• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

Mss moeten we daarvoor een apart topic aanmaken?
Maar Andu, Ipod en iemand van Lighthouse zoals Morphy op de .net moeten er wat mij betreft zeker bij, allemaal wegens ervaring met andere servers. Dat zie je ook aan de leiding van bv. Morphy en Andu, die goed bekend zijn met 55 rondes lang alle torens blokken en in het fort staan en zo :p
Het belangrijkste is natuurlijk wel dat de onderling leiding overeen komt.

Ik heb trouwens op de Deense en Spaanse gespeeld maar dat zijn noobservers :D Vraag me gerust naar hoe zij gewoonlijk vechten :p
 

DeletedUser1448

Kunnen we rollercoaster etc. niet vragen vanaf de poolse te verplaatsten en ons te helpen? :unsure:

Ik speel mee met nl, maak je geen zorgen. Teveel volk aangemeld op PL en heb daar geen fortskills meer en geen up to date kleding
 
Mss moeten we daarvoor een apart topic aanmaken?
Maar Andu, Ipod en iemand van Lighthouse zoals Morphy op de .net moeten er wat mij betreft zeker bij, allemaal wegens ervaring met andere servers. Dat zie je ook aan de leiding van bv. Morphy en Andu, die goed bekend zijn met 55 rondes lang alle torens blokken en in het fort staan en zo :p
Het belangrijkste is natuurlijk wel dat de onderling leiding overeen komt.

Ik heb trouwens op de Deense en Spaanse gespeeld maar dat zijn noobservers :D Vraag me gerust naar hoe zij gewoonlijk vechten :p

55 rondes torens blocken, klinkt als w7. Als je sws een minderheid hebt aan onliners en LP dan wen je daar gauw genoeg aan :p Werken met de resources die je hebt! Maar taktieken zullen inderdaad verschrikkelijk verschillen, helaas zullen die van hen beter zijn dan de onze hier, omdat ze daar dagelijks omgaan met zoveel LP.
 

DeletedUser16135

nouja, ze kunnen wel veel lp hebben, maar wij hebben ook een aantal duellisten :)
en als je een goede tactiek heb en je zorgt dat je bijv met meer schiet dan maak je wel een kans denk ik?
 
55 rondes torens blocken, klinkt als w7. Als je sws een minderheid hebt aan onliners en LP dan wen je daar gauw genoeg aan :p Werken met de resources die je hebt! Maar taktieken zullen inderdaad verschrikkelijk verschillen, helaas zullen die van hen beter zijn dan de onze hier, omdat ze daar dagelijks omgaan met zoveel LP.

Ja W7 ken ik niet goed :p Maar ik heb wel het gevoel dat bv de engelsen de confrontatie veel meer uit de weg gaan en wij meer head-to-head spelen op de meeste werelden. Volgens Ipod zijn er ook landen die dat nog meer doordrijven en iedereen heeft gewoon zo'n beetje zijn eigen gewoonten. Daarom zou het handig zijn om iemand in leidinggevende functie te hebben die dat ook allemaal gewoon is, al is het maar als adviseur voor de eigenlijke leider.

Maar ik heb ook wel het gevoel dat we, als we zelf niet spelen, de FGs van de andere landen nauwgezet gaan volgen - als waren het voetbalmatchen - en er wel gauw genoeg vertrouwd mee raken.
 

DeletedUser16209

.net gaat van torens af en switchen 1 voor 1 met HP avo's of soldaten mits dat nodig is. blokken met 1 man die paar rondes kan volhouden.
 

DeletedUser4891

.net gaat van torens af en switchen 1 voor 1 met HP avo's of soldaten mits dat nodig is. blokken met 1 man die paar rondes kan volhouden.

Als je een stuk of 4 topduellisten hebt die continu zo'n 400-2000 pp er af schieten zou het snel over moeten zijn toch? :laugh:

Of hebben ze echt 10+ avo's met allemaal 10k+ lp enzo? :blink:
 

DeletedUser16135

hun hebben keuze uit spelers, gewoon beste selecteren :p
wij moeten blij zijn als we de 150 halen:laugh:
 

DeletedUser16135

ik heb 10K avo lp met scout op beta, dan heb je ook wat leiderschap. werkt ook supergoed :)
 

DeletedUser16172

Het zal interessant zijn te zien welke skill beter is. Een LP- Skill zoals Poland of Duitsland of meer een leiderschaplastige skill zoals op NL. Maar ik weet natuurlijk dat je DE en NL niet direct vergleichen (hoe heet het op NL?) kan. maar ik ben nieuwgierig
 

DeletedUser16135

Het zal interessant zijn te zien welke skill beter is. Een LP- Skill zoals Poland of Duitsland of meer een leiderschaplastige skill zoals op NL. Maar ik weet natuurlijk dat je DE en NL niet direct vergleichen (hoe heet het op NL?) kan. maar ik ben nieuwgierig

vergelijken :)
 

DeletedUser

Sherrif heeft ban dus mag hier niet posten en kan zich dus ook niet opgeven als leider :cool:

En jij bepaalt wat ik mag en niet mag?

hell no :no:

Kunnen we rollercoaster etc. niet vragen vanaf de poolse te verplaatsten en ons te helpen? :unsure:

Je kan trouwens ook mij uit polen gebruiken :x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14251

Kan je gwn in de tussentijd als het event bezig is ook gewoon op de wereld van de account waarmee je in het event mee doet? of word die dan uitgeschakeld tot het event voorbij is?
 

DeletedUser15915

Bedankt voor het melden!
Was vandaag van plan om FG te skillen voor het event, maar dat hoeft dus niet :)
 
Bovenaan