• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser4891

Beter al maakt Marco hier ff een officiele aankondiging over, want met al die nieuwe regels hebben denk ik al veel meer mensen zin om mee te doen. :up:

cmon marco, doe me versteld staan. :p
 
Neuh, dat zal wel meevallen mark.
Die nieuwe regels zijn voordelig, maar niet de moeite om als je geen zin had, het nu wel te doen.

En ja, chill dat je daar vp's kan neerzetten, want dan kan je hier gewoon blijven wat je bent!
 

DeletedUser16209

mag je via twee servers meedoen als je bv op .NL en .net speelt met beide teams meedoen?
 

DeletedUser16135

marco mag er wel eens wat meer werk van maken, er is nog zoveel meer info die de meeste mensen niet weten:blink:
 
Mensen die een ban hebben, zouden ze sws moeten verbieden om mee te doen. Het feit dat je een ban hebt zegt naar mijn idee voldoende over een persoon om dat te beslissen.
 

DeletedUser16073

Mensen die een ban hebben, zouden ze sws moeten verbieden om mee te doen. Het feit dat je een ban hebt zegt naar mijn idee voldoende over een persoon om dat te beslissen.

Gelukkig dan dat het niet aan jou is om te beslissen.. : ))))))
 

DeletedUser16135

accounts die gebanned zijn kunnen niet gekopieërd worden lijkt mij :p
 
Player name: roelygan
World: Dakota
Level: 142 (over 1-2 dagen 143)
Class: Avonturier
Profession: Zadelmeester
Health Points: 8000
Are you skilled for Fort Battles: Ja (aanval)
Online/Offline: Online
Leader/Entrant: Entrant (willing to be leader if necessary)
If Leader, do you have Skype and willing to use it: Yes

Ik had het enkel over de mensen die daadwerkelijk hebben opgegeven dat ze willen leiden, er zijn er ook een aantal die het willen als het nodig is. Jup, roely leidt idd langer op dakota, omdat ik van w7 kom ;D

Wat betreft buitenlandse taktieken, het is zeker handig om te weten wat ze doen. Bij mij is die kennis althans erg laag, maar ik vermoed dat er genoeg leiders zijn die dit wel hebben.


Ik heb nieuwe aanmelding gemaakt waarin ik me vol aanbied als leider he :p
 

DeletedUser16135

151 aanmeldingen. dus misschien halen we de 160 wel.
beter doen alleen de hoogste levels mee :unsure:
 

DeletedUser14167

maar zoals al eerder gezegd, het aantal lp/skills is het hoogste bij hogere levels, want die krijgen meer vp en ap te besteden.
 
maar zoals al eerder gezegd, het aantal lp/skills is het hoogste bij hogere levels, want die krijgen meer vp en ap te besteden.

Er van uitgaande dat iedereen FGer is wel ja, maar bij veel mensen is dat blijkbaar niet het geval. Daarom zou ik toch, als er een selectie gemaakt moest worden, eerder een FGer van lvl 80 dan een handelaar van lvl 100 meenemen.
 
Er van uitgaande dat iedereen FGer is wel ja, maar bij veel mensen is dat blijkbaar niet het geval. Daarom zou ik toch, als er een selectie gemaakt moest worden, eerder een FGer van lvl 80 dan een handelaar van lvl 100 meenemen.

volgens mij begrijp jij het niet helemaal
elke deelnemer krijgt de mogelijkheid om zijn punten opnieuw te verdelen op zijn gekopieerde account
het maakt dus helemaal niks uit hoe je punten staan op je gewone account
 
volgens mij begrijp jij het niet helemaal
elke deelnemer krijgt de mogelijkheid om zijn punten opnieuw te verdelen op zijn gekopieerde account
het maakt dus helemaal niks uit hoe je punten staan op je gewone account

wanneer hebben ze dat gezegd? :blink:
en waarom moet iedereen hier dan al die dingen zeggen als het niet relevant is? :s
blijft karakterklasse wel het zelfde? anders moet ik nog eens bekijken of ik wel m'n beste account heb ingeschreven...
 
wanneer hebben ze dat gezegd? :blink:
en waarom moet iedereen hier dan al die dingen zeggen als het niet relevant is? :s
blijft karakterklasse wel het zelfde? anders moet ik nog eens bekijken of ik wel m'n beste account heb ingeschreven...

hier dus
je hoeft niet om te skillen, iedereen krijgt op de nieuwe wereld 1 ap en 3 vp per level, en die kunnen ze opnieuw op de goede skills zetten. onderaan in dit bericht staat er meer over: https://forum.the-west.net/showthread.php?p=746068#post746068

gewoon beter lezen dus:laugh:
 
Inderdaad, je skills op je huidige wereld boeien dus helemaal niets, want ieder kan ze toch weer opnieuw verdelen daar.
Al dat gezeik over hier fg'er zijn of niet is dus nutteloos ;)
 

Deleted User - 308552

Zijn er nog mensen die toevallig een extra fg-setje hebben die ze mee kunnen nemen mocht ik mee kunnen doen? Ik loop momenteel rond met een deels geupgrade Jeremiah Johnson set, maar die is vrij waardeloos met een bonus van slechts 60 weerstand :hmf:
 
Bovenaan