• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe opdracht gever ?

DeletedUser4763

ik zat wat arbeiden te zoeken en kwam in deze uithoek dit tegen :o

s3lmkp.jpg


dit fort is wel heel mooi eigenlijk , mischien tijd om de andere forten grafisch ook maar een opknapbeurt te geven :D
 

DeletedUser4007

is erin gekomen samen met de christopher opdracht als ik me niet vergis:unsure:
 

DeletedUser4763

echt :huh: , oke ja met die hele opdracht was ik er niet ik zat aan boord , maar heb ook niks of niemand hier over gehoord dus vandaar dat het nieuw voor mij is :laugh:
 

DeletedUser14782

Je weet dat het "Gold and Silver Script" niet toegestaan is? :p
 

DeletedUser

De script is van tw-db hij slaat elke zilvere of gouden arbeid die je hebt gevonden op en volgens mij blijven die opgeslagen :p
 

DeletedUser15117

Het gaat ook niet over het script van tw-db, maar om dat hamertje aan de rechterkant. Die vindt alle gouden en zilveren arbeiden die er zijn op dat moment.
 

DeletedUser15194

Scripts en bots
Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn verboden.

Voorbeeld:

Het is verboden om proxy servers te gebruiken die het eigen ip adres verbergen (´anonieme proxy's´). Proxy servers van normale internet providers zijn toegestaan. Update: De proxy van kliksafe blijft voorlopig toegestaan.

dit staat bij de regels in wiki, dit script verandert het spel niet, het maakt het alleen makkelijker. als dit onder veranderen valt zou het script van tw-db ook niet mogen.
 

DeletedUser

Je weet dat het "Gold and Silver Script" niet toegestaan is? :p

Daarom dat de support tegen mij heeft gezegd dat het toegestaan is alleen zijn ze er zelf niet verantwoordelijk voor als tw trager zou verlopen of niet zou werken? :rolleyes:
 
Het script zorgt er voor dat gouden/zilveren arbeiden gebruikt worden op een manier waarop het niet bedoeld is, zelf ben ik tegen het gebruik van het script, maar als de support het hier goed vindt, moeten zij dat weten ;)
 

DeletedUser4007

valt allemaal wel mee
of je nu 5 minuten neemt om kaart af te romen, of dat het nu met een enkele klik kan
 

DeletedUser4763

Daarom dat de support tegen mij heeft gezegd dat het toegestaan is alleen zijn ze er zelf niet verantwoordelijk voor als tw trager zou verlopen of niet zou werken? :rolleyes:

ja nou kijk dat bedoel ik een post van tanais die ik net zie zegt dat het niet mag en gunsn krijgt van support te horen dat het wel mag , dan weet ik het ook niet meer , zou een Mod hier ff duidelijkheid over willen verschaffen want als het echt niet mag haal ik hem weg :hmf:
 

DeletedUser1448

Tanais heeft hier niets over te zeggen. Die is naar mijn weten enkel een simpele forummod (met alle respect :p ) en geen gamemod. Ze kan hier dus niets tegen doen en kan niet beslissen of het legaal of illegaal is. Ze kan het enkel doorgeven aan de mods (en zelfs dan denk ik niet dat zie iets gaan doen). Support heeft zelf gezegd dat we het script mogen gebruiken. Het veranderd het spel niet. Als ze het illegaal willen maken moeten ze maar de regels veranderen
 
valt allemaal wel mee
of je nu 5 minuten neemt om kaart af te romen, of dat het nu met een enkele klik kan

Ja je kunt wel lekker gaan zoeken, maar als het bij een noobarbeid is heb je er nog niets aan :p Ik neem aan dat je het alleen wil weten wanneer er een goede arbeid goud is. Dit kost dus veel meer zoektijd, want dit hoeft niet per se in je huidige county te zijn.
 
Bovenaan