• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KO Toernooi 65-85

DeletedUser3378

Nou ik had je mooi wel ff aardig wat lp laten verliezen



Haha bijna je contest gewonnen :p
als ik niet met zoweinig lp aanviel ownde ik je dik
 

DeletedUser

Dat dik ownen valt ook wel mee. Want het laatste schot van reserved was maar 80 omdat jij al flauw viel. Maar als jij nog gewoon genoeg lp had was dat waarschijnlijk ook zo ongeveer een 200 schot geweest. En dan had het volledig afgehangen van de laatste ronde, als jullie dan allebei raakschoten was het alsnog reserved geweest die had gewonnen omdat hij hogere hits doet!
 

DeletedUser

Nou word ik het zat met die svcinc :mad:

Svcinc vs bux
Svcinc - 570 lp
Bux - 200 lp

Precies 30 seconden erna val ik hem aan..

De speler licht in een hotel daar kan je hem niet dueleren, loop ik weer 1 uur voor niks svcinc is zeer zeer zeer zwak bezig :mad: en ik wil ook graag dat hij hiermee ophoud :mad: steeds als ik hem dueleer slaapt hij weer :mad: het is zo onmogenlijk om hem te dueleren zodra ik in zijn stad stad sta slaapt hij weer :mad:
Mitch-s kun je de regels ff aanpassen ofzo zo ga ik weer plat niet door hem en loopt alles vertraging op :mad:

Verwacht je nu dat Mitch de regels zal aanpassen omdat jij niet kan winnen ofzo ?
 

DeletedUser5740

maar bux is nu uit het tournooi toch want het ging er om dat die gene flauw ging maakt niet uit door wie.
 

DeletedUser3378

Verwacht je nu dat Mitch de regels zal aanpassen omdat jij niet kan winnen ofzo ?

En bleach ik win juist alleen maar.

En kakalov als je de regels leest moet het laatste puntje door je tegenstander zijn.
Wat jij bedoelt is bij last man standing
 

DeletedUser

En bleach ik win juist alleen maar.

En kakalov als je de regels leest moet het laatste puntje door je tegenstander zijn.
Wat jij bedoelt is bij last man standing

kij kes eerste post ...

van de drie die overzijn oa jij bux ...

daar staat toch echt dat als je 1e van die 3 KO gaat dat je naam word doorgestreep ....
 

DeletedUser

komop mensen BUX wordt hier onterecht benadeeld hoor. hij wint elke keer met gemakt van svinc maar die gaat steeds in zijn hotel. aangezien dat is toegestaan doet niemand hier iets fout is het alleen lullig voor bux. :rolleyes:
 

DeletedUser3874

komop mensen BUX wordt hier onterecht benadeeld hoor. hij wint elke keer met gemakt van svinc maar die gaat steeds in zijn hotel. aangezien dat is toegestaan doet niemand hier iets fout is het alleen lullig voor bux. :rolleyes:

Net zoals dat ik reeds voor Bux z'n aanval was aangevallen door paar mensen... Ik ga dus echt niet met 148 LP rustig uit het hotel blijven. Doe jij dat misschien wel?
 

DeletedUser

Ik ben lang niet altijd met bux eens maar nu wel. Er staat duidelijk dat je je tegenstander zelf KO moet schieten en dat is bij bux niet gebeurd dus is hij er niet uit.
 

DeletedUser3378

Svcinc jij valt mij aan verliest 570 lp en duikt gelijk je hotel in, daarvoor precies zelfde verhaal ik val jouw aan jij verliest 350 lp en gelijk je hotel in..
 

DeletedUser3874

Svcinc jij valt mij aan verliest 570 lp en duikt gelijk je hotel in, daarvoor precies zelfde verhaal ik val jouw aan jij verliest 350 lp en gelijk je hotel in..

Blablabla ik heb dat zo vaak voor. Dus ik speel gewoon het spel zoals ik zovaak al zelf heb voor gehad.
 

DeletedUser3378

Laten we het er dan maar op houden dat Svcinc een grote hotelpussy is..
 

DeletedUser

Als er toch werkelijk discussies ontstaan over deze toernooien en een hoop gezever en gezaag over die doet dit, die doet dat, blah blah blah.... kap er dan gewoon mee. Net als mensen in hun profiel hebben staan dat ze meedoen aan een toernooi en gelieve niet aan te vallen, ik val ze gewoon aan, The West is niet voor dit soort ongein ontworpen en ik erger me echt dood aan deze toernooien en dat gezever en gezaag hhieromtrent, je kan niet meer normaal op het forum komen of er staat wel weer een duel toernooi bovenaan te prijken. Toen Radiobert het de eerste keer organiseerde vond ik het nog wat hebben, maar dit loopt echt de spuigaten uit.
 

DeletedUser3378

Als er toch werkelijk discussies ontstaan over deze toernooien en een hoop gezever en gezaag over die doet dit, die doet dat, blah blah blah.... kap er dan gewoon mee. Net als mensen in hun profiel hebben staan dat ze meedoen aan een toernooi en gelieve niet aan te vallen, ik val ze gewoon aan, The West is niet voor dit soort ongein ontworpen en ik erger me echt dood aan deze toernooien en dat gezever en gezaag hhieromtrent, je kan niet meer normaal op het forum komen of er staat wel weer een duel toernooi bovenaan te prijken. Toen Radiobert het de eerste keer organiseerde vond ik het nog wat hebben, maar dit loopt echt de spuigaten uit.

Het is een leuk innitjatief
 

DeletedUser5740

De regels..
- Je moet je tegenstander zelf KO schieten.

Ik ben lang niet altijd met bux eens maar nu wel. Er staat duidelijk dat je je tegenstander zelf KO moet schieten en dat is bij bux niet gebeurd dus is hij er niet uit.
alleen in de voorronde niet bij de last man standing. er komt ook zo toernooi gaan jullie dan ook een hoop stenis schoppen als jullie toevallig flauw gaan door iemand die niet mee doet aan dat tournooi.
Laten we het er dan maar op houden dat Svcinc een grote hotelpussy is..

je zou toch ook gaan slapen als je minder dan 150 lp over had.
 

DeletedUser3378

Hij doet het niet 1x maar 2x en hij valt mij zelf aan hoor..

Ik zal het ff uitleggen..

Duel: Bux vs Reserved vandaag om 00:21 uur
Duel: Bux vs Foxpg2 op 06-07-09 om 21:50 uur
Duel: Bux vs Cacique op 06-07-09 om 21:39 uur
Duel: Bux vs svcinc op 06-07-09 om 21:22 uur
Duel: svcinc vs Bux op 06-07-09 om 21:17 uur
Duel: Bux vs apoqalypto op 06-07-09 om 14:45 uur
Duel: Bux vs Cacique op 06-07-09 om 14:12 uur
Duel: Bux vs Kroenuh op 06-07-09 om 13:54 uur
Duel: Bux vs Othiana op 06-07-09 om 13:40 uur
Duel: Bux vs svcinc op 06-07-09 om 12:27 uur <--- Hier dueleer ik hem hij gaat gelijk slapen, omdat ikm tog in the-east was dueleerde ik ook gelijk Othiana Cacique en Kroenuh en Apoqalypto Dit duurde zo"n uur in deze tijd kon hij me dus gewoon aanvallen, Ik ging slapen na deze 4 duels want had 500 lp verloren. 5 UUR LATER valt hij mij aan, ik stond al in zijn stad en viel nem ook aan.

Duel: Bux vs svcinc op 06-07-09 om 21:22 uur
Duel: svcinc vs Bux op 06-07-09 om 21:17 uur <--- Hij viel mij aan verloor 570 lp slecht 5 minuten erna kwam mijn duel, Deze speler licht in een hotel daar kun je hem niet dueleren.
Volvolgens ben ik flaugevallen

Nou ik hoop dat je er wat weizer van word
 
Bovenaan