• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

Deleted User - 308552

Niet toegestaan :hmf: Maar ik weet niet waar ik het had gelezen... :p
 
Voor zover ik weet is het niet toegestaan, maar als je het zeker wilt weten kan je het best een supportticket indienen.
 

DeletedUser12045

je mag scripts hebben die de beste kledij in je inventaris voor arbeiden zoeken en waarmee je die in 2seconden kan aandoen,die duelkledij voor je kiest,map coördinaten heeft,... wel hebben.Een zielig scriptje dat gewoon de gouden en zilveren arbeiden laat zien niet.The west logic :D
 

DeletedUser

Voor zover ik weet is het niet toegestaan, maar als je het zeker wilt weten kan je het best een supportticket indienen.
Is er misschien ook ergens een overzicht van scripts waarvan support al heeft aangegeven dat ze wel/niet zijn toegestaan? Of moet ieder dat voor zichzelf uizoeken (en support dezelfde vraag 1000x beantwoorden)?
 

DeletedUser15194

Scripts en bots
Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn verboden.

Voorbeeld:

Het is verboden om proxy servers te gebruiken die het eigen ip adres verbergen (´anonieme proxy's´). Proxy servers van normale internet providers zijn toegestaan. Update: De proxy van kliksafe blijft voorlopig toegestaan.

dit staat bij de regels die op wiki staan.
als een script niet mag lijkt me dat ze dat daar neer moeten zetten toch?
 
http://tw-db.info/?strana=buypremium
dit heeft niet zo heel veel met scripts te maken, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel legaal is...
dit is een link naar 'tw-db pro', een betalende versie die ze blijkbaar aan hun site hebben toegevoegd...
zou je in staat moeten stellen in andermans invent te snuffelen :blink:
 

DeletedUser4468

http://tw-db.info/?strana=buypremium
dit heeft niet zo heel veel met scripts te maken, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel legaal is...
dit is een link naar 'tw-db pro', een betalende versie die ze blijkbaar aan hun site hebben toegevoegd...
zou je in staat moeten stellen in andermans invent te snuffelen :blink:

Het stelt je in staat om in andermans inventaris te snuffelen als hij die heeft geupload naar tw-db. Hetzelfde met de skills :)
 

DeletedUser14782

ik heb 't gekocht en 't werkt best goed :)

Ik heb nu de build van FW (op briscoe) gekopieerd :D
 
dude, check de top1 lp en je ziet het ;)
(ga niet zeggen dat die kerel ook maar één puntje op uitwijken heeft staan :D)
en hvl kost dat dan precies kill XD (niet dat ik het ga kopen, maar ik vraag me gwn af wrm je geen karakterbonus gebruikt als je daar wel geld aan uitgeeft :S)
 

DeletedUser4468

Ik heb even in mijn alliantie rondgevraagd ofdat iemand het heeft gekocht, wat het geval bleek te zijn. Ik even aan hem gevraagd wat dan de skills van rollercoaster007 en nog wat andere topduellanten zijn. Ook heb ik gevraagd wat mijn skills volgens tw-db.info zijn, wat ook precies klopte :)

Klinkt handig, maar ik ga er geen geld aan uitgeven ;)
 

DeletedUser15117

Alleen wel een beetje naaiend voor topduellisten/fg's, nu kan iedereen hun stats zien. Waar is onze privacy gebleven?
 

DeletedUser4468

vooral voor duellanten :p
msschn kan je wel betalen om je skills te laten beschermen XD
zou een gat in de markt zijn

Ik gebruik gewoon vanaf nu geen tw-db meer (ik upload er iig mijn skills niet meer heen:() Je hebt ook nog iest zoals weststats.com:D
 

DeletedUser

Het stelt je in staat om in andermans inventaris te snuffelen als hij die heeft geupload naar tw-db. Hetzelfde met de skills :)

Ja vet hé :) heb het meteen gekocht en bij harres gekeken en hem ko gelegd voor 98k :D

[report=38535880ce56cac37e]Duel: markie-b vs Harres[/report]
 

DeletedUser

Er staat ook bij dat je nieuwe geheime opdrachten kan zien...
Iemand al nieuwe ontdekkingen gedaan??? :D
 
Bovenaan