• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minimum xp duels

Voorstel
Er moet een xp drempel komen dat bepaald of je iemand mag duelleren of niet, ikzelf zat te denken aan 100, maar voor de kleintjes is dat haast onmogelijk, dus vanaf bepaalde levels een limiet.

Details
De vraag is, waarom? Om die klote ZMD weg te vagen. Ten eerste, minder dan 100 xp is de moeite niet om te duelleren, want als je dan iemand verslaat is dat niet zo moeilijk, deze heeft namelijk een lagere duelrang en wrs is deze persoon slechter in duelleren. Daarom vind ik het nergens op slaan dat ze zulke mensen duelleren(onder hun niveau dus). Dankzij het domme punt op de dagelijkse takenlijst dat je 2 duel vs spelers moet doen zijn er alleen maar meer lafaarden bijgekomen.
Misbruikpreventie
Er zijn enkel voordelen;)

Visuele hulpmiddelen
beeeh

Samenvatting
Geen last meer van die ZMD noobs!

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee weekveel
 

DeletedUser

-omdat ik zdm'ers haat : 5/5
-omdat het zdm'en bij het spel hoort : 0/5
-je geeft om noobs : 3/5
-totaal : 8/15 geslaagd :D
 
ZMD horen echt niet bij het spel, die zijn er pas veeeeeel later gekomen, mensen die zich verveelden ofso?...
 

DeletedUser4468

Zo`n drempel is er al... Max 1,4 van jouw dlvl(uit mijn hoofd).

Kan je beter doen dat je motivatie niet onder de 30% kan... Heb je ook geen last meer van zmd`ers...
 
Dat is welk duellevel je max of minimaal kunt aanvallen, niet hoeveel XP je ervoor krijgt, dit heeft totaal geen invloed op de formule, namelijk dat komt door MOTIVATIE. Deze 2 staan los van elkaar en ik wil dat of de motivatie niet onder een bepaald aantal mag, of je moet minimaal ... xp krijgen voor een duel, die mensen die voor 0 xp aanvallen ben ik spuugzat.
 

DeletedUser15117

misschien niet zo'n goede formule, maar beter 1 dan geen:

levelx2 bij volle motivatie
 

DeletedUser4468

Voor jou maakt het toch niet uit of je tegenstander 0 of 200 ep krijgt?? Het enige verschil is dat zmd`ers meestal beter zijn dan ep-duelanten (voor hun level)
 

DeletedUser12477

Als ik het goed heb staat ZMD voor zero motivation duelanten ofzo? :huh::p Ik vind het plan niet goed... Ikzelf doe het niet, maar ik vind wel dat het moet kunnen om zo te dueleren in bepaalde situaties... Eet gewoon iets en reskill een beetje, dan kunnen die n00bs je toch niks meer aandoen ;)
 

DeletedUser

Dat is welk duellevel je max of minimaal kunt aanvallen, niet hoeveel XP je ervoor krijgt, dit heeft totaal geen invloed op de formule, namelijk dat komt door MOTIVATIE. Deze 2 staan los van elkaar en ik wil dat of de motivatie niet onder een bepaald aantal mag, of je moet minimaal ... xp krijgen voor een duel, die mensen die voor 0 xp aanvallen ben ik spuugzat.

Ik hoop dat ik het goed begrijp..

Zoals jij zegt dat bv. de motivatie op 30 procent moet blijven staan gaan ze door en krijgen ze nog xp ook ...
 

DeletedUser14651

Ik hoop dat ik het goed begrijp..

Zoals jij zegt dat bv. de motivatie op 30 procent moet blijven staan gaan ze door en krijgen ze nog xp ook ...

een zmd, wil juist geen ervaring want dan gaat zijn duellevel omhoog en wordt dueleren dus lastiger.
 

DeletedUser5512

een zmd, wil juist geen ervaring want dan gaat zijn duellevel omhoog en wordt dueleren dus lastiger.

jup, veelal zijn het dus ook van die noobs die alleen 1000x achter elkaar van dezelfde bouwer kunnen winnen. Ik ben voor maar het minimum moet wel meegaan met het level, dat je op level 10 bijvoorbeeld minstens 30 moet halen en op level 100 minstens 100, zoiets
 

DeletedUser12110

goed idee

5/5 ik vind het een goed ik heb zelf een hernando's en ben level 51 met duellevel 80 maar ik word sinds ik die hernando's heb alleen nog maar door mensen met hele hoge levels en wapens gelijk hodaws pistool en gouden thomahawk of de gouden set dus voor mij is het een heel goed idee:)
 

DeletedUser

tegen 0/5

ik ben zelf geen zmd maar vind dit niet kunnen want zmd hoort nou eenmaal bij het spel :o
 
Waarom zeggen mensen dat het bij het spel hoort? DAT SLAAT NERGENS OP!-.-
Ten eerste, als het weg is merk je er niets van, je bent alleen van wat lastpakken af.
Ten tweede, het is er niet altijd al geweest, het is er later bijgekomen doordat noobs dachten stoer/grappig te zijn door deze NUTTELOZE duels uit te voeren, het levert ze niets op, misschien een kick ofso?
Ten derde, vertel mij eens wat de voordelen hiervan zijn? Als je nou een ZMD duellant bent die HOGERE spelers aanvalt, dan kan ik het nog begrijpen, je wil je skills testen tegenover andere(gelijkwaardige of hogere) spelers en je hebt geen zin om te wachten dat de motivatie stijgt, maar hier is er misschien 1 van? nog niet eens?
Aangezien het doelloos is en nutteloos hoort het echt niet bij het spel.
 

DeletedUser

beste JorDes

je kunt door zmd veel duels winnen en niet stijgen.
Wat heeft dit voor voordeel

je kunt altijd lage avonturiers (met veel geld) aanvallen.
dus met dat geld kun je altijd de beste kleding voor je level kopen. Want je doet 2 weken over 1 level up omdat je geen ep krijgt alleen van inlogbonus.

mvg je boy lala
 

DeletedUser14651

Zmd heeft heel veel voordelen, je krijgt bijvoorbeeld snel punten duelpunten voor je stad, je krijgt makkelijk geld, je krijgt veel gewonnen duels en dus de prestaties en je duellevel blijft laag dus je hoeft niet echt bang te zijn dat je een duel verliest.
 
Op een paar uitzonderingen na(als je echt een stad vol hebt met ZMD) geven de duelpunten veel te weinig om invloed te hebben op je plaats. 1 fort erbij, hoeveel duels moet je daarvoor doen?;)

Tja, als reden geven jullie nog geld... Geloof me op andere manieren kun je veel gemakkelijker geld verdienen als het je daar om gaat. Trouwens, als je 1 x geld bij je hebt wil het nog niet zeggen dat je dit elke dag hebt, en die prutsers gaan daar wel van uit denk ik..

Want je doet 2 weken over 1 level up omdat je geen ep krijgt alleen van inlogbonus.
Dit zei jij in het vorige bericht weslala, tja als je elke keer inlogt en NIETS doet, dan duurt het idd 2 weken-.-
 
Ik ben tegen. ZMD is gewoon slim gebruik maken van de mogelijkheden binnen het spel. Niet veel mensen doen het, dus zoveel irritatie zal het niet opleveren. Daarbij, als jij zelf lekker doorlevelt kunnen ze jou op een gegeven moment niet meer aanvallen.
 

DeletedUser1053

Buiten de discussie of een ZMD irritant is of niet, denk ik niet dat dit idee er ook maar iets aan gaat oplossen. Ligt het percentage laag, dan zal een ZDM duellant alsnog amper stijgen. Als hij gewoon spelers aanvalt waar hij normaal minder dan 50 xp van zou krijgen, houd hij met 30% hiervan bijna niks meer over. Een hoger percentage gaat ook niet werken, want dan valt het hele nut van het motivatie-systeem weg.

Dan nu mijn eigen oplossing. :p Stel dat je normaal 100 xp van een tegenstander zou krijgen met een motivatie van 100%. Een ZMD zou dan niks krijgen én zijn duellevel zal niks stijgen. Wat hieraan veranderd zou kunnen worden, is dat hij alsnog geen ervaring krijgt, maar de teller van zijn duellevel wel toeneemt met 100 xp. De ervaring neemt dus wel toe, echter krijg je er minder punten voor als je motivatie te laag wordt. Op deze manier zit er dus geen enkel voordeel meer aan het laaghouden van je motivatie, sterker nog, je hebt enkel jezelf ermee omdat je een hoop xp misloopt.
 

Deleted User - 308552

Dat... is eigenlijk best wel een geniaal idee :laugh: Zo ben je in 1 klap van alle ZMD's af :)
 
Bovenaan