• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minimum xp duels

DeletedUser4468

Om in dezelfde style verder te gaan:
Leg mij eens uit, wat maakt het voor jou uit of je door een goede duelant van lvl 70 wordt aangevallen of door een zmd`er van lvl 110.... Verliezen doe je toch, en je kies er toch echt zelf voor waar je je vaardigheden neer zet....
 

DeletedUser13685

ZMD zijn mensen die normaal geen echte duellanten aanvallen;) En de andere level 120'ers hebben hun vaardigheden waarschijnlijk ergens anders op staan dus een ZMD'er zal eerder de zwakkere pakken dan de sterkere.

Ladies and Gentlemen, I present.... a FAIL!

Goh je hebt het bestaan van de ZMD'er door :up:
Het gaat om het oneindige gejank van JorDes die het weer niet kan hebben dat ie geownt wordt en vervolgens weer iedereen noob noemt? :no:
Als xp-duellant blijven er steeds minder mensen over die je aan kan vallen. Je moet dan soms wel 1 uur lopen voor een duel en dan krijg je weer te horen dat diegene ligt te pitten. Duellisten voelen zich 'nutteloos' (is iedereen die TW speelt) en worden ZMD. Geen lange wachttijden meer, veel wins en veel geld per level.
Het spel is dus veel leuker voor hen.
Daarnaast... horen bij het 'wilde westen' nou eenmaal duellanten. En nee die waren niet altijd even eerlijk. Dus ga fantasy spelletjes spelen als het niet bevalt.
 

DeletedUser6244

*Zucht*

Ik zeg alleen dat wij ook nadelen hebben:hmf:

En ik ga daar alleen verder op in, en zeg dat dat wel meevalt ;)

Goh je hebt het bestaan van de ZMD'er door :up:
Het gaat om het oneindige gejank van JorDes die het weer niet kan hebben dat ie geownt wordt en vervolgens weer iedereen noob noemt? :no:
Als xp-duellant blijven er steeds minder mensen over die je aan kan vallen. Je moet dan soms wel 1 uur lopen voor een duel en dan krijg je weer te horen dat diegene ligt te pitten. Duellisten voelen zich 'nutteloos' (is iedereen die TW speelt) en worden ZMD. Geen lange wachttijden meer, veel wins en veel geld per level.
Het spel is dus veel leuker voor hen.
Daarnaast... horen bij het 'wilde westen' nou eenmaal duellanten. En nee die waren niet altijd even eerlijk. Dus ga fantasy spelletjes spelen als het niet bevalt.

Ik ben t wel eens met JorDes hoor... Ik ben op W1 'xp-duellant' en daar moet ik af en toe inderdaad half uur - uur lopen voor ik er ben, maar vervolgens kan ik daar wel meteen 6 mensen aanvallen ! Immers zijn de top duellanten altijd dicht bij elkaar te vinden, dus eerst even lopen, maar daarna kan je lekkere XP pakken. Ik voel me zeker niet nutteloos daar.

En altijd maar die 'in het wilde westen was het ook zo' argumenten... Zullen we dan meteen de fortnamen veranderen ? De spelersnamen ook maar meteen ? De countynamen ? Want dat was in het wilde westen ook anders... :hmf:
 

DeletedUser8307

De ZMD's zijn misschien niet echt een deel van het spel, maar:

  • Deze functie kan, en mag je dus gebruiken;
  • Zoveel spelers zijn er niet die dit doen;
  • Probeer zsm te stijgen en je hebt dit probleem niet.

Deze spelers zijn er, en mogen er blijven wat mij betreft (Nee ik ben er geen en ja ik heb er ook last van. ;))
 
Goh je hebt het bestaan van de ZMD'er door :up:
Het gaat om het oneindige gejank van JorDes die het weer niet kan hebben dat ie geownt wordt en vervolgens weer iedereen noob noemt? :no:
Als xp-duellant blijven er steeds minder mensen over die je aan kan vallen. Je moet dan soms wel 1 uur lopen voor een duel en dan krijg je weer te horen dat diegene ligt te pitten. Duellisten voelen zich 'nutteloos' (is iedereen die TW speelt) en worden ZMD. Geen lange wachttijden meer, veel wins en veel geld per level.
Het spel is dus veel leuker voor hen.
Daarnaast... horen bij het 'wilde westen' nou eenmaal duellanten. En nee die waren niet altijd even eerlijk. Dus ga fantasy spelletjes spelen als het niet bevalt.

Wauw jij bent grappig, je kunt zo zien dat jij ook zon ZMD bent. Ik ben benieuwd of dit zo is.

Misschien gaat mijn oneindige gejank wel door, maar ik bedenk redenen waarom ik vind dat mijn 'gejank' zo is. Jouw argument is dat je weinig tegenstand hebt, omdat tegenwoordig haast niemand meer duellant is. Als ik me niet vergist speel jij alleen op de PA werelden, op briscoe word ik op mijn inactievere account dagelijks aangevallen, dus ik zie het probleem niet. Het slaat nergens op dat je de kleine hoeveelheid aan duellanten als reden neemt dat er ZMD zijn gekomen, want deze zijn er al redelijk lang, toen er nog genoeg duellanten waren. Nu zijn er minder, daarmee ben ik het eens(op de 'oude' werelden), maar dan ga je dus bepaalde mensen maar meerdere keren aanvallen, die geen duellanten zijn? Volgens mij zeg je eerst dat er haast geen targets meer zijn om aan te vallen( ik neem aan andere duellanten) en daarom ga je maar duelnoobs dagelijks aanvallen als ZMD, wauw dat is een stuk leuker!! Serieus, dit slaat echt nergens op-.-
 

DeletedUser13685

Idd PA werelden, maar ik ben geen ZMD, vind het gewoon dom dat dit nou weer zo nodig afgeschaft moet worden. Het aantal tegenstanders is zo laag dat als ik een inkomend duel zie al weet hoe dat af gaat lopen met schades enzo. Daarom lijkt het me ook een stuk leuker om ZMD te zijn. Level 120 ZMD'ers zijn gewoon zielig omdat ze het max hebben en dus (bijna) niet kunnen verliezen, daar ben ik het mee eens. Maar daarom hoef je het nog niet voor de level 20-70 te verpesten.
Naast noobs kan je ook nog andere ZMD'ers aanvallen en blijft er dus wel genoeg uitdaging.

Nauwdt btw :sombrero:
 

DeletedUser

Idd PA werelden, maar ik ben geen ZMD, vind het gewoon dom dat dit nou weer zo nodig afgeschaft moet worden. Het aantal tegenstanders is zo laag dat als ik een inkomend duel zie al weet hoe dat af gaat lopen met schades enzo. Daarom lijkt het me ook een stuk leuker om ZMD te zijn. Level 120 ZMD'ers zijn gewoon zielig omdat ze het max hebben en dus (bijna) niet kunnen verliezen, daar ben ik het mee eens. Maar daarom hoef je het nog niet voor de level 20-70 te verpesten.
Naast noobs kan je ook nog andere ZMD'ers aanvallen en blijft er dus wel genoeg uitdaging.

Nauwdt btw :sombrero:

Waarom zou je op lv 120 ZMD gaan, dan zijn er genoeg spelers met een GG/GS die je kunnen aanvallen en wellicht kunnen ownen. Je aanvalscap is dan ook veel hoger.
 

DeletedUser6244

Tevens zijn vele mensen zero motivation duellanten, dus hoort het wel bij het spel ook, hoe lastig je het ook vindt.

De ZMD's zijn misschien niet echt een deel van het spel, maar:

  • Deze functie kan, en mag je dus gebruiken;
    [*]Zoveel spelers zijn er niet die dit doen;
  • Probeer zsm te stijgen en je hebt dit probleem niet.

Deze spelers zijn er, en mogen er blijven wat mij betreft (Nee ik ben er geen en ja ik heb er ook last van. ;))

1... Is dat een argument, dat de functie kan en mag ? Je kan ook mooie wapens/broeken/riemen snel kopen terwijl ze er voor iemand anders goedkoop opstaan, dat is ook een functie die kan, en dus mag...

2... Dus eerst zijn er vele ZMD's, en daarna ineens niet meer ? Yh right... Er komen er steeds meer, dus doe je er nu niks tegen, lopen ze zo meteen met tientallen rond.

Punt 3 haal ik niet aan hoor, ga eerst maar is het topic lezen voor je post... ;)
 

DeletedUser7458

Zero motivatieduellanten overtreden gewoon een duelregel die in de wiki staat.

"Beide spelers moeten uit het duel ervaringspunten kunnen krijgen. Dit wordt door het duel level bepaald.".

Aangezien 0 motivatieduellanten zich stelselmatig en bewust hieraan onttrekken overtreden zij die regel.
Bovendien zou het mij niet verbazen als zij in de ochtend pushduels tegen NPC's doen en ook dat is verboden.

Het verbaast me ook dat een zero motivatieduellant zijn arbeid wel gewoon blijft doen (lees, brengt veel schade toe in zijn duel), daar waar je als bouwer of andere arbeider amper opbrengst haalt uit een arbeid met 0 motivatie. Het zou logisch zijn als je door met 0 motivatie te duelleren amper nog raakt en een veel lagere schade toebrengt.
Elke bouwer weet dat je onder de 80% motivatie amper nog constructiepunten inbrengt, zou voor duels ook moeten gelden eigenlijk.


Dit staat in de wiki over duelregels.


Duelvoorwaarden volgens de wiki:

Voor elk duel moet men aan volgende voorwaarden voldoen:

De verdediger moet lid van een stad zijn tenzij er een premie op zijn hoofd staat.
De uitdager moet lid van een stad zijn en deze heeft een Doodgraver nodig.
De aanvaller moet naar de plaats waar de verdediger zich bevindt reizen.
De aanvaller heeft op zijn minst 12 actiepunten nodig.
Beide spelers moeten uit het duel ervaringspunten kunnen krijgen. Dit wordt door het duel level bepaald.
De verdediger mag in het afgelopen uur niet al een duel achter de rug hebben van dezelfde aanvaller.
De verdediger mag de afgelopen 48 uur niet bewusteloos geweest zijn.
De aanvaller mag de afgelopen 48 uur niet bewusteloos geweest zijn.
 

DeletedUser8307

1... Is dat een argument, dat de functie kan en mag ? Je kan ook mooie wapens/broeken/riemen snel kopen terwijl ze er voor iemand anders goedkoop opstaan, dat is ook een functie die kan, en dus mag...

2... Dus eerst zijn er vele ZMD's, en daarna ineens niet meer ? Yh right... Er komen er steeds meer, dus doe je er nu niks tegen, lopen ze zo meteen met tientallen rond.

Punt 3 haal ik niet aan hoor, ga eerst maar is het topic lezen voor je post... ;)

1) Ja, dat is een argument. :)
2) Er zijn er enkelen, foutje van de zaak.
 

DeletedUser

Het verbaast me ook dat een zero motivatieduellant zijn arbeid wel gewoon blijft doen (lees, brengt veel schade toe in zijn duel), daar waar je als bouwer of andere arbeider amper opbrengst haalt uit een arbeid met 0 motivatie. Het zou logisch zijn als je door met 0 motivatie te duelleren amper nog raakt en een veel lagere schade toebrengt.
Elke bouwer weet dat je onder de 80% motivatie amper nog constructiepunten inbrengt, zou voor duels ook moeten gelden eigenlijk.

Heel goed argument!
 

DeletedUser6244

1) Ja, dat is een argument. :)
2) Er zijn er enkelen, foutje van de zaak.

Dus van jou mag het gewoon zo doorgaan met die mensen die je gouden tomahawk, howdah pistool, Inno riem net voor je neus weggraaien ? (in het ergste geval nog stadsgenoten ook...)

+1 voor pikaniels, DAT is een argument! :D
 

DeletedUser7458

Onderspammen is nooit een goed idee, maar ik ben wel erg benieuwd wat support ervan vindt want ik ben echt van mening dat wanneer een van de spelers de omstandigheid creëert waarbij hij zeker weten geen XP kan behalen uit een duel hij de duelregel overtreedt waarin staat dat beide spelers xp moeten kunnen halen. Soort bijzondere vorm van pushduel dus eigenlijk.
 

DeletedUser14651

Voor elk duel moet men aan volgende voorwaarden voldoen:

1 De verdediger moet lid van een stad zijn tenzij er een premie op zijn hoofd staat.
2 De uitdager moet lid van een stad zijn en deze heeft een Doodgraver nodig.
3 De aanvaller moet naar de plaats waar de verdediger zich bevindt reizen.
4 De aanvaller heeft op zijn minst 12 actiepunten nodig.
5 Beide spelers moeten uit het duel ervaringspunten kunnen krijgen. Dit wordt door het duel level bepaald.
6 De verdediger mag in het afgelopen uur niet al een duel achter de rug hebben van dezelfde aanvaller.
7 De verdediger mag de afgelopen 48 uur niet bewusteloos geweest zijn.
8 De aanvaller mag de afgelopen 48 uur niet bewusteloos geweest zijn.
Dit zijn geen regels maar voorwaarden, dit betekend niet dat het niet mag maar niet zou kunnen, echter is hier motivatie niet in meegenomen.
zo staat er ook dat je op de plaats van je tegenstander moet zijn wat voor duelanten niet geld, en staat er dat je de laatste 48 uur niet mag zijn flauwgevallen. maar dit geld alleen als het in een duel gebeurt
 

DeletedUser

5 Beide spelers moeten uit het duel ervaringspunten kunnen krijgen. Dit wordt door het duel level bepaald.

Als ik het interpreteer, en laat ik zeggen dat ik geen fan ben van ZMD, staat hier dat het mogelijk moet zijn om ervaringspunten te krijgen. Daarom het woord "kunnen". Het is dus niet zo dat ze ervaringspunten uit het duel MOETEN krijgen.

Verder verwijs ik naar Mediterranea. Het zijn inderdaad voorwaarden om een duel te kunnen doen. Het zijn geen regels waarop bestraft wordt. :)
 

DeletedUser7458

Hoewel moeten kunnen minder vrijblijvend is dan kunnen, dank ik je toch voor je snelle en vooral duidelijke antwoord. :(

Hopelijk past innogames in een update toch wat aan zoals bv. in dit topic al door een paar mensen geopperd is zodat het duellevel weer meer recht gedaan wordt.
 

DeletedUser

Er staat inderdaad kunnen krijgen, maar ook al stond er moeten krijgen dan zou je 1-mders krijgen inplaats van 0-mders.
 

DeletedUser7458

Er staat inderdaad kunnen krijgen, maar ook al stond er moeten krijgen dan zou je 1-mders krijgen inplaats van 0-mders.

neeheeej;) er staat juist moeten kunnen, jullie lezen alleen het laatste en moeten kunnen is een voorwaarde terwijl kunnen een mogelijkheid is, en dat maakt nu juist verschil.

Maar dan nog zegt simmies dat een voorwaarde niet bestraft wordt dus het maakt dan uiteindelijk geen verschil omdat het geen gevolgen heeft.
 

DeletedUser14651

er staat nu "Beide spelers moeten uit het duel ervaringspunten kunnen krijgen. Dit wordt door het duel level bepaald."
dus niet door motivatie:)
 
Bovenaan