• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[KO-topic] KO Toernooi - ALLEEN KO'S POSTEN; GEEN SPAM

DeletedUser

Het toernooi begint 1 Juni 2010. Hier alvast het topic voordat ik het vergeet. Hier enkel KO's posten. Reacties/ervaringen post je in dit topic (klik).

Als je hier wat anders dan een KO post word je uit het toernooi geschrapt.

Hier dus enkel posten wanneer een speler KO ligt op (een van) de wereld(en) waarop hij/zij meespeelt.

De spelerslijst
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het KO Topic is open! Hier dus alleen maar KO's posten en de desbetreffende wereld waar de speler KO geschoten is. Er word dan gekeken door de leider van de wereld en als diegene echt KO is word zijn/haar naam geschrapt uit de deelnemerslijst. Wie welke wereld leid zie je in de deelnemers lijst.

Om overzicht te behouden hier dus enkel KO's posten. anders zien we mogelijk een KO over het hoofd, en dat willen we allemaal niet :>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dabadeend valt flauw. Mr.Sjap wint het duel, krijgt 346 ervaringspunten en steelt van dabadeend $16. w5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

w5:

Niels-jan ben ik 89 0 Duel 48u niet mogelijk
ilya 77 0 Duel 48u niet mogelijk
 

DeletedUser1963

w 7:

Belle star valt flauw. Neelis wint het duel, krijgt 65 ervaringspunten en steelt van Belle star $3.

Jobb valt flauw. Neelis wint het duel en krijgt 9 ervaringspunten. Jobb heeft helaas geen contant geld dat Neelis kan stelen.

Svennieboys valt flauw. Neelis wint het duel, krijgt 28 ervaringspunten en steelt van Svennieboys $23.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

jt95 106 0 Duel 48u niet mogelijk
the gunner 137 0 Duel 48u niet mogelijk

Dit is van wereld 1
 

DeletedUser11811

overzichtje van w7:

Belle Star KO
Masterblaster01 KO
Jobb KO
Dave-sniper KO
Svennieboys KO


en bodybuilder mag ook geschrapt worden denk ik want die is lvl 1 :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kars Smidt valt flauw. Mr.Sjap wint het duel, krijgt 157 ervaringspunten en steelt van Kars Smidt $94.

das 2 voor mij :p
 

DeletedUser

w5:

roodkapje99 valt flauw. foppe009 wint het duel, krijgt 294 ervaringspunten en steelt van roodkapje99 $65.
 

DeletedUser

Nogmaals, het is belangrijk dat je de wereld erbij post. anders word je ko niet geldig verklaart omdat het gecheckt moet worden.
 

DeletedUser1963

w3:

leones valt flauw. Neelis wint het duel, krijgt 89 ervaringspunten en steelt van leones $58.

Wat mij ook opviel is dat petey stadsloos is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

HUh :confused:

Ik val niet zo vaak flauw, maar volgens mij is het toch zo dat als je flauw valt je 48 uur niet aangevallen kan worden.

Nu ben ik gister KO gegaan door een duel, en vandaag lig ik weer KO.

Verbeter me maar als ik fout ben, want het kan zijn dat ik het gewoon niet goed weet.

BTW: De duels staan op mijn profiel zodat jullie ze kunnen zien.


EDIT: Ik heb intussen al een supportje ingediend
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

steineke valt flauw. Mr.Sjap wint het duel, krijgt 46 ervaringspunten en steelt van steineke $10.

w4

FREE-LIFE valt flauw. Mr.Sjap wint het duel, krijgt 7 ervaringspunten en steelt van FREE-LIFE $20.

w5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zoals inde spelregels staan worden spelers KO vermeld als ze niet level 35 zijn. dus ze hebben geen keus.

Du nu weer verder met ko's posten ;)
 
Bovenaan