• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minimum xp duels

Dat zou het wel een stuk makkelijker maken om te stijgen in de duelranking, gegeven dat de ervaring daar wel voor meetelt.
 

Deleted User - 308552

Dan geef je een stijging van het aantal ep dat je krijgt die niet lager wordt dan de ep bij 50% motivatie ofzo :unsure:
 

DeletedUser8307

Er is al een drempel op wie wie kan duelleren. Tevens zijn vele mensen zero motivation duellanten, dus hoort het wel bij het spel ook, hoe lastig je het ook vindt.
 

DeletedUser4468

Sorry hoor, maar zet je skils goed neer en je win echt wel van een zmd`er hoor...
 

DeletedUser

Omscholen en iedereen die voor zmd is continu blijven aanvallen. Dat is de oplossing, Jordes :D

Ik kan me wel vinden in het idee van GreatRene
 

DeletedUser

0/5 :p

De meeste ZMD'ers hebben een laag level.
Ik zit in een stad met zeer veel ZMD'ers en ze hebben bijna allemaal een laag level. Geen van hun kan iemand van lv120 aanvallen simpelweg omdat ze een te laag level hebben(dus dat is al een rede waarom jordes nog niet zo veel moet zeuren).

En juist omdat ze een laag level hebben groeien diegene die voor ep gaan sneller levels(minder ep nodig etc) en worden ze later niet meer door dezelfde speler aangevallen.

En daarbij, het maakt toch helemaal niks uit of je nu verliest van iemand met lv 60 en duellevel 100 of iemand met level 100 en duellevel 100, verliezen doe je toch.
 

DeletedUser13685

0/5
Je hebt als level 120 ongeveer het max aantal vp en ap en nog ga je huilen dat je niet kan winnen! :huh:
Ladies and gentlemen, I present... a loser!! :laugh:
 

DeletedUser

0/5
Je hebt als level 120 ongeveer het max aantal vp en ap en nog ga je huilen dat je niet kan winnen! :huh:
Ladies and gentlemen, I present... a loser!! :laugh:

ZMD zijn mensen die normaal geen echte duellanten aanvallen;) En de andere level 120'ers hebben hun vaardigheden waarschijnlijk ergens anders op staan dus een ZMD'er zal eerder de zwakkere pakken dan de sterkere.

Ladies and Gentlemen, I present.... a FAIL!
 

DeletedUser6244

duellevel heeft niets met gewone level te maken ...
meer duels doen zodat je eigen duellevel stijgt dus ..

Lijkt me dat als je geduelleerd wordt door een ZMD dat je zelf geen duellant bent he ? Dus zeggen meer duels doen heeft niet veel nut, immers stijgt je duellevel enkel bij gewonnen duels, en als je geen duellant bent zal je er dus niet snel veel winnen, en dus niet snel van de ZMD afkomen.
 
duellevel heeft niets met gewone level te maken ...
meer duels doen zodat je eigen duellevel stijgt dus ..

Bovenstaan is juist en van mij nog een opmerking,

Als je geen enkel duel hebt gedaan tot level 120, heb je alsnog een duellevel van 120 en niet van 1:p Dus het heeft in zekere zin wel iets met elkaar te maken, want je duellevel kan niet onder je level zitten. 10 levels stijgen= ervan uitgaand dat je erg weinig duels doet 10 duellevels omhoog.
 

DeletedUser14008

0/5

ZMD'er offeren het levelen op voor duels. Waarom moet het dan nog moeilijker gedaan worden? (ik moet al mijn motivatie omlaag halen door NPC's:hmf:)
 

DeletedUser6244

Ze offeren het levelen niet op voor duels, nu lijkt het net alsof dat nobel van de ZMD'ers is... Ze kiezen gewoon zelf om ZMD te worden :p
Goed idee... 5/5
 
GOH WAT RAAR o.0
Is dat een argument? Ze offeren het levellen op voor duels? Volgens mij is het niet aangeboren ofso dat je zon noob word. Zo lijkt het net alsof je het verwoord, alsof jullie er niets aan kunnen doen.
 

DeletedUser6244

GOH WAT RAAR o.0
Is dat een argument? Ze offeren het levellen op voor duels? Volgens mij is het niet aangeboren ofso dat je zon noob word. Zo lijkt het net alsof je het verwoord, alsof jullie er niets aan kunnen doen.

Idd, dat zij het 'op zich hebben genomen', en dat wij dat maar heel nobel moeten vinden, alsof ze het zwaar hebben... :blink:
 
Bovenaan