.

Het moet iets op mijn PC zijn, want op mijn laptop kan ik wel gewoon inloggen. En nee, ik heb niet altijd de laptop ter beschikking.

Iemand een idee? Ik weet het niet meer. PC draait op Windows7 met Windows firewall, de laptop met Vista en een ander firewallprogramma van Zonealarm.
 
Bovenaan