• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KO Toernooi 65-85

DeletedUser3244

Inleiding..
Al die duel toernooi's als je wint ben je de beste van dat toernooi.. toch? een KO Toernooi is pas een duel toernooi, zo kom je ook het verste als je goed communicatie hebt in je stad.

Het doel..

Het doel is om je tegenstander binnen een week tijd KO te krijgen. Let op! Alleen jij mag 'm KO schoppen. Je mag natuurlijk eerst je halve stad op 'm afsturen, en dan zelf het laatste levenspuntje. Dus je moet zelf hem KO schieten. Niet iemand anders.

De regels..
- Je moet je tegenstander zelf KO schieten.
- Het duel result waarin de KO staat moet naar mij worden verstuurd, het liefst via een printscreentje maar de laatste 2 regels van het duel result waar je tegen stander ko is gegaan is ook goed.
- Krijg je je tegenstander niet KO binnen een week? Dan doen jullie bijde niet meer mee aan het duel toernooi.. Het heet niets voor niets KO Toernooi.
- Als je jezelf opgeeft moet je duellevel minimaal 65 zijn, en maximaal 85. Ga je tijdens het KO toernooi een duellevel up? Geen probleem :)


Wanneer start het?..
Het KO toernooi start een week nadat als Bux' toernooi is afgelopen, en er 30 20 deelnemers zijn. En er opeens veel aanmeldingen komen word dit verhoogd naar 32 of 40.

Overige vragen?..
Stuur dan een bericht via dit forum of een bericht ingame (Mitch-s).


Schema?..
schema-6.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3874

Mensen ajb zet enkel neer "Ja ik doe mee" of zet niks neer... Meer vraagt Mitch-S namelijk niet.
 

DeletedUser3244

Voorlopige deelnemerslijst.

Als er 10 mensen erbij komen laat ik weer eens wat van me horen, Mét Tips & Tricks, Let op! Deze zullen alleen in dit bericht komen, En als je dit bericht quote dan zal de quote uit je bericht worden gehaald :)

Voorlopige deelnemerslijst:

1. Mitch-s
2. Radiobert
3. Bux
4. Thewinner
5. Murre
6. Leones
7. DavyCrocket
8. Girafi
9. svcinc
10. Kakalov


Tips & Tricks
Als je tegenstander zich in het hotel bevind, Dan moet je 4 dagen voor het einde van het duel een telegram sturen, ik houd dan je tegenstander in de gaten en als het werkelijk zo is, dan ben je dus aan het einde van de week de winnaar :). Natuurlijk neem ik eerst contact met die betreffende persoon op, om te checken waarom ie in het hotel blijft :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3244

Vanwege de weinige aanmeldingen word het aantal verlaagt naar 20. Dus nu nog 10 leden. Doe zo snel mogelijk nog mee voordat het te laat is! :)

Yeaah! Me 450ste bericht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3244

Ik heb besloten, als er 12 deelnemers zijn.. het KO toernooi meteen gaat beginnen (nadat het toernooi van Bux is afgelopen, en niemand meer ko is :))
 

DeletedUser3378

Mijn dueltoernooi zit nu in def inale-vase dus..
fINALE
bUX VS ???
 
Bovenaan