• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[KO-topic] KO Toernooi - ALLEEN KO'S POSTEN; GEEN SPAM

DeletedUser

srebbo valt flauw. Markie006 wint het duel, krijgt 138 ervaringspunten en steelt van srebbo $110.

W4
 
In dit topic ALLEEN KO's vermelden. ALLE ANDERE discussie moet in het andere topic. Ik heb offtopic hier nu verwijderd, maar dat blijf ik niet doen.

Alles dat geen KO is kan vanaf nu een straf tegemoet zien. :) Ik ga niet meer waarschuwen nu, me dunkt dat dit duidelijk genoeg is. :)

Reminder.

Ik heb nu verschillende mensen moeten bestraffen hiervoor. Zorg alsjeblieft dat het niet nodig is. Zoveel plezier heb ik nou ook weer niet aan het uitdelen van strafpunten. Zolang er gezorgd wordt dat het niet nodig is, hoef ik ze ook niet uit te delen. Dan is iedereen ook weer blij. :)
 

DeletedUser

ja maar jij had wel mij bijna ko gdaan xD
-800 lp, had nog maar 400 over
 

DeletedUser11028

volgens mij is corneb ook KO maar niet door mij dus die kan er af
 

DeletedUser

tijnek, ik vind dit echt een zeer onhandige actie van je, aangezien er nu ongezien iemand er weer zich bij kan zetten terwijl hij KO is, of nooit ingeschreven staat. Ook zouden dan nu de huidige KO's verloren zijn. Ook kunnen rivalen elkaar van de lijst schrappen etc. waarom denk je dat ik dat excel bestand heb aangemaakt? Nu word bijvoorbeeld ook iedere KO dubbel gepost.. Ook is het niet aan jou om nieuwe regels te bedenken.

Omdat we een grote leiding hebben kan het natuurlijk even duren voordat er een KO word bijgewerkt. Maar dat gebeurt echt wel.
Dus namens Muf-Muf die alles weer op kan ruimen, bedankt :)

---

In de begin post:


:rolleyes:

-------

Edit Muf-Muf: Gelieve hier nu eindelijk gehoor aan te geven! Het is echt jammer dat zoveel berispingen nodig zjin blijkbaar. Let voortaan gewoon even op of je in het KOtopic of in het Discussietopic post. Dan blijft het overzichtelijk. Ookal heeft je post te maken met KO's, in dit topic moeten alleen posts geplaatst worden waarin staat dat er ook daadwerkelijk iemand KO is. Niet meer en niet minder. :) ALLE andere dingen, moeten in het Discussietopic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je kan alleen op de desbetreffende wereld zoiets zien.;)
Ik zou enkel de uitslag posten.

Duel: Stef2109 vs Niels-jan ben ik op 30-05-10 om 18:11 uur

Niels-jan ben ik valt flauw. Stef2109 wint het duel en krijgt 82 ervaringspunten. Niels-jan ben ik heeft helaas geen contant geld dat Stef2109 kan stelen.
 

DeletedUser

Niet door mij, maar wel zeker KO:

kotoernooiangelo1990.png


edit: en hier Ray Allen, die stadloos is:
kotoernooirayallen.png


Beiden w3.
En Simsamekes van w6 is ook KO:
kotoernooisimsamekes.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan