• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kate's trouwring

DeletedUser

Ik heb dus ook net de opdracht van de onbekende dief kunnen aannemen (level 46 is dat). Volgens de uitleg van de sherrif in de opdracht (ja, ik léés de opdrachten ) moet je jezelf laten overvallen en je hetzelfde gedragen als de twee slachtoffers; namelijk géén wapen en na 19 uur en 200 dollar hebben. Nu heb ik op The West Stats & Tools ook de "hint" bekeken en daar heeft men het over 300 dollar. Heeft iemand deze opdracht al volbracht en wat had je toen op zak, die tweehonderd of die driehonderd dollar?

Alvast dank.

(ps ik heb dit in beide topics gepost die ik gevonden heb met het doorzoeken van het forum)

Hoe laat je jezelf overvallen?
 

DeletedUser

Je moet gewoon 300 dollar cash hebben (stort gewoon het overschot in de bank), je mag géén wapen hebben en het moet na 19 uur zijn. Als dat gebeurd is, krijg je automatisch de opdracht van de sherrif, zijnde "De dievegge".
Het kan zijn dat er wat vertraging op zit.

Je moet op dat moment wel uit het Hotel stappen als je daar in zou zijn.
Dan kan je gewoon "opdracht aannemen" doen, en meteen daarna "tegenstander uitdagen" . Met een beetje geluk win je van de eerste keer. Ik heb het in 3 keer moeten doen (telkens met een tiental punten schade maar hoor).

Succes!
 

DeletedUser

diefstal

eej ik denk dat ik het snap allemaal
ik heb alleen 2 vragen
1. als je het duel verliest verlies je dan die 5 zilver/300$(300$ valt wel mee)
2. kun je de opdrachten ook slapend uitvoeren? anders word je misschien aangevallen zonder wapen
 

DeletedUser

Je moet op dat moment wel uit het Hotel stappen als je daar in zou zijn.

Het antwoord op 2. had ik al gegeven (zie boven)

En neen, bij duels tegen NPC's (non-player characters) verlies je geen geld, noch die 5 zilver. Bij hele extreme gevallen zou je kunnen flauwvallen, maar dat is enkel als je belachelijk weinig levenspunten hebt. Ik heb denk ik in totaal een 30-tal levenspunten verloren in die duels.
 

DeletedUser

op hoop van zegen dat ik de opdracht nu wel krijg, ik heb 300 cash op zak, 5 zilver in inventaris en sta nu zonder wapen te wachten op de opdracht. vorige week had ik om 20.00u de opdracht nog steeds niet gehad. Dit is wel balen want ik moet telkens weg rond 19.00uur voor men werk.
 

DeletedUser

moet je hier nu echt zitten wachten tot 23.00 tot die opdracht komt? of rond welk uur komt deze opdracht?
 

DeletedUser

geen idee ik ga het volgende week proberen hoefr alleen nog dat level te stijgen. meot makkelijk kunnen in week
 

DeletedUser

Misschien even refreshen? Of terug uitloggen en inloggen? Op Weststats staat dat het woensdag moet zijn, maar ik lees dat dat normaal in orde is. Met de vijf zilver zou je normaal gezien de opdracht toch moeten krijgen. Ik kan nu pas zilver delven (van daarnet :) ) dus voor mij zal 't wachten zijn tot volgende week woensdag :)

weststats zei:
For this quest to appear you must not have a weapon equipped. As well as this it must be Wednesday and you must still have 5 silver.

Het uur speelt zelfs geen rol, lees ik hier net. Misschien moet je het zilver equippen, dus bij je kledij bijsteken? Je kan eens proberen hè; veel succes!
 

DeletedUser

zoals verwacht heb ik weer tevergeefs zitten wachten, ik had 5 zilver waarvan 1 op inventaris, 300$ cash op zak en heb gewacht van 19.00 tot 19.40uur maar zonder resultaat..... dat is nu al 2 weken na mekaar dat het noppes is. Mijn ranking zakt zienderogen en dat is niet fun.....
 

DeletedUser

Bij "lijken bestelen" kan je een ring vinden, maar ik weet niet of dat de juiste is. Denk ook inderdaad dat je gewoon de vereisten moet hebben voor de geheime quest en dat je die ring daarna krijgt.

bij lijken bestelen krijg je een ring met een blauwe steen kate's ring heeft een rode steen
 

DeletedUser

alle 5 in je rugzak lijkt mij een noodzaak ik ga het aankomende woesdag proberen we zullen zien
 

DeletedUser

ik ga het ook aankomende woensdag proberen !
lol kieken wat het wordt
 

DeletedUser

Dit is als grap bedoeld, hoop ik?
In Amerika betalen ze met dollars en ten tijde van het Wilde Westen bestond de euro nog niet eens :eek:
 

DeletedUser

ik denk dat je $ 200 bij je moet hebben en de 5 zilver in je ruzak

kijken wat het word vanavond !
kan haast niet wachten
 

DeletedUser

Even voor de duidelijkheid: je hebt 'Beat the thief' (opdracht 2 in de serie) en 'Beat the dealer' (de laatste opdracht in de serie).

Ik sta nu met 300 dollar en zonder wapen, ook niet in het hotel, te wachten tot die opdracht komt. Noppes.

Moet ik ook voor 'Beat the thief' (dus de 2e opdracht) al 5 zilver hebben? Nee toch?
 
Bovenaan