• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[KO-topic] KO Toernooi - ALLEEN KO'S POSTEN; GEEN SPAM

DeletedUser

w3, kijk zelf maar:

kotoernooi.png


Angelo zit niet in een stad.
Hij kan niet aangevallen worden.;)
 

DeletedUser11811

vanop w7:

Fire-Wolf valt flauw. Slab The Killer wint het duel, krijgt 37 ervaringspunten en steelt van Fire-Wolf $7.
 
In dit topic ALLEEN KO's vermelden. ALLE ANDERE discussie moet in het andere topic. Ik heb offtopic hier nu verwijderd, maar dat blijf ik niet doen.

Alles dat geen KO is kan vanaf nu een straf tegemoet zien. :) Ik ga niet meer waarschuwen nu, me dunkt dat dit duidelijk genoeg is. :)
 

DeletedUser11811

w6:

Mr.joeri valt flauw. darkcrime wint het duel, krijgt 38 ervaringspunten en steelt van Mr.joeri $4.
 

DeletedUser

w6:

hytres valt flauw. foppe009 wint het duel, krijgt 207 ervaringspunten en steelt van hytres $286.
 

DeletedUser

joshuabram 71 126 Duel 48u niet mogelijk

Met dank aan Mr.Sjap en ThaRealest(heeft ons 6 duels gekost) :p
 

DeletedUser

wereld............????

w4

en ben zelf ook KO..

Mr.Sjap valt flauw. CtrlAltDel wint het duel en krijgt 65 ervaringspunten. Mr.Sjap heeft helaas geen contant geld dat CtrlAltDel kan stelen.

net gebeurd had et niet verwacht ik was net 10 seconde bij de stad dus kon meteen gaan slapen maar dacht dat neelis mijn settings wel zou doorgeven dus had ze veranderd maar hij raakt me belachelijk vaak :p maja ik eruit :) feli aan jullie :D ik zal wel helpen tha realest dit te laten winnen :p

Grtz
 

DeletedUser1963

haha heerlijk is mijn aanval toch neg ergens goed voor geweest, maar onropic:

W3

Drollie valt flauw. Neelis wint het duel, krijgt 187 ervaringspunten en steelt van Drollie $20.

no 5 vandaag
 

DeletedUser

w5:

noraly valt flauw. foppe009 wint het duel, krijgt 54 ervaringspunten en steelt van noraly $198.
 

DeletedUser

W2:

vuurke valt flauw. girafi wint het duel en krijgt 201 ervaringspunten. vuurke heeft helaas geen contant geld dat girafi kan stelen.
 

DeletedUser11811

tot mijn grote spijt moet ik dit medelen:o :

Duelist vandaag om 16:58 uur
Jij proficiat met jouw winst, helaas weten we bijde dat ik dit gewoon onmogelijk kan winnen. Ik sta dan wel in de top 15 schieten, maar jij 1e reflex. Ik hit te weinig op jouw en je bent natuurlijk oom 9 levels hoger. Het was leuk om tegen je te dueleren je bent een goede tegenstander. Maar bij deze geef ik op
Gefeliciteerd je bent de winnaar van het k.o toernooi w7!


duelist stopt er dus mee dus ben ik de enige overblijver op w7 :eek:
 

DeletedUser

tot mijn grote spijt moet ik dit medelen:o :

Duelist vandaag om 16:58 uur
Jij proficiat met jouw winst, helaas weten we bijde dat ik dit gewoon onmogelijk kan winnen. Ik sta dan wel in de top 15 schieten, maar jij 1e reflex. Ik hit te weinig op jouw en je bent natuurlijk oom 9 levels hoger. Het was leuk om tegen je te dueleren je bent een goede tegenstander. Maar bij deze geef ik op
Gefeliciteerd je bent de winnaar van het k.o toernooi w7!


duelist stopt er dus mee dus ben ik de enige overblijver op w7 :eek:

En dit bevestig ik helemaal !:bolhoed:
 

DeletedUser

Zal ik je meteen weer even de grond in boren, er komt maar 1 winnaar. Geen 7 :)
 

DeletedUser

Maar hij krijgt wel de eer van de beste te zijn van W7 ;) Ik denk dat dit eigenlijk nog heel lang kan duren, aangezien Slab, Tha Realest,... bijna niet flauw te krijgen zijn...
 

DeletedUser11811

Zal ik je meteen weer even de grond in boren, er komt maar 1 winnaar. Geen 7 :)

daarvan was ik op de hoogte hoor :p

Maar hij krijgt wel de eer van de beste te zijn van W7 ;) Ik denk dat dit eigenlijk nog heel lang kan duren, aangezien Slab, Tha Realest,... bijna niet flauw te krijgen zijn...

en ik wordt nooit aangevallen, 1 keer per dag ofzo, op die manier wordt het wel heel moeilijk om mij KO te krijgen
maar straks zullen ze met bellas wel voor mijn deur staan :o

maar nu weer OT, alleen KOs melden, remember :cool:
 

DeletedUser

lucius6 109 152 Duel 48u niet mogelijk

Kom ik hem na 4 uur lopen duelleren, ligt hij al ko....
 
Bovenaan