• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kate's trouwring

DeletedUser

wie heb je verslagen? :) Je hebt er 2 he... Je hebt eerst de dievegge denkik en dan moet je dat zilver hebben en dan heb je de dealer waar je de ring van krijgt
 

DeletedUser

ik heb haar ook verslagen maar geen ring :(.
Waarom niet :eek::(

Jij hebt waarschijnlijk "dievegge" verslagen.
Normaal krijg je nu weer een opdracht bij de sherrif waar je 5 zilver voor nodig hebt. Als je die hebt afgesloten, krijg je weer een andere opdracht, maar daarvoor zijn enkele voorwaarden voor nodig: geen wapen dragen, woensdag, 5 zilver bij je hebben. Dan krijg je dus die opdracht en moet je een duel doen tegen "de medeplichtige". Als je die hebt verslagen, krijg je als beloning kate's ring.
 

DeletedUser

hoi hoi.

ik heb openstaan:
Kate's trouwring (De onbekende dief)
laatste stukje van de taak:
Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.


Kate's trouwring (Zilver delven)
5 zilverstaven naar sheriff brengen


ik zou voor mezelf even een bevestiging willen op mijn bevindingen na het leven van dit topic ik word er neit heel veel uit wijs namelijk aangezien er diverse antwoorden gegeven zijn...



Je moet dus op een woensdag 5 staven zilver en 200+ dollar in je bezit hebben en tussen 19 en 23 uur in je stad rondlopen zonder wapen.

Als het goed is kun je dan in de saloon de onbekende dief uitdagen voor een gevecht. Als je deze wint dan krijg je de ring?
 

DeletedUser

Voor de eerste moet je 200 dollar op zak hebben en ongewapend zijn tussen 19-23 uur.
Voor de tweede (waar je de ring van krijgt) Moet je ongewapend zijn en 5 zilverstaven hebben en het moet woensdag zijn
 

DeletedUser3874

Voor de eerste moet je 200 dollar op zak hebben en ongewapend zijn tussen 19-23 uur.
Voor de tweede (waar je de ring van krijgt) Moet je ongewapend zijn en 5 zilverstaven hebben en het moet woensdag zijn

Je doet me nu twijfelen maar was het geen 300 dollar?
 

DeletedUser9519

Als je gewoon 300$ bij je hebt (maakt niet uit of het op de bank is of contant) dan is het altijd goed xD
 

DeletedUser

Ik heb de opdracht gisteren toevallig nog gedaan en ik dacht dat ik maar 200$ op zak had. Maar ik ben niet helemaal zeker :) Te veel kan idd geen kwaad in ieder geval :rolleyes:
 

DeletedUser

200 ;)
ik had geen geld op zak. dus klikte ff hotel lvl 5 aan, en deed hem met 250$ :D
 

DeletedUser11211

voor als de mensen het nog steets niet weten. je moet bij de 1ste opdr8 geen wapens dragen en 200$-300$ hebben. als je dat hebt moet je weer naar de sherif en als je de opdracht van kates ring nog hebt staan (en natuurlijk geacepteerd :p ) dan moet die opdr8 nog komen. het kon ook zijn dat je dan ook naar de bank moet...
 

DeletedUser

Ok, ik wil toch weer even vragen.
Het gaat over de éérste opdracht met de dievegge

- Ik ben al een paar maanden bezig met deze opdracht.
- Ik heb het topic helemaal gelezen!! (voordat ik dat verwijt krijg)
En ook alle tips toegepast: meer dan 200, minder dan 200, 300, precies 200
contant
- alles na 17.00 uur, zónder wapen
- ik heb het op verschillende dagen geprobeerd..

Maar er verschijnt NIETS!

En ik ben het wachten een beetje zat. Ik heb zo ongeveer alles geprobeerd en ik wil verder!
 
Heb je de opdracht aangenomen? Zo ja, heb je nu 300+ veel contant? Zo ja, doe je wapen eens uit en kijk bij de sheriff in de saloon. Het is na 19:00 trouwens.
 

DeletedUser

Ja..
- ik heb de opdracht aangenomen
- ik draag geen wapen
- ook met meer dan 300 doet hij niets

En ik check elke keer de saloon.

Ik doe het spel trouwens al langer, en vroeger is het me wel gelukt. Ik snap het niet waarom nu dan niet.
 

DeletedUser

Heb je nog wel je 5 zilver?
Meestal lever je ongemerkt drie zilver in bij de opdracht gevangentransport, die loopt bijna gelijk met Kate's trouwring..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb zo rond de 50 zilver, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken XD Ik heb een tijd alleen zilver delven als opdracht ingesteld omdat ik geen tijd had om iets anders te kiezen.
 

DeletedUser13310

Bij mij werkt het soms ook niet, maar misschien moet je ook geen fortwapen dragen.
 

DeletedUser10652

Ja..
- ik heb de opdracht aangenomen
- ik draag geen wapen
- ook met meer dan 300 doet hij niets

En ik check elke keer de saloon.

Ik doe het spel trouwens al langer, en vroeger is het me wel gelukt. Ik snap het niet waarom nu dan niet.

Heb je de opdracht niet (per ongeluk) al afgesloten?;)
 

DeletedUser

ok hier zijn de voorwaarden want...
voor de eerste dievegge
geen wapen
tussen 19:00 and 23:50 uur
$200 geld op zak hebben
lvl 46 zijn :)

en de : Sheriff geeft de quest

voor de dealer
alleen op woensdag
geen wapen
5 zilver
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan