• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kosten fortgevechten

DeletedUser

leuk, heel leuk zelfs :)

meer volle gevechten + het geld gaat sneller uit het spel, prima zaak :).
 

DeletedUser

Het is toch zo dat al het opstartgeld wordt verdeelt over de spelers die aan het fg mee doen ?
 

DeletedUser

Nee, het geld wat spelers tijdens het gevecht verliezen wordt onder de overlevers verdeeld.

volgens mij ook de opstartkosten, er zijn fortgevechten geweest met 1 deelnemer waarbij die deelnemer tegen de 10k aan geld krijgt, lijkt me dat dat de opstartkosten zijn...
 

DeletedUser

Opstartkosten en het geld dat spelers verliezen bij het KO gaan wordt in een pot gegooid en verdeeld.

kan dus een leuke zakcent worden als je maar met een paar man eindigt..

op beta1 had er iemand 54k gekregen :p
 

DeletedUser6801

Mooi dat dit duidelijk is ;)

Goed ook dat er nu iets in het telegraafkantoor staat (met een kleine taalfout, maar ok, dat zien we dan maar door de vingers :p)
 

DeletedUser10988

Leuk, meeste gevechten om 20u.. dan zal ik ze om 18.30 starten, werk ik ook de wereld naar de klote.
Daarnaast helpt dat een "jonge" stad met "nieuwere" spelers ook niet. Die hebben niet zoveel $ in kas, lijkt me. Dus wederom weer iets waardoor het verschil nog groter wordt.

Nee, sorry, ik ben tegen massa's, fake' s en dat soort gedoe. Maar deze hadden ze iets anders aan mogen pakken van me. Meer stad/bondgenootschap-specifiek.
Ik snap de bedoeling maar dit werkt fg's tegen op "prime-time".. Rond 20/21u kunnen we er makkelijk 3 op een avond doen op arizona, en vol ook.
Vandaar de nutteloze middag/ochtend en nacht fg's de laatste dagen.

Wat je beter had kunnen doen was iedereen betaald normale prijs (op arizona)... Behalve bandits, die betalen 400%... heb je gelijk de boosdoener van massa's en fakes te pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

kan dus een leuke zakcent worden als je maar met een paar man eindigt..

op beta1 had er iemand 54k gekregen :p

Ik had liever dat ze die waarde in kistjes propten. Dan had je eens vaker echt een mooi item zoals buffalo bills beenbeschermer oid......
 

DeletedUser

geldt dit voor de hele wereld of gewoon voor de bg
maw
bg a valt bg b aan voor 1500
bg c valt bg d aan voor hoeveel ?
 

DeletedUser

Lijkt mij de oplossing. Alleen bij gevechten opgestart door dezelfde alliantie moet je meer betalen.

ja dat vind ik ook
want wat kan een ander ally doen dat iemand anders een aanval start ....
er zijn meer dan 2 ally's per wereld eh
 

DeletedUser385

simpel: start elke dag een fg :D

maar nu krijg je dat de forgevechten meer over dag verspreid gaan liggen, ipv allemaal rnod 20:00

das weerw el jammer
 

DeletedUser

zooo riverton heeft al een gevecht van 160.000$ gestart op arizona:p ze kenden de update nog niet...

btw ik kon het vorige bericht niet meer aanpassen dus ik post dubbel
 

DeletedUser

zooo riverton heeft al een gevecht van 160.000$ gestart op arizona:p ze kenden de update nog niet...

btw ik kon het vorige bericht niet meer aanpassen dus ik post dubbel

hehe daar zou ik dan aan mee gaan doen als je geld nodig hebt :p
 

DeletedUser

Ik vind dit na wat nadenken een beetje een raar(misschien onbedoelt) effect hebben, de meeste fortgevechten zijn allemaal 20:00 of later maar nu word het handig om eerder te vechten en ik heb nog een voorkomaanval tactiekje, als je elke dag 17:30 2 pioniers forten aanvalt(de meeste steden hebben hier meer dam genoe geld voor) zullen alle echte aanvallen heel duur zijn dus kan je zo tegenstanders blut maken/laten stoppen met aanvallen, al zal ik jet zeker niet aanraden als tactiek
 

DeletedUser

als het nu over de hele wereld gaat is dit echt heel crazy .....
als het over een bg ging die meerdere aanvallen deed okee... maar voor de hele wereld :o
 
Bovenaan