• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser8307

Nu iets anders :p Hoe wil je controleren dat iemand dat geld wel degelijk op zak heeft :p Kan me voorstellen dat er mensen gaan zijn die het niet op zak gaan hebben in elk geval...

Inderdaad. En de kans bestaat dat zij dan de mooie voorwerpen krijgen ;D
 

DeletedUser1557

maar als der z`n gevecht kom wil ik ook wel mee doen :p

neem ik wel 5.000 mee ofzo :)
 

DeletedUser3874

maar als der z`n gevecht kom wil ik ook wel mee doen :p

neem ik wel 5.000 mee ofzo :)

Zeg dan ook gelijk welke kant je kiest :p Wil zeker aan jouw kant staan, vertrouw niet dat jij het bij hebt :p Maar goed met mijn vermogen wil ik gerust ook deelnemen paar dagen premiejager en huurling vechten doen en heb zo 6k bij me.
 

DeletedUser1557

Zeg dan ook gelijk welke kant je kiest :p Wil zeker aan jouw kant staan, vertrouw niet dat jij het bij hebt :p Maar goed met mijn vermogen wil ik gerust ook deelnemen paar dagen premiejager en huurling vechten doen en heb zo 6k bij me.

wat een vertrouwen :o

en nu nog niet nee straks ff wat zilver verkopen :p


en uhm welk fort eigenlijk XD en vandaag of wanneer ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Moeten we afspreken dan he ;) Je kan er bijvoorbeeld een happy friday van maken :p En dan steeds rond 20:00 wanneer er veel mensen online kunnen zijn :D

25x je level lijkt me een mooi minimum. Het is trouwens maar één keer per week he ;) Dus dan moet je maar zien dat je tegen dan zoveel hebt :p
 

DeletedUser3997

en dan heb je van die mensen die meedoen met het fortgevecht maar niets willen verliezen van geld ... dus dan heb je bijvoorbeeld 40 mensen die daadwerkelijk 1500+ meehebben om het opzet te doen slagen, en dan heb je 80 mensen die gewoon beweren dat ze geld meehebben maar die er enkel zijn om eventueel een goed voorwerp te krijgen.
 

DeletedUser

Denk als beide stedengroepen het duidelijk gaan maken aan al de leden dan moet dit wel gaan lukken. Iedereen kent wel de mensen die eerlijk meedoen en ach als iedereen oneerlijk meedoet wordt dat weer een grijze pet verkopen.
 

DeletedUser

Het is in ieder geval te proberen en als niemand serieus meedoet stoppen we er maar weer mee.
 

DeletedUser1557

idd ik heb ook wel zin in een leuk wapentje vinden :p

dus als het mag zou ik graag meedoen wil wel 5000 meenemen :)
 

DeletedUser1053

Is dit ondertussen al aan de gang of moet alles nog georganiseerd worden?
 

DeletedUser3874

Onze stad heeft geld zat ik wil gerust een fortgevecht starten maar dan moet ik wel eerst een naam van een fort hebben dat we mogen aanvallen :p
 

DeletedUser

In dat geval schrijf me ingame wanneer je wilt aanvallen. Op het landje van mijn stad ligt een klein fortje courage 2 ofzoiets deze kun je aanvallen. Als ik de tijd en datum weet kan ik vooraf de fortnaam wijzigen in fort Jackpot.

Maar hoe kondigen we het aan ingame? Het is een XX fort dus die verdedigen dat betekent dat jullie van new ego je moeten laten vergezellen van VSW en aanhang. en dan moeten we ook iedereen er van overtuigen dat het om geld gaat en iedereen geld meebrengt. Wat zullen we als prijs afspreken 15 x lv?

We kunnen het zowiezo als test doen en daarna hoor ik graag van VSW welk kleine fortje zij weer aangevallen zien worden.
 

DeletedUser

Je kan mensen zich laten inschrijven van te voren die geld meenemen. Ik wil wel een paar duizend meenemen.
 

DeletedUser1963

ik doe ook graag mee. heb ook wel zo'n 5000 wat ik er in wil stoppen
 

DeletedUser11811

Ik (n0ddy) ben ook bereid om te komen met een hoop centen :D
 
Bovenaan