• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kate's trouwring

DeletedUser

Ook voor dat eerste duel al? Mooi waardeloze info op weststats dan, want dat staat er niet bij... GRRR! :)
 

DeletedUser

ik sta terug te wachten op de opdracht, heb 300$ cash, 7 zilver in de rugzak en heb geen wapen op zak ..................en nog steeds noppes :mad:
 

DeletedUser

300$ cash op zak, 5 zilver in de rugzak en geen wapen in de hand.
en dan maar wachten tot plots om 19.41 de opdracht erop kwam, dan komen ze alle 3 direct achter elkaar.
 

DeletedUser

ik vind het vremd ik werd vanmorgen level 46 en kon omdat ik al 5 zilver geen wapen en 300 dollar had opeens alle 4 doen om 12.00. ik dacht dat dit pas na 19.00 kon. Ik vind het prima maar vreemd. ik kreeg het dus meteen
 

DeletedUser

Dat van dat zilver staat er wél duidelijk bij. Iets in de zin van "you must still have the 5 silver".

Bij mij is de opdracht ook prima gelukt. De tweede keer speelt dat geld geen rol. Gewoon géén wapen hebben, 5 zilver op zak hebben en het moet op woensdag zijn.
 

DeletedUser

300$ cash op zak, 5 zilver in de rugzak en geen wapen in de hand.
en dan maar wachten tot plots om 19.41 de opdracht erop kwam, dan komen ze alle 3 direct achter elkaar.

Bedankt voor het wegnemen van de verwarring
 

DeletedUser

Wat een onlogisch opgezette opdracht.


/me gaat maar eens zilver mijnen.
 

DeletedUser

300$ cash op zak, 5 zilver in de rugzak en geen wapen in de hand.
en dan maar wachten tot plots om 19.41 de opdracht erop kwam, dan komen ze alle 3 direct achter elkaar.

alle 3 ?
ik kreeg maar 1 iemand op bezoek ..
 

DeletedUser2079

ik heb nu de 1e opdracht.
je hebt voor de 2e opdracht (1e duel - > de dievegge) toch nog geen 5 zilver nodig hè?
alleen Geen wapen en 300$ cash en na 19:00 ...
 

DeletedUser

voor die heb je nog geen 5 zilver, bij de 4de wel. ik heb die eerste ook een paar dagen geleden gedaan maar ik kan niet verder omdat ik niet kan zilver delven:mad:
 

DeletedUser

Ik heb de dievegge (waar je nog geen zilver voor nodig hebt) overwonnen, maar niet de ring gekregen en ook niet het geld en ervaring?? Moet ik me dan opnieuw laten overvallen ofzo??
:confused:
 

DeletedUser

Heeft al iemand deze opdracht volbracht? Zo ja hoe kan ik deze volbrengen? Ik heb de hint gevolgd wat betreft zelfde gedragingen met geld op zak en wapenbezit, toch blijft de opdracht onvolbracht staan....:(

Je moet ook tussen 19u-24u online zijn. Pas dan verschijnt de opdracht.
 

DeletedUser3244

ik heb net de opdrachten reeks afgesloten, ik zal ze even omschrijven..

Eerste opdracht:
Kates trouwring (de onbekende dief)

Bedoeling:
Draag geen wapen, 300 contant en kom na 19:00 online.

--------

Tweede opdracht:
Kates trouwring (de dievegge)

Bedoeling:
Deze opdracht verschijnt als je alles hebt gedaan bij opdracht 1. Versla de dievegge.

--------

Derde opdracht:
Kates trouwring (zilver delven)

Bedoeling:
Ga net zolang zilver delven totdat je 5 zilver hebt.

--------

Vierde opdracht:
Kates trouwring (de medeplichtige)

Bedoeling:
Draag geen wapen en draag 5 zilver, die je bij zilver delven hebt gekregen. En versla de medeplichtige. dan krijg je $1500 + kates ring.

--------

Laatste opdracht: (de eerst opdracht)
Kates trouwring (de onbekende dief)

Bedoeling:
Sluit de opdracht af en kies uit +2 kracht of +2 charisma.

--------

Je blijft de 5 zilver altijd behouden, dus als je klaar bent kan je dr 4 verkopen, en die andere in je inventaar zetten :) of je verkoopt er 1, en bewaard die 3 voor de opdracht gevangene transport (spreken is zilver)

Tadaa :D:D
 
bij de eerste opdracht heb je maar $200 nodig
en je kan rustig in het hotel gaan slapen, zodat je niet aangevallen kan worden door een andere speler

het is bij mij afgelopen woensdag binnen een half uurtje gelukt:D
 
Bovenaan