• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kate's trouwring

DeletedUser

hallo dit is een opdracht van mij maar heb geen idee hoe ik deze moet voltooien dit is de tekst van de opdracht


Kate's trouwring (De onbekende dief)Sheriff John Fitzburn: Ik ben ongerust over een serie van diefstallen in de stad. Gisteren avond werd Kate Simmons overvallen. Ze kwam met tweehonderd dollar uit de saloon en kreeg een slag op haar achterhoofd. Toen ze weer wakker werd was het geld verdwenen. Bovendien werd ook nog haar trouwring gestolen. Dit is de tweede voorval deze week.
William Goldberger werd namelijk drie dagen geleden ook 's avonds na 7 uur van achteren bewusteloos geslagen. Hij was ook ongewapend en had iets van tweehonderd dollar bij zich.
Ik heb helaas helemaal geen informatie over de dief. Hij zei niets en niemand zag hem. Ik heb de afgelopen dagen alle mannen gecontroleerd die 's nachts door de stad gingen, zonder succes. Niemand had iets van een knuppel bij zich.

Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.


als iemand weet hoe ik dit voor elkaar krijg hoor ik het graag

mvg hellraiser1988
 

DeletedUser3874

Wachten tot woensdag 17 uur, daarna haal je je wapen weg en je kan de opdracht uitvoeren.
 

DeletedUser

Ik kon woensdagavond niet, moet ik wéér een hele week wachten :S
 

DeletedUser3874

Het is inderdaad 19 uur

Opdracht tekst zei:
Sheriff John Fitzburn: Ik ben ongerust over een serie van diefstallen in de stad. Gisteren avond werd Kate Simmons overvallen. Ze kwam met tweehonderd dollar uit de saloon en kreeg een slag op haar achterhoofd. Toen ze weer wakker werd was het geld verdwenen. Bovendien werd ook nog haar trouwring gestolen. Dit is de tweede voorval deze week.
William Goldberger werd namelijk drie dagen geleden ook 's avonds na 7 uur van achteren bewusteloos geslagen. Hij was ook ongewapend en had iets van tweehonderd dollar bij zich.
Ik heb helaas helemaal geen informatie over de dief. Hij zei niets en niemand zag hem. Ik heb de afgelopen dagen alle mannen gecontroleerd die 's nachts door de stad gingen, zonder succes. Niemand had iets van een knuppel bij zich.

Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.

Net als voor de dievegge

Opdrachttekst voor de dievegge zei:
Sheriff John Fitzburn: Erg handig. Je bent ongewapend, het is na 7 uur en je hebt een bundeltje geld met je. Ga dan maar voorzichtig naar de bank, ik kom over 20 minuten kijken.

Al kloppen de teksten wel niet geheel, in het Nederlands is het namelijk algemeen aangenomen om de 24 uur notatie te gebruiken, met de huidige teksten zou je dus van 's morgens vroeg het al kunnen doen, wat niet klopt. Verder is het toch moeilijk om de teksten te lezen.
 

DeletedUser

Je moet wel $200 hebben en geen wapen dragen. Ik heb haar verslaan met
-0LP:D
-3LP:D
Ik had een keer 1 gehit :p
 

DeletedUser

Dan krijg je alleen maar 505 procent vaardigheid tactiek dat goed is in de verdediging, dus ja je zal wel winnen :p aangezien zij/hij de uitdager is
 

DeletedUser

Ik had er geen problemen mee, van de eerste keer gewonnen.
Ik had 4 gehit ofzo maar zij niets :D
 

DeletedUser

echter een van de vervolg opdrachten waarbij 5 silverstaven moet hebben moet je WEL op woensdag doen ( zoals in de opdracht staat )
 

DeletedUser

Kate's trouwring (De onbekende dief)

Sheriff John Fitzburn: Ik ben ongerust over een serie van diefstallen in de stad. Gisteren avond werd Kate Simmons overvallen. Ze kwam met tweehonderd dollar uit de saloon en kreeg een slag op haar achterhoofd. Toen ze weer wakker werd was het geld verdwenen. Bovendien werd ook nog haar trouwring gestolen. Dit is de tweede voorval deze week.
William Goldberger werd namelijk drie dagen geleden ook 's avonds na 7 uur van achteren bewusteloos geslagen. Hij was ook ongewapend en had iets van tweehonderd dollar bij zich.
Ik heb helaas helemaal geen informatie over de dief. Hij zei niets en niemand zag hem. Ik heb de afgelopen dagen alle mannen gecontroleerd die 's nachts door de stad gingen, zonder succes. Niemand had iets van een knuppel bij zich.

Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.



hoe doe i, dit dan???
 

DeletedUser

na 7uur zonder wapen rondlopen en 300$
en dan is er ook 1 opdracht waar ge 5 zilver op zak moet hebben dacht ik
 

DeletedUser

ja die vijf zilver heb ik al.

alleen deze.
en heb hem juist geprobeerd maar kreeg niets te zien .
dus wat doe ik fout.?
 

DeletedUser

waar krijgt ge niets te zien?
wat zegt die als ge opdracht afsluiten aanklikt?
 
Bovenaan