• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KO Toernooi 65-85

DeletedUser3244

alleen in de voorronde niet bij de last man standing. er komt ook zo toernooi gaan jullie dan ook een hoop stenis schoppen als jullie toevallig flauw gaan door iemand die niet mee doet aan dat tournooi.

Dat last man standing is me andere toernooi.. bij dit toernooi moet je zelf een van je tegenstanders KO schoppen. Ook zal deze ronde oneindig zijn. Net zolang totdat iemand over is.
 

DeletedUser3874

Of Bux is onderhand een zeurkous geworden die al 3 pagina's ligt te spammen (subtiele hint).
 

DeletedUser

Of Bux is onderhand een zeurkous geworden die al 3 pagina's ligt te spammen (subtiele hint).

niet lullig gaan doen he. jij bent mod en maakt daar nu misbruik van in mijn ogen. jij gaat steeds snel slapen en ik snap dat dit zeer vervelend is voor hem. maar je moet niet steeds gaan slapen. wat voor een goeie duelant ben je dan :o:confused:
 

DeletedUser

niet lullig gaan doen he. jij bent mod en maakt daar nu misbruik van in mijn ogen. jij gaat steeds snel slapen en ik snap dat dit zeer vervelend is voor hem. maar je moet niet steeds gaan slapen. wat voor een goeie duelant ben je dan :o:confused:

svincie wijst op de spamregel van het forum ...

niks misbruik maken van ^^
 

DeletedUser

svincie wijst op de spamregel van het forum ...

niks misbruik maken van ^^

Maar hij zorgt er zelf een beetje voor dat Bux gaat spammen, want als hij nou gewoon uit dat hotel komt en zorgt dat de aanvallen doorgaan hoeft Bux daarover niet te spammen. Ik zou dit ook heel vervelend vinden.
 

DeletedUser

Maar hij zorgt er zelf een beetje voor dat Bux gaat spammen, want als hij nou gewoon uit dat hotel komt en zorgt dat de aanvallen doorgaan hoeft Bux daarover niet te spammen. Ik zou dit ook heel vervelend vinden.

waarom ? dat is onderdeel van het spel (en dan he ik het niet over Bux iriteren)
 

DeletedUser

Maar hij zorgt er zelf een beetje voor dat Bux gaat spammen, want als hij nou gewoon uit dat hotel komt en zorgt dat de aanvallen doorgaan hoeft Bux daarover niet te spammen. Ik zou dit ook heel vervelend vinden.

ooit gehoord van de oplossing het oplossen zonder iedereen er bij te willen betrekken .... enige die ik luidruchtig zie tikken is bux..

je hebt de optie van effe prive chatten op chat of telegrammen nog steeds
 

DeletedUser

Als op het forum zetten niks helpt zal het via PM ook wel niet helpen.
 

DeletedUser

ooit gehoord van de oplossing het oplossen zonder iedereen er bij te willen betrekken .... enige die ik luidruchtig zie tikken is bux..

je hebt de optie van effe prive chatten op chat of telegrammen nog steeds

Eigelijk heb je daarv wel gelijk in

(mensen geloof het of niet, dit topic ging oorspronkelijk over een toernooi)
 

DeletedUser3378

Tijgerke je zecht wat zonder er vanaf te weten, Deze berichten waren verstuurd na mitch. Dus als iedereen zich ermee bemoeit kan ik er niks aan doen.
En wie vind hotelpussys nou niet vervelend.-.
 

DeletedUser

zou goed idee zijn dit topic op te schonen en de relevante berichten te behouden maar dat is mijn idee:cool:
 

DeletedUser

Maar dit kan makkelijk worden opgelost. Svcinc gaat niet steeds het hotel in als bux bij zijn stad staat en bux houdt op met er op het forum over zeuren en de bladzij's waar dit in staat worden verwijderd.
 

DeletedUser

Tijgerke je zecht wat zonder er vanaf te weten, Deze berichten waren verstuurd na mitch. Dus als iedereen zich ermee bemoeit kan ik er niks aan doen.
En wie vind hotelpussys nou niet vervelend.-.

Wie vind crybaby's nou niet vervelend ?
 

DeletedUser1053

Laat het duidelijk zijn dat svcinc zich gewoon aan de regels houd. Het is inderdaad lullig voor bux, maar zo zijn de regels nou eenmaal. Als hij het hier niet mee eens is had hij niet mee moeten doen.
 
Bovenaan