• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kosten fortgevechten

DeletedUser6801

Blijkbaar kosten de laatste tijd sommige fortgevechten om te starten heel veel geld. Ik hoorde via via wat de oorzaak was (zie hieronder). Ik dacht zet het even op het forum, aangezien er in het telegraaf kantoor niets wordt aangekondigd - wat ik overigens niet zo netjes vind van de support. ;)

De oorzaak is inmiddels bekend.

We zijn geswitcht naar een 2 uur durende timer. Dat wil zeggen dat alle fortgevechten binnen 2 uur qua prijs verdubbeld worden. Buiten die twee uur veranderd er niets aan de prijzen. Dit is om de fake battles tegen te gaan.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Noraly
Support the-west.nl
 
Fijn dat spelers die bronnen ook hebben. :)

Misschien handig om ook op .NL dit soort dingen aan te kondigen en niet verwachten dat alle spelers het van de .DE of .NET servers halen? :) (Dit is overigens niet zo zeer tegen jou Leones, maar ik denk dat je dat al wel begreep). ;)
 
Mijn bron was trouwens skype ;)

Maar het is inderdaad iets om te vermelden. Was eigenlijk wel iets voor in mijn FAQ geweest, maar daar is het nu wat te laat voor. Volgende keer stop ik wel alle info die ik kan verkrijgen in de FAQ :D
 

DeletedUser10988

Ik wil graag even wat meer info;

Binnen 2u van wat? Een willekeurig ander fg? Een aanval van dezelfde stad? Aanval op dezelfde forteigenaar? Of bondgenootschap-related?

Want ik was 20k kwijt voor een hoofdfort, terwijl de voorlaatste aanval meer dan een dag ervoor was.. op een ander fort ook nog.
 

DeletedUser1053

Ik wil graag even wat meer info;

Binnen 2u van wat? Een willekeurig ander fg? Een aanval van dezelfde stad? Aanval op dezelfde forteigenaar? Of bondgenootschap-related?

Want ik was 20k kwijt voor een hoofdfort, terwijl de voorlaatste aanval meer dan een dag ervoor was.. op een ander fort ook nog.

Binnen twee uur van een willekeurig ander fortgevecht.
 

DeletedUser

Het wordt idd per fortgevecht verdubbeld.

Het is echt om die massa fake gevechten tegen te gaan.
 

DeletedUser13259

Ah, vandaar dat er op de beta nog maar 900.000 in onze stadskas zit ipv 1.100.000.
Maar dit vind ik eigenlijk ook wel weer wat minder. Kunnen ze het niet zo regelen dat dit alleen geldt bij gevechten van dezelfde alliantie?
 

DeletedUser

dus:
1e fg : 10.000
2e: 20.000
3e: 40.000
4e: 80.000 :blink:

lijkt me een effectieve regeling:)

Idd, lijkt me zeker een goede regeling. Met die fake gevechten schoten we ook niets op.

Weer een nieuwe uitdaging dus, beetje plannen en dan moet het goed komen!
 

DeletedUser

Ah, vandaar dat er op de beta nog maar 900.000 in onze stadskas zit ipv 1.100.000.
Maar dit vind ik eigenlijk ook wel weer wat minder. Kunnen ze het niet zo regelen dat dit alleen geldt bij gevechten van dezelfde alliantie?

Dat zou het beste zijn ja, ik bedoel als jij wordt aangevallen en je wilt een tegenaanval doen dan moet je extra betalen?
Beetje raar?
 

DeletedUser

hhhmmmm, houd baadsha op wereld 6 wel lekker rustig na verloop van tijd.:D
 

DeletedUser

Het wordt idd per fortgevecht verdubbeld.

Het is echt om die massa fake gevechten tegen te gaan.

Ben blij dat die update is gekomen.
Te veel mensen die het leuk vinden om massa aanvallen te starten :hmf:
 

DeletedUser

Ik heb nog 1 vraagje, stel dat er 4 hoofdforten zijn aangevallen dan kost dat dus 10, 20, 40 en 80K maar wanneer zijn de koste dan weer op 10K?
Is dat 2 uur nadat het laatste fortgevecht is gestart of moet je dan 8 uur wachten na de start van het laatste fortgevecht of is het nog anders?

Verder vind ik het wel een goede update, hopelijk komen er nu meer grote en volle fortgevechten.
 

DeletedUser

Ik heb nog 1 vraagje, stel dat er 4 hoofdforten zijn aangevallen dan kost dat dus 10, 20, 40 en 80K maar wanneer zijn de koste dan weer op 10K?
Is dat 2 uur nadat het laatste fortgevecht is gestart of moet je dan 8 uur wachten na de start van het laatste fortgevecht of is het nog anders?

Verder vind ik het wel een goede update, hopelijk komen er nu meer grote en volle fortgevechten.

2 uur na het starten van het laatste fg lijkt me
 
Bovenaan