• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser

In Polen worden mooie dingen gevonden tijdens fort gevechten. Waarschijnlijk in alle landen. Hier in Nederland/Vlaanderen valt het ernstig tegen wat er in forten gevonden wordt. Gisteren is er een gevecht geweest waar na enkele grappen op fort profiel dat er 5 hernando's zwaarden weggeven zouden worden toch door enkele mensen aardig wat geld meegenomen. Was gelijk te merken in de vondsten had zelf een bruine stetson hoed ipv van me gebruikelijke grijze pet. Van meerdere mensen op chat hoorde ik wat ze gevonden hadden meeste was rond verkoop waarde 2000$.

Nu is mijn idee om op w1 een XX fort(klein) en een VSW fort(klein) ter beschikking te stellen waar we dan heen gaan met een hoog bedrag contant op zak. Beide forten liggen centraal. In game heb ik al een balletje opgegooid bij VSW. De bedoeling is dan niet om het fort te veroveren mag wel maar hoofdzaak wordt het vinden van waardevolle items zoals in Polen. Vaste avond en tijd in de week. Er zijn genoeg spelers van lv99 in w1 en geld speelt geen rol meer op dat lv. Zelfs boven lv80 zou je dat luxe probleem al moeten hebben. Verliest de verdediger dan draagt de winnaar het fort weer over aan de oorspronkelijke bewoners zodat het de week erop weer herhaald kan worden.Verlies je dus 20 x je geld? Die ene keer dat je wel wat vind wat je niet kan kopen in winkels maakt je schade dan meer dan goed.


Om het vertrouwen te versterken dat we geen praatjes krijgen van ja die gasten van XX nemen helemaal geen geld mee naar het fort waardoor we weer met grijze petten en knuppels naar huis gaan stel ik ook voor dat pietje van XX het vsw fort mag verdedigen en jantje van VSW het XX fort mag verdedigen. Je kiest dus gewoon wat je doet het fort wordt toch niet verloren je komt spelen voor items. Op de gevechtsdag zelf ook aangeven op fort profiel we hebben genoeg verdedigers svp aanmelden bij aanvallers. Hierdoor zitten beide zijdes iedere keer helemaal vol en zal de fortpot rond de 100.000$ bedragen.

Hoe vinden jullie dit idee en wat zou er nog aan verbeterd kunnen worden?

En nog iets mag dit wel? Of is dit vergelijkbaar met afgesproken duels?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zal zeker bij de gevechten zijn met geld. Er is tot nu toe nog geen regel die het verbied alhoewel er wel over nagedacht wordt, maar voorlopig mag het nog gewoon.
 

DeletedUser

Op deze manier is het ook geen opgezet fortgevecht he ;) De uitkomst hangt af van de spelers :)

Het enige wat ik niet zou doen is XX en VSW mengen aangezien de meeste verdediging verkiezen :) Gewoon afwisselen tussen aanval en verdediging.
Buitenstaanders kunnen natuurlijk wel kiezen, maar die zijn dan ook nooit 100% zeker van deelname.
 

DeletedUser

Ik vind het wel een leuk idee, maar dan moet je wel idereen gelijk maken, dus niet dat mensen van buiten VSW/XX niet mee kunnen doen en als verrader worden bestempeld, lijkt mij namelijk niet de bedoeling!
 

DeletedUser

Misschien ook een minimum wat je aan geld moet bij hebben?

Ik ben voor het idee, maar het zal in ieder geval moeilijk worden om met veel mensen zoveel geld bij te hebben.
 

DeletedUser

Ik kan wel wat meenemen ;)
Ik heb nu $40.000 op de bank en doe er niets mee :D
 

DeletedUser

Geld zal dan net als de stadskas 10 x je lv bedragen bijvoorbeeld.

Denk ook een wie het eerst komt doet mee regel het gaat niet echt om een fort winnen maar om voorwerpen te vinden.

Iedereen zal als het doorgaat de dag en uur weten van de aanval dus kan iedereen zich met geld en snel er zijn voorbereiden.
 

DeletedUser

Geld zal dan net als de stadskas 10 x je lv bedragen bijvoorbeeld.

Denk ook een wie het eerst komt doet mee regel het gaat niet echt om een fort winnen maar om voorwerpen te vinden.

Iedereen zal als het doorgaat de dag en uur weten van de aanval dus kan iedereen zich met geld en snel er zijn voorbereiden.

10x je level is niet veel :o

Beter 50x of 100x je level doen.
 

DeletedUser9872

als je lvl 99 bent moet je dan nog maar $990 bij hebben !?! dat is toch bijna niets!!
 

DeletedUser

Lv 99 x 10 =990$

LV 99 x 100 = 99.000$ lukt niet moet je alles verkopen wat je hebt komt iemand je duelleren is het weg. moet je na fort je geld weer in bank doen en daarna krijg je het er niet meer uit. Een echte IJslandse bank dus.

Denk tussen 1000 en 2000 kan iedereen wel elke dag hebben met verkoop en verdiensten.
 

DeletedUser9872

ik wil niet moeilijk doen maar ik dacht dat

99 x 100 = $9.900

was...
 

DeletedUser

Je hebt helemaal gelijk sorry. Nu weet ik waarom ze bij de bank waar ik altijd kom zo vriendelijk zijn.
 

DeletedUser

Ik zei 50x of 100x je level.

50x 99 = 4.500
Dat begint al redelijk te gaan, maar dan zal iedereen zoveel geld bij moeten hebben + er moeten veel mensen KO gaan, want anders ben je er nog niets mee.
 

DeletedUser3874

Nu iets anders :p Hoe wil je controleren dat iemand dat geld wel degelijk op zak heeft :p Kan me voorstellen dat er mensen gaan zijn die het niet op zak gaan hebben in elk geval...
 

DeletedUser

Dat is ook niet te controleren. We kunnen alleen maar op de goedwilligheid van spelers afgaan. Er zijn zeker wel wat profiteurs die zonder geld naar het fort komen. Het eerlijke zou dan zijn, dat ze gewoon KO worden geschoten :p
 
Bovenaan