• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerst Verkoop

Zo, daar komt ie dan, het nieuwe kerstevent!

Nu mis ik alleen een groot ding? Wat moet ik met mijn ubp munten?? Die kan je dus niet gebruiken bij dit event... belachelijk.

Nog een ding, nu alles uit de shop komt, zullen er geen gratis spins meer zijn? Dus helemaal geen gratis cadeautjes van inno deze kerst ? :(
 

DeletedUser6405

Op de beta 2 heb ik 5 kerstzakken gekocht van 50K . ( Dat zijn de prijzen op de beta 2 ik weet de exacte prijzen hier niet)

Ik had toch wel wat leuke dingen erin zitten. En ja, dat is een docs zadel.

rmPBPGU.png
 

DeletedUser7516

:o Dat wordt dus gewoon arbeiden doen voor het geld! Gaan we dat heerlijk doen, hopen dat ik iets moois eruit krijg...
 

DeletedUser

50k :o

Ben wel benieuwd naar dat wisselende item, ik neem aan dat deel is van die nieuwe set ofso?
 
Ha! Mijn geld heeft nut!

Heb op de beta ook wat van die zakken gekocht:
1. will munnys halsdoek
2. JJ riem
3. Cartwright halsdoek
Totale kosten: 150k.
1. AQ riem
2. chingacooks of wat dan ook hoed
3. Natty's hoed
Totale kosten: 150 nuggets

Of ik heb geen geluk of harres had heel veel geluk :p

Dat wisselende item is wat ik op dit moment zie een natty's mes, nog 5 zijn er over staat er en 3 minuten in stock. 800k ingame centjes kost één zon item. 3 miljoen kost een pakket van een heel event, geen idee hoeveel daarin zit.

Zometeen vertel ik wat het volgende item is.

Freeman's schoenen, voor 'slechts' 125k. Ik ben benieuwd hoeveel de items zoals een AQ geweer kosten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

ik kom net van reskill af, heb momenteel 2K en had eigenlijk wel gehoopt op upm waar ik er 300 van heb :/
 

DeletedUser15944

Ziet er wel leuk uit!
Had alleen wel graag wat met muntjes gezien :hmf:
 

DeletedUser14549

vind wel goed zo, vooral op oude werelden (w1) is er veel te veel geld, maybe raakt dat zo een beetje uit het spel ;)
 

DeletedUser10161

pfff serieus..

daar zit ik dan met mijn munten en als er iets is dat ik niet heb is het $ :mad:
 

DeletedUser4130

Ben ik het mee eens, uit kistjes valt vaak minder te halen dan je zou willen als je er een flinke poos voor spaart.

Ik ben benieuwd naar de actie :) Ik vermoed wel dat er veel klachten gaan komen van mensen die pech hebben, gezien er een inleg is maar geen (bijna geen ?) garanties hebt. Aan de andere kant doet het best dromen, wanneer ik hier sommige spullen zie.
 
Niet prettig voor de mensen die die setjes voor heel veel geld hadden gekocht, in de veronderstelling dat ze niet meer uitgebracht zouden worden. Zeker op werelden waar ze echt heel zeldzaam zijn.

Gelukkig zag ik dit stiekem aankomen... :p

Verder leuk dat voor de verandering gewoon dollars gebruikt kunnen worden. :)
 
Bovenaan