• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kosten fortgevechten

DeletedUser7902

Ik vind die update op geen k***e trekken als iemand een aanval start waar je geen benul van hebt en in je BG is er afgsproken een bepaald fort aan te vallen moet je ineens het dubbele betalen:huh:.

Weg ermee!!:mad:
 

Deleted User - 308552

Ik vind het wel een goede toevoeging, vooral omdat ik behoorlijk actief op W6 speel (waar baadsha af en toe ongeveer 10 fg's start), wat nu vrijwel onmogelijk gemaakt is :)

Het komt wel de fg's ten goede, er zijn nu meer spelers per fg en de fg's worden meer gespreid. :)
 

DeletedUser1053

Als het per alliantie zou zijn, zou deze regel nog makkelijk te ontduiken zijn door een paar steden tijdelijk uit de bondgenootschap te zetten. Dus het moest wel op deze manier. :)
 

DeletedUser

Als het per alliantie zou zijn, zou deze regel nog makkelijk te ontduiken zijn door een paar steden tijdelijk uit de bondgenootschap te zetten. Dus het moest wel op deze manier. :)

dan moeten ze maar iets verzinnen als 'als je de ally verlaat mag je 48h lang geen ally betreden' en elke keer als ze weggaan dan wordt het elke keer 48uur langer ;)
je doet het 1 keer, 2 keer maar de vijfde keer moet je al 10dagen wachten tot je je alle opnieuw mag betreden ;)
 

DeletedUser1053

Dan vind ik dit systeem toch handiger. Zo vaak komt het niet voor dat er een fort wordt aangevallen waar jouw stad niet aan mee kan doen. En gezien verdedigen bijna altijd meer oplevert is het ook niet zo erg als de aanval een dagje uitgesteld moet worden omdat je alliantie zelf al wordt aangevallen.
 

DeletedUser

wat nog een nadeel is, in wereld 8 zijn er BGs die niet samen in een alliantie zitten dus dan werkt t alsnog niet.
 

DeletedUser

Vind het een prima toevoeging, geen stomme fakes meer.
Heb er afgelopen weken over getwijfeld of ik zou stoppen met the west,
omdat er 2x zoveel 5 rondes fg's waren als een beetje leuke fg's.

Met deze update nu wordt het al veel leuker :).
 

DeletedUser385

precies

en nu ga je tenminste nadenken, ipv , al heeft de vijand een fortaanval gestart er zelf toch nog een starten

of 100 counters :S
 

DeletedUser

help me ffkes

wie is dat?

het is idd soms heel vervelend maar het is nu eenmaal zo ...


@ruud :
bg van jullie, maar het is normaal dat jullie jullie eigen bg niet kennen ;)

@undoria :
niet al te woest maken !
 

DeletedUser

Het gaat hier nog altijd over de kosten van een fortgevecht, niet over bondgenoten oid.

Vanaf nu weer terug ontopic!
 

DeletedUser

Begrijp ik nu goed dat 2 fortgevechten op 1 avond amper meer voor gaat komen?
En dat de kans om mee te doen bij een FG zo ong. wordt gehalveerd door de weinige gevechten? :(
 

DeletedUser

Begrijp ik nu goed dat 2 fortgevechten op 1 avond amper meer voor gaat komen?
En dat de kans om mee te doen bij een FG zo ong. wordt gehalveerd door de weinige gevechten? :(

Het gaat waarschijnlijk wel gebeuren hoor ;) De meeste steden kunnen het wel betalen.
 

DeletedUser

2 fort aanvallen zou niete cht heel veel verschil maken. 2 kleine fg's zijn $1500 en daarna $3000. Dus niet echt boeiend veel. Als je nou 10 fg's start, dan zal het echt te veel worden, namelijk 2^9*1500= $768000
 

DeletedUser

als er 3 gevechten aan de gang zijn in twee uur
waarvan 1 klein , 1 midden en 1 groot
en de ze worden gestart van klein naar groot binnen de twee uur dan betaal je 40000 voor die grote fort ;) dus das wel al een hele deel...
 

Deleted User - 308552

Andere volgorde gebruiken ;)

$10000 + $10000 + $6000 = $26000 totaal :p

Maar met $1500 + $10000 + $40000 = $51500 is het wel ff iets duurder :o
 

DeletedUser

........... heeft een fortgevecht gestart. Dit kost de stadskas $40000.

Dit tikt wel aardig aan jaa :(
 
Bovenaan