• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk uitbouw is belachelijk.

DeletedUser13404

i know, best jmmr, en ik vindt zmd's niet noob, aangezien ze dat wél zijn en dus ook alleen andere noobs kunnen duelleren waardoor pro-spelers als ik er geen last van hbbn :cool:

Mooi samengevat xD
Ik ben pro in W1 en Briscoe, maar het werd saai, dus wat doe je dan? ZMD in colorado uiteraard :cool:
 

DeletedUser15463

Het Nederelandse forum lezen ze niet, enkel op het Engelse en Duitse forum zitten devs dus zal je er mee naar daar moeten trekken. En in principe moet er daaarvoor eerst hier een poll komen (aan te vragen door dit gewoon in dit topic te posten en te hopen dat een mod het ziet) waarbij minstens een bepaald percentage (ik weet niet meer hoeveel precies) voor het idee is.
Dat maakt Het Ei van Columbus dus overbodig.
 
Dit Ei van Colombus dient eigenlijk vooral als een eerste klankbord waar je dus kan zien wat uw medespelers vinden van uw idee. Op .net on .de wordt gans dit proces ook nog eens herhaald maar als je het door hier te posten al verbeteringen kunt aanbrengen aan uw idee zal je daar waarschijnlijk wat meer succes hebben.
 
Misschien had ik de kop moeten veranderen.

'Kerk uitbouw is belachelijk' wordt: Hoe houden we bouwers belangrijk zonder een Notre Damme in elk dorp

Stadsverval en fortschade is het antwoord, en stoppen met ongelimiteerd kerkje bouwen.
Eenzijdig en en brainloos werk wordt beloond met een nr1 positie. Daar gaat het om.

Ik hoop dat de ontwikkelaars deze topic lezen, en gaan brainstormen.

Mijn voorstellen over de mate van schade zijn noob.
Daarom is deze discussie goed :).
Er zijn ongetwijfeld mensen van inno die dat beter kunnen inschatten.
Of ben ik naïef?
De zelfde mensen zagen ook niet in, dat ze de kerk het belangrijkste onderdeel van THE WEST hebben gemaakt. :laugh:

Ik vermoed, dat de SGP bij INNOGAMES aan de macht is.

Nogmaals, stadsverval en fortschade is totaal niet het antwoord. Als je het steeds opnieuw moet bouwen, is dat niet eenzijdig dan? Want je hebt het over breinloze eenzijdige steden die een kerk bouwen. Als je het telkens opnieuw moet bouwen, nee dat gaat zeker niet eenzijdig en vervelend worden, ik denk dat mensen dat superleuk gaan vinden..... Er moet IETS zijn wat bouwers eindeloos kunnen bouwen en waar ze VERBETERING in zien zodat het tenminste leuk blijft. Om te zien dat je het voor elkaar gekregen hebt om de kerk nog een level omhoog te gooien en daardoor de stad naar boven haalt, dat houd het plezier van bouwers denk ik het meest in toom en dit wil jij afpakken?

Kom met iets goeds, want zoals je ziet is (haast) NIEMAND voor jouw idee van verval van opgebouwde dingen. Een poll is dus ook zinloos.
 

DeletedUser15463

Kom met iets goeds, want zoals je ziet is (haast) NIEMAND voor jouw idee van verval van opgebouwde dingen. Een poll is dus ook zinloos.
Niemand met hoofdletters.
Lees de draad nog eens door.
De meesten zijn het er over eens dat dit niet klopt.
Jordes heeft alleen commentaar, maar met een oplossing komt ie niet om de simpele reden dat hij veel te trots op zijn kerkje is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand met hoofdletters.
Lees de draad nog eens door.
De meesten zijn het er over eens dat dit niet klopt.
Jordes heeft alleen commentaar, maar met een oplossing komt ie niet om de simpele reden dat hij veel te trots op zijn kerkje is

JorDes heeft inderdaad alleen commentaar, maar JorDes is het ook eens dat dit niet klopt, alleen dit topic is er om jouw IDEE te beoordelen, snap je dat? Anders moet je het hier niet posten, dan moet je naar Henry's Saloon, als je zo nodig een discussie wil. En vandaar dat ik zeg dat (haast) NIEMAND voor jouw idee.. Zie je het verschil wil daartussen?

Waarom zou ik met een oplossing komen? Mij stoort het niet en ik weet dat over een jaartje alles weer zo'n beetje gelijk is aan de kerk uitbouw, want op een gegeven moment is de moeilijkheid te hoog voor de bouwers;) Dan is het 'normaal' dat je kerk level 80 is.
Waarom zou ik trots zijn op mijn kerkje? Ik ben een fortvechter, altijd en overal al geweest, dus ik moet trots zijn op mijn stad omdat ze bovenaan staan door de kerk? De rang interesseert me niets, maar is altijd mooi meegenomen. Ik vind het grappig dat sommige mensen het WEL aangaat, die mensen beginnen dan topics zoals deze.... :)
 

DeletedUser4763

stadsverval zou wel kunnen maaaar dan mischien op een andere manier , een wilde indianen stam is het niet eens met de bouw van jou stad op hun heilige grond , jou stad verliest 15000 constructiepunten.
het hebben van duellisten en fortvechters in jou stad zou de schade aan je stad aanzienlijk kunnen beperken :)

ik probeer er maar een leuke draai aan te geven ;)
 
Dan kun je het beter stad vs stad houden, want als fortvechters en duellisten moeten duelleren en vechten tegen indianen, dan word er rivaliteit weggehaald. Misschien moeten ze een aanval op iets, algemenere maken zoals je zegt, dat kan leuk uitpakken.
 

DeletedUser4763

Dan kun je het beter stad vs stad houden, want als fortvechters en duellisten moeten duelleren en vechten tegen indianen, dan word er rivaliteit weggehaald. Misschien moeten ze een aanval op iets, algemenere maken zoals je zegt, dat kan leuk uitpakken.

stad versus stad is gevaarlijk dan krijg je een paar steden vol met duellisten en fortvechters die andere steden totaal gaan slopen , dat lijkt me ook niet de bedoeling .
Daarom kwam ik met dat indianen verhaal
 

Deleted User - 308552

stad versus stad is gevaarlijk dan krijg je een paar steden vol met duellisten en fortvechters die andere steden totaal gaan slopen , dat lijkt me ook niet de bedoeling .
Daarom kwam ik met dat indianen verhaal

Zo waar... Maar waarom is het niet mogelijk om dat bij forten te doen? Schade door een fortgevecht, waarna de bouwers het weer kunnen oplappen (en nee, er zijn dan GEEN producten voor nodig). Gewoon een idee....
 

DeletedUser14957

/me geeft DB een teiltje , maar vind wel dat moet komen... die kerk is gewoon overpowered
 

DeletedUser4468

Ik heb ff een poll aangemaakt:

Poll: Is dit een goed idee?
Tussenstand:
results.cgi

Deze poll gaat overigens alleen ofdat de kerk moet veranderen of niet, niet hoe:)
 

DeletedUser

Die beroeps zeikerd?
Mag ik een teiltje

Ik ben gewoon met hem eens dat de manier waarop het moet veranderen niet juist is, en omdat jij niet tegen kritiek kan betekent niet dat hij een 'beroeps zeikerd' is.
 

DeletedUser15463

Dat ben ik inderdaad, maar wel een terechte...

Wel grappig dat je dat te melden hebt, maar niets op mijn commentaar zelf..
Ik heb inderdaad niets meer te melden op jouw inhoudelijke commentaren.
Het zou betekenen dat we in herhaling vallen.
Daarbij komt dat je opmerkingen dat niemand er iets in ziet, gewoon niet kloppen. En aan welles nietes zit niemand te wachten
 
Jij blijft bij je idee, pas hem aan anders word het sws niets, das het enige wat ik wil dat je doet. Dan vallen we dus niet in herhaling, of vind je je eigen idee na al die kritiek nog steeds geweldig?
 

DeletedUser

Slecht idee

Even van mijn vaste taken af om hier snel op te reageren.

Wat is dit voor belachelijk idee? Je wil dus punten van een stad afpakken, waar ze keihard aan gewerkt hebben. Terug naar de 49.200..

Bouwpunten, zijn punten, die net zo hard meetellen als de rest. Je bouwt niet alleen, dan kom je er niet. Je doet het met een team. Een team van mensen die bouwen, hetzelfde als een team van duellanten.

Bouwers zijn een belangerijk onderdeel van de game, maar een beetje duelteam kan ze zo neerleggen.

Een beetje topstad, heeft een goeie verdeling, paar duellanten, fg'ers en op z'n minst een paar bouwers! Heb je geen bouwers? Dan moet je niet lopen zaniken dat een stad hoger stat dan jou door een kerk.

Dan had je maar een paar bouwers moeten hebben, die tellen net zo hard mee.

Het is dus belachelijk om ergens punten van af te halen, waar anderen zo hard voor gewerkt hebben, en ik denk puur omdat je eigen stad ze niet heeft.

Even wat punten van iets afhalen omdat ik ze zelf niet heb. Tss, goed bedacht.

Ik laat me mijn 600 bouwuren toch niet afpakken voor niets, omdat anderen ze 'te veel' vinden?
 

DeletedUser

Jordy, ik snap het op zich wel, maar dan geldt hetzelfde voor fortpunten. Die kun je ook afnemen, terwijl er mensen keihard gewerkt hebben aan de verovering en uitbouw ervan. Moet je die punten dan ook behouden? Dan krijg je weer een wildgroei aan fortpunten. En aan duelpunten. Daar valt de kerk dan weer bij in het niet.

Het meest zinnig lijkt het mij om de stadspunten te verlagen. Dan loont het zeker nog om je kerk uit te bouwen, maar minder. Nu kun je tegen de 500k maximaal krijgen, 250k is genoeg. Fortpunten komen zelden boven de 300k uit, duelpunten zelden boven 50k (die mogen wel verdubbeld worden overigens, maar dat is weer een andere discussie). Op die manier krijg je een evenwichtige verdeling tussen stad, forten en duels.
 
Bovenaan