• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerst Verkoop

DeletedUser

ggrrrr cartwright hoed, will munnys halsdoek en frank eatons halsdoek -_- ik heb ook echt nooit iets met die acties
 
Laatst bewerkt door een moderator:
241kwec.jpg
 

DeletedUser

frank eatons riem,will munny riem, will munny revolver, winterbroek, winterriem, freemans jas, allan quartermains jas, will munny halsdoek, allan quartermains schoenen en frank eatons hoed
 

DeletedUser

Het slechtste event in alle jaren tw dat ik speel, innogames weet het toch iedere keer weer te overtreffen.
 
allemaal crap en kerstjas op ari

ik heb eens gekeken of ik, met meer complete kledingssets, betere stats heb voor FGs maar dat blijkt niet zo te zijn :p die nieuwe 'gewone' kledij, aangevuld met soldatenbroek en confederatie uniform uit upbshop zijn gewoon beter :unsure:
geven alleen geen weerstand/schade/reek/uitwijk, maar er is nog altijd maria's sjaal...

en btw: ik heb over al mijn werelden te samen meer dan 2mil besteed hier aan, maar geen nuggets :mad: laat dat duidelijk wezen :p
 

DeletedUser

ondertussen ook nog een elfago hoed van een zak gekregen -_- 4 zakken gekocht en dus 190k verlies gemaakt.
 

DeletedUser

Het aantal voorwerpen dat per event in het spel kwam word nu overschredrn door een enkel event... nogal raar
 
Jeetje zeg... Inno heeft de economie werkelijk definitief verpest. :hmf:
Overigens zou ik als ik jullie was er niet vanuit gaan dat je je investering makkelijk terugkrijgt. Ook al kun je het je misschien niet voorstellen, met deze droprates is er best een kans dat bepaalde items, die voorheen wel 500k opbrachten (op Ari iig) nu slechts met moeite de 50k halen. Lijkt misschien overdreven, maar ik denk dat het aantal van deze items de komende tijd verveelvoudigd gaat worden. Ook zal het aantal mensen met vele dubbele ´exclusieve´ setitems enorm toenemen. Deze mensen zullen er uiteraard alles aan doen om ze te verkopen, om zo iig hun kosten terug te verdienen. Conclusie: prijzen gaan volstrekt kelderen.

Ikzelf heb dan ook besloten verder geen zakken meer te kopen, en rustig af te wachten. De markt stroomt langzaamaan vol met dure items voor lage prijzen (ook niet-setitems), omdat mensen graag geld willen voor zo´n Kerstzak. Daar kan ik dus mooi gebruik van maken. :laugh:
 

DeletedUser2525

Ikzelf heb dan ook besloten verder geen zakken meer te kopen, en rustig af te wachten. De markt stroomt langzaamaan vol met dure items voor lage prijzen (ook niet-setitems), omdat mensen graag geld willen voor zo´n Kerstzak. Daar kan ik dus mooi gebruik van maken. :laugh:


sssssssst...
dat moet je pas achteraf vertellen ;)
 

Deleted User - 308552

Aaaaaaaah! It's here! Panic! koopt zichzelf arm

Update:
W7: Winterjas, Doc's Paard, Cartwright's Broek, Natty Bumppo's Riem, Freeman's Riem.
Colo: Jeremiah Johnson's Halsdoek.

W7 is wel lekker, maar Colorado daarentegen :o
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan