• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het verbinden van steden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik zit zit ook regelmatig op het Engelse forum en helaas kan ik je mededelen dat je dit idee in de prullenbak kan gooien. De Developer's zijn tegen elke voor van allianties. De steden zijn al een vorm van alliantie tussen 50 spelers en ze willen dit niet ook nog eens tussen steden onderling in voeren. Ikzelf vind dat ze het niet kunnen ontkennen en dat ze er een game-play onderdeel van moeten maken maar zo denken hun er niet over. Je kan het verdraaien hoeveel je wil maar het zal er niet komen.

Ik wil niemand beledigen maar ik vind ook dat de (deputy-) Sheriff's hiervan op de hoogte moeten zijn. Elke vorm van alliantie tussen steden zal er nooit komen

Misschien heb je gelijk. Jammer
 

DeletedUser

zal wel leuk zijn anders moet je een euwigheid wachten om te shoppen
 

DeletedUser

Tja... Dat is wel stom. Maar anders wisselen mensen 10x per dag van stad. Dat werkt ook niet.
 

DeletedUser

Mijn idee is om steden met elkaar te verbinden. Dit houd in:
- Slapen bij elkaar is gratis
- De producten zijn net zo duur als bij de ander(4x goedkoper dus)
- Je kan je geld ook daar op je bank storten

Regels:
- Je kan niet meer dan 3 steden met elkaar verbinden
- Als je eenmaal verbonden bent kom je er niet meer van af

Ik vind dit een goed idee omdat je dan niet zo lang moet wachten voor het shoppen. Ook kan je dan je geld als je bijvoorbeeld een lange reis moet maken toch veilig storten.

Mvg,

supermanwouterr
Op wereld 6 ''gratis'' leverancier posthornen



het dik gedrukte vind ik fout als de stad opgeheven wordt dan? dan heb je een spook stad als verbindingsstad
 

DeletedUser

mischien een boete als je het verbreekt binnen 30 dagen?
ja mag het dan neer 10 dagen al verbreken. dan ga je nog beter nadenken of je het wel of niet doet.
BV: een standaard boete van 2X al je punten, - het dagen dat je samen zit X100? maar als je het 30 dagen volhoud hoef je niks meer te betalen

dus een stad met 2k punten moet dan als hij het opheft na 10 dagen gaat er 10X100 af dus:
2000X2 is 4000
10X100 is 1000
4000-1000 is 3000
dus 3k van de std kassa af.
maar misschien moet dit worden aangepast omdat dit wel redelijk veel geld is.
 

DeletedUser

dit wordt dan van de stadskassa afgehaald en verdeelt over de andere steden. maar misschien is het verdelen weer niet zo handig dat kan tot stad doneringen lijden. maar dat moet wat meer doordacht worden door andere.(want is meer een mening dan een feit)
 

DeletedUser

Nee, maar het is slecht als je ruzie krijgt. Miss kan 30 dagen dan verminderd worden naar 3 weken (21 dagen)
 
Ach ja, de devs willen het er nooit in hebben dus wat maakt het nog uit om er over te discussiëren.
Zelfs al komen we met het best mogelijk voorstel aller tijden af dan nog zullen ze te koppig zijn en het ons niet officëel laten doen.
 

DeletedUser

ja, het is ook nooit zeker als je een goed idee plaatst of het er überhaupt komt. :rolleyes:
 
Maar over officiêle stedenverbonden zijn ze op het Engelse forum al heel duidelijk geweest.

Ik zit zit ook regelmatig op het Engelse forum en helaas kan ik je mededelen dat je dit idee in de prullenbak kan gooien. De Developer's zijn tegen elke voor van allianties. De steden zijn al een vorm van alliantie tussen 50 spelers en ze willen dit niet ook nog eens tussen steden onderling in voeren. Ikzelf vind dat ze het niet kunnen ontkennen en dat ze er een game-play onderdeel van moeten maken maar zo denken hun er niet over. Je kan het verdraaien hoeveel je wil maar het zal er niet komen.

Ik wil niemand beledigen maar ik vind ook dat de (deputy-) Sheriff's hiervan op de hoogte moeten zijn. Elke vorm van alliantie tussen steden zal er nooit komen
 

DeletedUser

Beetje krom, forten waar tot 120 man kunnen verdedigen maar absoluut tegen vormen van allianties ? :confused: Dan maar hopen dat die overige 70 goeie pickups zijn he ? :p

Ikzelf denk dat bondgenootschappen zoals ze in huidige vorm prima zijn. Je kunt nu ook gaan shoppen bij anderen namelijk en meestal gratis in een BG ;)
 

DeletedUser

Ik vind....

Ik vind het een goed iedee. Ik begrijp niet waarom ze hierover zeuren.
 

DeletedUser

nog even een quote van Elmýr, misschien wel bekend bij bezoekers van het Engelse Forum, het spijt me zeer maar het gaat er écht niet komen.

If you read Guidelines for posting ideas [please read], you'll see alliances listed without a link, despite the fact that it's been suggested 100 times, because there will never be official alliances! If they were going to implement official alliances, they would have done it at the beginning.

Towns are the alliances of this game.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan