• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kate's trouwring

DeletedUser

lezen jullie uberhoubt wel de rest van dit topic?:mad: ik heb geen wapen,heb $300 contant,ben in de stad,het is na 7uur en het lukt nog steeds niet:mad: ik probeer het al 5 dagen nu en het lukt nog steeds niet!!! en geef aub alleen antwoord als je het HELE topic hebt gelezen en een GOED antwoord hebt!!!:mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Het is nu woensdag en heb nog geen opdracht gekregen om de dealer aan te vallen. Nochtans heb ik maandag al het bericht gekregen dat de opdracht met 5 staven zilver reeds voltooid is.:confused:

Moeten alle wapens weer weg en moet je in de stad zijn???
Moet dit om een bepaald uur (staat toch niks van in de opdracht)???
 

DeletedUser

Normaal is het: als je geen wapen draagt, je 5 zilver bij je hebt en de server tijd tussen 19:00 - 23:50 is.
Dan zou je de opdracht moeten kunnen zien.
 

DeletedUser

Bij mij wil het ook maar niet lukken.

1)Ik heb de dievegge overvallen maar geen ring bekomen.
2)5 zilveren staven-opdracht ook gedaan maar de opdracht om me te laten overvallen om de ring te bemachtigen blijft staan.

Weet niet wat ik nog meer moet doen. Ik word gewoon niet meer aangevallen als ik de saloon ongewapend en met dikke portemonnaie binnen ga. Hoe lang moet ik in de saloon blijven om me te laten overvallen? Of kan ik ook gewoon gaan slapen ondertussen? Moet ik nogmaals met zilverstaven gaan rondsjouwen???

In de opdracht staat 200$ en hier op het forum wordt over 300$ gesproken. Verder begrijp ik ook niet waarom het woensdag moet zijn. Hierover staat ook niets in de opdracht toch?

Kate's trouwring (De onbekende dief)Sheriff John Fitzburn: Ik ben ongerust over een serie van diefstallen in de stad. Gisteren avond werd Kate Simmons overvallen. Ze kwam met tweehonderd dollar uit de saloon en kreeg een slag op haar achterhoofd. Toen ze weer wakker werd was het geld verdwenen. Bovendien werd ook nog haar trouwring gestolen. Dit is de tweede overval deze week.
William Goldberger werd namelijk drie dagen geleden ook 's avonds na 7 uur van achteren bewusteloos geslagen. Hij was ook ongewapend en had iets van tweehonderd dollar bij zich.
Ik heb helaas helemaal geen informatie over de dief. Hij zei niets en niemand zag hem. Ik heb de afgelopen dagen alle mannen gecontroleerd die 's nachts door de stad gingen, zonder succes. Niemand had iets van een knuppel bij zich.

Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.


HELP!- ik doe al maanden over deze opdracht...:confused:
 

DeletedUser

Je moet $200 bij je hebben.
Je mag geen wapen dragen.
Het moet woensdag zijn.
Pas dan kan je die opdracht zien die jij bedoelt.
 

DeletedUser

Als je het zilver op een andere dag reeds hebt voltooid krijg je de volgend afsluittekst:

Kate's trouwring (Zilver delven)Sheriff John Fitzburn: Je hebt het zilver? Prima! Kom woensdag nog een keer. Wees ongewapend! Anders zal hij wantrouwig zijn en niet opdagen.:cool:
Ik vermoed dat dit wel weer na 19h moet gebeuren. Ik ga dit vandaag testen.

Onthoud dit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit klopt. Ik heb de opdracht net afgesloten zonder problemen. Ik had 5 zilver, het was na 19.00uur en geen wapen.
Geen enkel probleem hier hoor!
 

DeletedUser

iki had eerst ook probelemen. Maar ik ging even rustig kijken (je heb de hele avond de tijd) en toen lukte hij pardoes. :p
 

DeletedUser

Ah dat van de woensdag staat bij de zilverstavenopdracht! :o
Blij dat jullie dat wel hebben gesnapt want ik was echt niet op het idee gekomen om de tekst van een afgeronde opdracht nogmaals te lezen.

Het is nu 21.15 en nog steeds niet overvallen.
Ik hoop maar dat het snel gebeurt want ik ben net overvallen door iemand die door had dat ik ongewapend en met veel geld rondloop.
Ieg bedankt allemaal voor jullie reacties.
Hoop dat het lukt.
groet, Fladder
 

DeletedUser

DE opdracht: Kates, trouwring, de onbekende dief blijft staan. Volgens mij is het een bug. Ik heb echt alles gedaan wat ik moest doen: Op woensdag ongewapend in de saloon met 200 dollar op zak...wat NU?
 

DeletedUser

DE opdracht: Kates, trouwring, de onbekende dief blijft staan. Volgens mij is het een bug. Ik heb echt alles gedaan wat ik moest doen: Op woensdag ongewapend in de saloon met 200 dollar op zak...wat NU?

Kijk hier eens naar http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=14650
In dat topic heb ik antwoord gegeven op jouw vraag, gelieve niet ongeveer hetzelfde in 2topics te posten want zo kunnen we alles 2 maal beantwoorden en dat maakt het hier niet overrzichtelijk.
 

DeletedUser

Dit topic is al ruim een halfjaar geleden begonnen. Daarna werd het weer omhooggehaald in september, om vervolgens 2 weken later pas weer op gereageerd te worden. Nou, ruim een maand later, werd hetzelfde topic opnieuw omhooggehaald. :p Heeft niet heel veel zin denk ik? ;)

Hetgeen maar weer eens toont, dat deze opdracht slecht is verwoord en aanleiding geeft tot meerdere (wellicht foutieve) interpretaties.:confused:
 

DeletedUser

Of sommige mensen lezen gewoon verkeerd.

Dat is uit het aantal berichten en de vele (verschillende) antwoorden nu wel een achterhaalde uitspraak.



Kate's trouwring (De onbekende dief)

Sheriff John Fitzburn: Ik ben ongerust over een serie van diefstallen in de stad. Gisteren avond werd Kate Simmons overvallen. Ze kwam met tweehonderd dollar uit de saloon en kreeg een slag op haar achterhoofd. Toen ze weer wakker werd was het geld verdwenen. Bovendien werd ook nog haar trouwring gestolen. Dit is de tweede overval deze week.
William Goldberger werd namelijk drie dagen geleden ook 's avonds na 7 uur van achteren bewusteloos geslagen. Hij was ook ongewapend en had iets van tweehonderd dollar bij zich.
Ik heb helaas helemaal geen informatie over de dief. Hij zei niets en niemand zag hem. Ik heb de afgelopen dagen alle mannen gecontroleerd die 's nachts door de stad gingen, zonder succes. Niemand had iets van een knuppel bij zich.

Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kijk hier eens naar http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=14650
In dat topic heb ik antwoord gegeven op jouw vraag, gelieve niet ongeveer hetzelfde in 2topics te posten want zo kunnen we alles 2 maal beantwoorden en dat maakt het hier niet overrzichtelijk.

Dit was niet het antwoord wat ik zocht maar toch bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels gelukkig achter gekomen wat er mis ging:

De opdracht "de dealer" verschijnt alleen op woensdagavond en pas als je na de opdracht met het zilver toch je zilver houdt...Pas als je daarachter bent kun je de opdracht "de onbekende dief" gereed melden.

Daar kom je dus nooit achter op basis van de in de opdrachten gegeven info en al is die FAQ steengoed, het heeft me hierin toch niet geholpen..

idd een erg onduidelijke opdracht.
 

DeletedUser

Wat is dit nou weer?
Ik heb de opdracht gedaan, even in mijn duel berichten gekeken voor zekerheid, maar de opdracht blijft gewoon staan:confused:
aki93
Level 51
Duellevel 65
Uitdager Locatie
The Most Changes Dievegge
Geen treffer Treffer: Hoofd
- 8 LP
Geen treffer Treffer: Linker arm
- 5 LP
Geen treffer Treffer: Linker schouder
- 2 LP
Geen treffer Treffer: Hoofd
- 3 LP
Geen treffer Treffer: Hoofd
- 8 LP
Geen treffer Treffer: Linker arm
- 5 LP
Geen treffer Treffer: Linker schouder
- 3 LP
Geen treffer Treffer: Hoofd
- 3 LP
Geen treffer Levenspunten totaal
- 37 LP

aki93 overwint het duel. Dievegge heeft helaas geen contant geld bij zich wat aki93 kan stelen.
 

DeletedUser

Ik voldoe aan de voorwaarden, maar krijg er geen nieuwe opdracht bij.
Ik snap er niks van:S
 

DeletedUser9519

Draag 300$ contant bij je. Geld op de bank maakt niet uit. Wees ongewapend. Het moet na 7 uur zijn, ik weet niet tot hoelang het kan, ik heb het zojuist gedaan op 23:28. Ik ging via de stad naar de saloon, keek bij de sheriff's opdrachten en daar stond de opdracht :D
 
Bovenaan