• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe opdracht gever ?

DeletedUser4007

Ja je kunt wel lekker gaan zoeken, maar als het bij een noobarbeid is heb je er nog niets aan :p Ik neem aan dat je het alleen wil weten wanneer er een goede arbeid goud is. Dit kost dus veel meer zoektijd, want dit hoeft niet per se in je huidige county te zijn.

dus jij doet goud puur omdat het meer opleverd?
dus niet omdat je de items nodig hebt?
ja dan is het lastiger zoeken:laugh:
 

DeletedUser4763

Beste John Boone,

een script om zilveren en/of gouden arbeiden aan te geven op de kaart is gewoon toegelaten. Hou er wel rekening mee dat dit script enkel en alleen maar de arbeiden mag aangeven en niet de hoeveelheid in klikken mag verminderen. (vb een script waarmee je in één klik een volle wachtrij aan dezelfde arbeid hebt staan.) Je moet zelf nog de arbeiden in de wachtrij klikken.

Andere dingen die tegen de regels zijn, mag het script ook niet doen. Als het script enkel maar de zilveren en/of gouden arbeiden aangeeft dan is er geen probleem. Hou er ook rekening mee dat bij eventuele problemen en bugs door het gebruik van dit script dit je eigen verantwoordelijkheid is. De support zal en kan niets doen als er iets op The West niet (meer) goed functioneert bij het gebruik van dit script. Het is dus op eigen verantwoordelijkheid dat je dit script gebruikt.

Met vriendelijke groeten,

MrMM
 

Deleted User - 308552

1. Ik ben (de laatste keer dat ik controleerde dan) toch echt mannelijk.
2. Het script is toegestaan, al ben ik er zelf tegen.
3. Dit script heeft NIETS te maken met de nieuwe opdrachtgever... Back on topic dus?
 

DeletedUser4763

idd nu je er toch bent tanais , jij iets toe te voegen over dat fort of is het classified info ?? :)
 

DeletedUser4763

ah jammer , grrr ben zo nieuwsgieriiiiiig :p , grafisch wel mooi , wou dat alle forten er zo uit zagen :)
 
Bovenaan