• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser15254

een hele goede avond heren en dames,

sommige dingen veranderen in het leven, dus ook jullie spel tactieken. Jullie willen leuke fg's hebben. Maar als bijna alle forten van een paar steden. dus als er maar 1 fg is word het makkelijk verdedigen. als er hierin tegen meer fg's komen hebben aanvallers meer kans van slagen omdat de verdediger moet gaan gokken wie welk fort die kiest.

Ik ben er vrijwel zeker van dat, als alle steden die niet voor mumbuck zijn samenwerken, ze makkelijk een handjevol forten kunnen terugnemen. Bij meerdere fortgevechten heb je altijd het probleem dat:

-Iedereen zich moet gaan verspreiden
=> Minder volle fortgevechten
-Mensen die noch met de aanvallers, noch met de verdedigers samenwerken onmogelijk kunnen weten welk fortgevecht het echte is
=> Verspilling van tijd en moeite voor die mensen

En dat jullie zo over fire berry praten.. schaam jezelf.. hij heeft verstand van dit spel. misschien meer dan jullie, hij ziet t alleen anders in. maar alsjeblieft dat je hoopt op zijn dood is wel heel laag zeg. how low can you go..

Ik ben het er helemaal mee eens dat fire berry er heel wat aan doet om een stok in de wielen te steken en 1 leuk fortgevecht op een avond te verpesten.
Misschien heeft hij verstand van het spel, ik ken hem niet en het is dus niet aan mij om daarover te oordelen. Wat ik wel zeker weet is dat dit geen leuke manier van spelen is en dat hij weinig rekening houdt met wat anderen hiervan vinden, het bewijs is er:
[21:13] fire berry: voor klachten moet je bij Innogames zijn gelieve niet bij mij zeiken aub
[21:15] fire berry: here i go again on my own
[21:15] fire berry: na na na na
[21:15] fire berry: lachen

Langs de andere kant ben ik het volledig met Galaxyy eens dat je niet iemand moet gaan verwensen, als je er even over nadenkt is dit gewoon een spelletje en is het niet zo handig als je op een openbaar forum iemand de dood toewenst...
 

DeletedUser15849

een hele goede avond heren en dames,

sommige dingen veranderen in het leven, dus ook jullie spel tactieken. Jullie willen leuke fg's hebben. Maar als bijna alle forten van een paar steden. dus als er maar 1 fg is word het makkelijk verdedigen. als er hierin tegen meer fg's komen hebben aanvallers meer kans van slagen omdat de verdediger moet gaan gokken wie welk fort die kiest.

En dat jullie zo over fire berry praten.. schaam jezelf.. hij heeft verstand van dit spel. misschien meer dan jullie, hij ziet t alleen anders in.


Als je de wereld een beetje volgt, dan zou je weten wat er aan de hand is.
De post boven die van jouw laat zien wat anderen ervan vinden. Dan heb ik het niet alleen over degene van wie het fort zijn (zie de ally namen).
Wie zijn de dupe van acties als die van fire? Niet alleen de deff, want met 2 aanvallen krijg je niet 1 goed fg, maar 2 halve fg's. Dit is voor zowel de deff als voor de att niet leuk.

Vond jij het fg waar jij meedeed vanavond leuk? Nja, ieder z'n mening natuurlijk.
Als je gewoon lekker naar het eerste fg was gegaan had je misschien EP & muntjes gepakt, evenals gewoon het "genot" (noem ik het maar even), van een ECHT fg.

EN dat fire het anders inziet? Dat doet ie zeker :) Anders dan vele mensen. Hij haalt ook plezier uit het treiteren van anderen, zoals je wel in mijn post gelezen hebt.
Als jij het fijn vind om "onder" zo iemand te spelen, moet je het zelf weten.
 

DeletedUser15975

oke, ik snap jullie punt wel een beetje, t komt erop neer dat meerdere fg's te veel zijn in de Nederlandse wereldjes. Maar de reden dat we fg's houden is denk meeste om munten en xp te verdienen. Maar elke stad wil ook wel een fort. maar als een paar steden alle fg's hebben, en t zo spelen dat die niet meer te pakken krijgen zijn. Dan is het niet meer leuk. nu wacht iedereen op een klein foutje hopend dat er een fort vrij komt.

Dus vecht voor wie je wil vechten maar t zou leuk zijn als elke grote stad weer een kans kreeg een fg te krijgen en ook nog een kans heeft het tijdelijk te behouden.

En ik sta idd onder fire, ook omdat ik hem ken en het een goed persoon is. En daar vecht ik voor en maak ik me sterk voor! Kies je eigen held in het spel, maar weet ook wat die van plan is en dat die ook wat voor jou over heeft.
 

DeletedUser12590

Mumbucks heeft weliswaar zeker 80% van de forten in handen, maar is het daarom normaal om teveel in gevechten te doen?

Het gaat vandaag niet eens op de aantallen per dag. Het gaat er vandaag om dat er een hoofdfort aangevallen wordt, welke al niet vol zal raken, en daarna nog 2 gevechten zijn, waarbij die van fire berry gewoon kinderachtig gestart is en Romick gewoon volwassen afgelast heeft. Wij willen leuke FG's, dat betekent volle forten. Door acties als deze zal het hoofdfort niet vol raken => minder leuk FG. Maar ja, ga jij maar verder met het steunen van fire berry's acties. Het bezorgt je enkel problemen:laugh:
 

DeletedUser15975

Nu begin je dat fire berry hem kinderachtig heeft gestart, maar hij zou dit fort krijgen, voor 48 uur. Dus als je daarbij denkt hoeven er geen verdedigers te zijn en kunnen al deze mensen naar jouw hoofdfort. En na deze 2 dagen kunnen jullie lekker aanvallen op bella.

En problemen? Ik zie mezelf hier niet in de problemen komen, omdat ik het met iemand eens ben en een eigen mening heb die anders is dan jullie heb ik nog geen problemen. Dit is eerder politiek, je mening delen en kijken hoe andere erop reageren.
 

DeletedUser15363

Zit niet te zeuren, verbeter je zelf. Probeer het nog een keer, en nog een keer...
 

DeletedUser15975

ik ben niet de gene die zeurt hier, jullie willen 1 fg per dag. En daar gaan jullie behoorlijk op in. Dus jullie zeuren! Ik vertel hier mijn mening, dus als je dat zeuren vind prima, alleen lastig in je leven dat iedereen tegen je zeurt als ze eerlijk zijn.

En de aanhouder wint. ;)
 

DeletedUser15944

ik ben niet de gene die zeurt hier, jullie willen 1 fg per dag. En daar gaan jullie behoorlijk op in. Dus jullie zeuren! Ik vertel hier mijn mening, dus als je dat zeuren vind prima, alleen lastig in je leven dat iedereen tegen je zeurt als ze eerlijk zijn.

En de aanhouder wint. ;)

Zeg heb je nu niet door dat er niemand (behalve berry) het met je standpunt eens is? We en daarmee bedoel ik de rest van de wereld wil gewoon 1 fg per avond en af en toe 2 zoals Firehawk al zei.

Verder mag je natuurlijk altijd je mening vertellen hoor. Alleen als bijna niemand die mening met je deelt kun je

-of je mond houden
-of mensen opzoeken die het wel vinden

Aangezien je al iemand hebt namelijk je dikke vriend berry raad ik je aan daar lekker mee te gaan praten en de rest van de wereld gewoon plezier laten hebben.

Laurens
 

DeletedUser

Zeg heb je nu niet door dat er niemand (behalve berry) het met je standpunt eens is? We en daarmee bedoel ik de rest van de wereld wil gewoon 1 fg per avond en af en toe 2 zoals Firehawk al zei.

Verder mag je natuurlijk altijd je mening vertellen hoor. Alleen als bijna niemand die mening met je deelt kun je

-of je mond houden
-of mensen opzoeken die het wel vinden

Aangezien je al iemand hebt namelijk je dikke vriend berry raad ik je aan daar lekker mee te gaan praten en de rest van de wereld gewoon plezier laten hebben.

Laurens

Dus als niemand je mening deelt moet je je mond maar houden? Gaat lekker hier zeg met zulk mislukte uitspraken, door mensen als jij word iedereen dus helemaal gek van dit forum en is het doel: "een oplossing zoeken" dus helemaal weg

Bedankt voor je geweldige bijdrage
 

DeletedUser15944

Dus als niemand je mening deelt moet je je mond maar houden? Gaat lekker hier zeg met zulk mislukte uitspraken, door mensen als jij word iedereen dus helemaal gek van dit forum en is het doel: "een oplossing zoeken" dus helemaal weg

Bedankt voor je geweldige bijdrage

O nee hoor je begrijpt me helemaal verkeerd. Ik heb zelfs graag dat mensen met andere ideeën komen zodat je ook aan dingen denkt waar je nog helemaal niet aan gedacht hebt.

Alleen in situaties waarin je gaat zeggen dat iemand gelijk heeft waaraan ik me groen en geel erger zonder goede reden doe ik zo.

On topic: Ik denk dat de fg's gewoon afgesproken moeten worden. Dat bv iedere grote stad een dag heeft waarom die mag aanvallen. Hierdoor voorkom je dubbels die ''per ongeluk'' zijn en heb je elke dag een vol fg.
 

DeletedUser

wel voor alle mensen die tegen mijn visie zijn.

onze alliantie is een neutrale onafhankelijke alliantie
dit wil zeggen wij bemoeien ons met onze eigen zaken .
wij helpen wie wij willen en vallen aan wie wij willen en wanneer we willen.

dit spel draait om fort met je stad/allie te veroveren.
met wie je dan uiteindelijk samenwerkt en hoe je dit plant ,beslis je binnen een bepaalde groep.
de mensen buiten deze groep hebben misschien een andere mening over wat wij denken .
dit begrijp ik best , maar dat zal mening binnen onze groep niet veranderen.
welke tactiek wij kiezen
dat is onze keuze .
 
ik ben niet de gene die zeurt hier, jullie willen 1 fg per dag. En daar gaan jullie behoorlijk op in. Dus jullie zeuren! Ik vertel hier mijn mening, dus als je dat zeuren vind prima, alleen lastig in je leven dat iedereen tegen je zeurt als ze eerlijk zijn.

En de aanhouder wint. ;)

Wij zeuren? Dat klopt zeker! Maar wij doen dit ten goede van de wereld qua fortgevechten, jij totaal niet. Jij gedraagt je onvolwassen en zegt 'Wij doen lekker wat wij willen' of iets in die richting. Dan denk je puur egocentrisch en zoals ik je reacties lees ben je niet van plan je mening te veranderen. Als je dat niet van plan bent, wat heeft het dan voor zin om hier te reageren? Ik neem aan dat dit een discussietopic is, maar als je jezelf niet in staat maakt tot overtuiging, dan kun je net zo makkelijk niet je mening uiten hier. Als je eens wat pagina's doorleest kun je goed lezen WAAROM de mening van ons anders is.

wel voor alle mensen die tegen mijn visie zijn.

onze alliantie is een neutrale onafhankelijke alliantie
dit wil zeggen wij bemoeien ons met onze eigen zaken .
wij helpen wie wij willen en vallen aan wie wij willen en wanneer we willen.

dit spel draait om fort met je stad/allie te veroveren.
met wie je dan uiteindelijk samenwerkt en hoe je dit plant ,beslis je binnen een bepaalde groep.
de mensen buiten deze groep hebben misschien een andere mening over wat wij denken .
dit begrijp ik best , maar dat zal mening binnen onze groep niet veranderen.
welke tactiek wij kiezen
dat is onze keuze .

Jouw visie is puur egocentrisch ingesteld en de taktiek die je noemt is gewoonweg laf. Daar zal jij het vast niet mee eens zijn, maar de rest van de wereld wel. Je kunt alleen een fortje veroveren door een dubbelaanval? Taktiek kun je zeggen, maar het is gewoon een klein beetje lafheid. Je zoekt gewoon weinig tegenstand op om een fort in handen te krijgen. In jouw visie gaat het vooral om het overnemen van het fort en blijkbaar niet om het fortgevecht zelf. Wat ben je nou precies met een fort? Je kunt er 'sneller' slapen en dat is het voordeel van het fort, maar verder is er niets nuttigs aan. Je kunt zeggen 'Als stad en allie gaat het erom dat je forten overneemt en zo te stijgen in de ranking', als dat je doel is, dan mag je van mij alle forten hebben hoor, maar je bereikt er niets mee. Wat boeit de ranking? Het gaat toch om de fortgevechten bij het fort, want dat is de bedoeling van de forten, dat er fortgevechten komen. Want de enige functie buiten fortgevechten van een fort is 6 uur slapen ipv 8. Dit is meer een soort 'troost' als je het fort overneemt, want voor de rest kun je het fort alleen maar uitbouwen puur voor fortgevechten ter verdediging. De functie van een fort is dus overduidelijk dat er fortgevechten in plaats vinden, anders was er toch wel bijvoorbeeld een fortshop met exclusievere dingen, of iets in die richting. Als jij de functie en het doel van een fort op een 'laag' niveau wilt bereiken, dan moet je vooral doorgaan, maar wil je het doel van het fort op een 'hoog' niveau bereiken, dus dat er talloze mensen strijden om het fort in plaats van 20, dan is één fortgevecht bevorderlijk. Hooguit 2 kleine door ruimte.
 

DeletedUser15254

Jouw visie is puur egocentrisch ingesteld en de taktiek die je noemt is gewoonweg laf. Daar zal jij het vast niet mee eens zijn, maar de rest van de wereld wel. Je kunt alleen een fortje veroveren door een dubbelaanval? Taktiek kun je zeggen, maar het is gewoon een klein beetje lafheid. Je zoekt gewoon weinig tegenstand op om een fort in handen te krijgen. In jouw visie gaat het vooral om het overnemen van het fort en blijkbaar niet om het fortgevecht zelf. Wat ben je nou precies met een fort? Je kunt er 'sneller' slapen en dat is het voordeel van het fort, maar verder is er niets nuttigs aan. Je kunt zeggen 'Als stad en allie gaat het erom dat je forten overneemt en zo te stijgen in de ranking', als dat je doel is, dan mag je van mij alle forten hebben hoor, maar je bereikt er niets mee. Wat boeit de ranking? Het gaat toch om de fortgevechten bij het fort, want dat is de bedoeling van de forten, dat er fortgevechten komen. Want de enige functie buiten fortgevechten van een fort is 6 uur slapen ipv 8. Dit is meer een soort 'troost' als je het fort overneemt, want voor de rest kun je het fort alleen maar uitbouwen puur voor fortgevechten ter verdediging. De functie van een fort is dus overduidelijk dat er fortgevechten in plaats vinden, anders was er toch wel bijvoorbeeld een fortshop met exclusievere dingen, of iets in die richting. Als jij de functie en het doel van een fort op een 'laag' niveau wilt bereiken, dan moet je vooral doorgaan, maar wil je het doel van het fort op een 'hoog' niveau bereiken, dus dat er talloze mensen strijden om het fort in plaats van 20, dan is één fortgevecht bevorderlijk. Hooguit 2 kleine door ruimte.

Volmondig mee eens!
 

DeletedUser12590

Fire Berry haalt duidelijk zijn plezier uit het veroveren van forten in een gevecht met maximaal 20 man. Een echt gevecht kan hij dan ook niet winnen, daar is hij duidelijk te noob voor.

Fire Berry: start toch eens een aanval als eerste, zodat die aanval de hoofd aanval is. Kijken hoe leuk men het dan heeft.
Ironie op de BG pagina
---->Fortgevechten<----
Wij huilen en wij schuilen niet

Grammatica is niet jullie beste punt zeker? Alhoewel, het klopt wel dat jullie veel huilen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

jullie zijn echt een stelletje mensen met oogkleppen op he.
ik zal nooit iets tegen men eigen zin doen in dit spel.
anders zou ik dit spel al niet spelen.
het kan mij echt totaal niets schelen wat jullie denken over mijn strategie.
ik weet enkel dat het werkt anders had je er geen hekel aan als buitenstaander.
verder nog veel plezier met dit forum verder onnuttig verder aan te vullen door mij persoonlijk aan te vallen.
iets wat jullie hier blijkbaar leuker vinden dat het uiteindelijke fortgevecht.
 

Deleted User - 308552

Het gevecht om het fort BIERDOP is net afgelopen, maar was erg leuk :) Helaas zijn er meer fg's vanavond :hmf:
 

Deleted User - 308552

Omdat de verdediging erin slaagde een overmacht van 130 tegen 99 te verslaan.... Al zie ik nu dat de lp niet geweldig verdeeld was:
H.p. 321.939 : 307.456
 

DeletedUser

In ronde 6 had de verdediging al meer lp. Ongeveer in ronde 13 was het gevecht op alle punten beslist. 31 aanvallers meer en als verdediging overleven met 66 spelers van de 99 (2/3de). Een hoofdfort met veel deelnemers dat na 31 rondes al voltooid is. Ik zie niet in hoe dit nou zo'n mooi fg was?
 
Bovenaan