• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kate's trouwring

DeletedUser

kate`s ring

hoe krijg je deze? ik zag bij the west stats hem en je krijgt hem daarna weer terug maar hoe kun je hem eerst krijgen? vinden? welke arbeid? ik kon het nergens vinden.
weet iemand dit al?

Mvg janklase2
 

DeletedUser

als je goed kijk moet je eerst een opdracht doen maar daar zit iets achter
namelijk dit

For this quest to appear you must not have a weapon equipped. As well as this it must be Wednesday and you must still have 5 silver.

succes
 

DeletedUser

Volgens mij is dat niet de opdracht die hij bedoelt....

Ik heb namelijk nu ook de opdracht :

Kate's trouwring (De onbekende dief)

en bij die quest staat er geen opmerking bij weststats.

Hier is de tekst die bij opdrachten staat....


Kate's trouwring (De onbekende dief)

Sheriff John Fitzburn: Ik ben ongerust over een serie van diefstallen in de stad. Gisteren avond werd Kate Simmons overvallen. Ze kwam met tweehonderd dollar uit de saloon en kreeg een slag op haar achterhoofd. Toen ze weer wakker werd was het geld verdwenen. Bovendien werd ook nog haar trouwring gestolen. Dit is de tweede voorval deze week.
William Goldberger werd namelijk drie dagen geleden ook 's avonds na 7 uur van achteren bewusteloos geslagen. Hij was ook ongewapend en had iets van tweehonderd dollar bij zich.
Ik heb helaas helemaal geen informatie over de dief. Hij zei niets en niemand zag hem. Ik heb de afgelopen dagen alle mannen gecontroleerd die 's nachts door de stad gingen, zonder succes. Niemand had iets van een knuppel bij zich.

Opmerking: Je hebt geen informatie over de dief en daarom alleen één mogelijkheid: Je moet je laten overvallen. Gedraag je zoals Kate en William. Een andere ring zal je bij deze opdracht niet helpen.



Dus heb eigenlijk geen idee wat ze nu van me willen. Moet ik iemand gaan vragen om me te duelleren/overvallen of wat is de bedoeling?

MvG Sanki
 

DeletedUser

Dat is een serie quests die met elkaar te maken hebben.
Als je goed kijkt zie je dat er ook nog een `the thief` is.
 

DeletedUser

Bij "lijken bestelen" kan je een ring vinden, maar ik weet niet of dat de juiste is. Denk ook inderdaad dat je gewoon de vereisten moet hebben voor de geheime quest en dat je die ring daarna krijgt.
 

DeletedUser

Heeft al iemand deze opdracht volbracht? Zo ja hoe kan ik deze volbrengen? Ik heb de hint gevolgd wat betreft zelfde gedragingen met geld op zak en wapenbezit, toch blijft de opdracht onvolbracht staan....:(
 

DeletedUser

dit is de voor warde voor de opdracht om de ring te krijgen

For this quest to appear you must not have a weapon equipped. As well as this it must be Wednesday and you must still have 5 silver.
 

DeletedUser

Zoals in de uitleg staat, kan je die alleen 's woensdags doen en moet je die 5 zilver nog steeds in bezit hebben. Gewoon wachten tot woensdag dan, waarschijnlijk en dan op "afsluiten" klikken.
 

DeletedUser

Ik heb net de opdracht van de onbekende dief kunnen aannemen (level 46 is dat). Volgens de uitleg van de sherrif in de opdracht (ja, ik léés de opdrachten :) ) moet je jezelf laten overvallen en je hetzelfde gedragen als de twee slachtoffers; namelijk géén wapen en na 19 uur en 200 dollar hebben. Nu heb ik op The West Stats & Tools ook de "hint" bekeken en daar heeft men het over 300 dollar. Heeft iemand deze opdracht al volbracht en wat had je toen op zak, die tweehonderd of die driehonderd dollar?

Alvast dank.

(ps ik heb dit in beide topics gepost die ik gevonden heb met het doorzoeken van het forum)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb dus ook net de opdracht van de onbekende dief kunnen aannemen (level 46 is dat). Volgens de uitleg van de sherrif in de opdracht (ja, ik léés de opdrachten ) moet je jezelf laten overvallen en je hetzelfde gedragen als de twee slachtoffers; namelijk géén wapen en na 19 uur en 200 dollar hebben. Nu heb ik op The West Stats & Tools ook de "hint" bekeken en daar heeft men het over 300 dollar. Heeft iemand deze opdracht al volbracht en wat had je toen op zak, die tweehonderd of die driehonderd dollar?

Alvast dank.

(ps ik heb dit in beide topics gepost die ik gevonden heb met het doorzoeken van het forum)
 

DeletedUser

ik heb hem al gehad.
de eerste opdracht even negeren.

daarna moet je zorgen dat je 300 dollar contant geld hebt (dus niet op je rekening) je mag geen wapen dragen en het moet tussen een bepaalde tijd
zijn die kun je vinden op weststads de tweede opdracht verschijnd dan meteen. dueleer je tegenstander met 300 dollar op zak en zonder wapen. als je wint krijg je opdracht drie en nog wat(zie west stads)

negeer nu even de derde opdracht.

de vierde opdracht krijg je inderdaad enkel op woensdag ook zorgen dat je ongewapend bent en 5 zilver in je inventaris hebt. dueleer ook nu weer zonder wapen. als je wint krijg je de ring.

je kunt nu ver volgens opdracht 1 en 3 afsluiten

m.v.g. pierre1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

andere topic is samen gevoegd dus dit bericht mag weg???????????
m.v.g. pierre1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan