• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het verbinden van steden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

  • Er kunnen 5 steden aan elkaar worden gekoppeld
  • Men kan in elkaars hotel gratis overnachten
  • De artikelen in de winkels zijn 4 keer zo goedkoop.
  • Spelers uit de steden kunnen elkaar niet duelleren
  • Als je je met een stad verbind kan dit na 5 dagen al weer worden opgegeven
  • Er is een mogelijkheid de fora's van de steden te delen
  • Je kan geld bij elkaar op de bank storten
  • Er is een mogelijkheid om met 1 druk op de knop de hele groep een bericht te sturen
  • Binnen de groep word een 'Hoofdstad' aangewezen
  • De groep kan een naam krijgen
  • Alleen gemeenteraadsleden en oprichters van de hoofdstad kunnen de naam en instellingen wijzigen
  • Voor zo'n alliantie komt een aparte ranglijst
  • Het aantal punten van een alli word bepaald door de levels van alle spelers uit alle steden die bij de alli horen optetellen


Screens

Elke alliantie heeft zijn eigen pagina. Hier kom je via de speciale ranglijst voor alli's of via een knop in het stadsprofiel.
De bb-code voor een alliantie word [alli]Golden G[/alli]
Links kan een gemeenteraadslid of een oprichter van de hoofdstad een kort stukje tekst zetten. Boven staat het aantal punten en de naam. Rechts de steden die aan de alli verbonden zijn. In dit geval 5
Button voor ranglijst:
(Niet goed uitgewerkt)
Button voor in de lijst waar ook stad stadsforum en karakter in staat


heel mooi uitgewerkt, ik zou het eerdere Alliantie noemen of Ally afgekort !

darkbow zei:
En misschien moet ook heel die raad akkoord zijn als de naam veranderd wordt of andere belangrijke beslissingen.

Ja, maar dan zou dat moeten gebeuren met een "Contract" Zodra dat alle leiders hebben geklikt op "Contract Tekenen" zal de verandering pas worden uitgevoerd, contracten die niet worden getekend verlopen dan na ... dagen, en om een nieuw contract te maken klik je op "Nieuw Contract" kan iemand screenies maken ? ik ben een vreselijke kluns als het op paint aankomt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind dit echt een schitterend idee :)\

Dan hoeven de steden niet allemaal VSW of OBD voor hun naam maar heeft de alliantie dat.
En dan staat het in het spel gewoon als Alliantie en als bb-code [ally] VSW [/ally]
 

DeletedUser

Is dit goed?
Deels vertaald door een vertaal prog.
Ik post het dan zelf wel.

This is an idea of the Dutch server.
Created by supermanwouterr and Arendsoog08

* 4 cities can be linked

* One can stay in each hotel for free

* The items in the shops are 4 times as cheap.

* Players from the cities do not duel

* If you can connect with a city after 10 days all be given back

* There is a possibility the forums of the cities to share

* You can make money together on the bank deposit

* There is a possibility with 1-touch the whole group to send a message

* Within the group become a 'Capital' designated

* The group can be named

* Only members and founders of the capital, the name and settings

* For such alliance is a separate ranking

* The number of alli is determined by the levels of all players from all cities that belong to the alli optetellen

* The cities must lie in the same continent.

Images

Each alliance has its own page. Here you come through the special ranking for alli's or via a button in the urban profile.
Spoiler:
Several spoilers should not be placed together.

The bb-code for an alliance [alli] Golden G [/ alli]

Links to a councilor or a founder of the Capital put a short piece of text. Above is the number and name. Right cities linked to the alli. In this case 5
Several spoilers should not be placed together.

Button for ranking:


(Not well developed)
Ally button:
Button in the list where city and nature in urban forum state


Another Screentje of a link from your profile:

De plaatjes moeten er bij en er zitten een paar foutjes in.
 

DeletedUser

dat alli moet je veranderen in Alliantie!!! alli is niets doe het op z'n minst ally :rolleyes:
 
Een goede vertaling, mocht je die nodig hebben:

Ik heb het ook gelijk in alliance en ally veranderd, staat toch een stuk beter.

Mijn engels is nou ook niet echt perfect, maar het is veel beter dan wat je met google translator hebt gedaan :p

This idea comes from the dutch forums.
It's created by: supermanwouterr and Arendsoog08.

* Five(5) cities can be linked together.

* One can sleep in each others hotel free of charge.

* The items in the shops are 4 times cheaper (as if you were actually in that town).

* Players from these towns cannot duel each other.

* When you have connected to a town you can cancel this after five(5) days.

* There will be a possibility of sharing forums.

* You can deposit your money at all of the banks.

* There is a possibility of sending a telegram to everyone in the alliance.

* Within the group, a town can be made a 'capital'.

* The group can be given a name.

* Only founders and councilors of the 'capital' can change the name of the alliance and certain settings

* A seperate ranking will be made for the alliances.

* The amount of points of the alliance will be determined by the sum of all of the alliances members levels.



Screens

Each alliance has its own profile. You can get here through the rankings or by clicking on a link in the town's profile.
1258728195-480.jpg

The bb-code for an alliance will be [ally]Golden G[/ally]
To the left, a town's founder or counsilor can put a short piece of text. On top will be the amount of points and the name of the alliane. To the right the towns connected to the alliance, in this case five.

Button for the rankings:
1258728779-540.jpg
(Not yet developed properly)
A button for the list where you've also got the town and character buttons
1258729178-940.jpg
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

dat van de contracten moet er nog bij en in de laatste spoiler is de afbeelding nog altijd op alli in plaats van Alliance of Alliantie
 

DeletedUser

Die screentjes zijn nog wel met alli
En dat eerste screentje staat alles in het nederlands :p
 

DeletedUser

Je zou ook beter niet zolang moeten wachten als je naar een verbonden stad wilt
 

DeletedUser

Waarom zou je nog naar een verbonden stad willen gaan.

Ohja, als je wilt uitbouwen. Zou dan ook niet met de hele groep gewoon overal kunnen uitbouwen en dat de leiders gewoon alle steden kunnen zien wie er in de stad zit en hoe actief ze zijN?
 

DeletedUser

als je nu uit je stad gaat moet je een bepaalde tijd wachten voor je in een andere stad kunt gaan bij verbonde steden zou er geen tijd mogen tussen zitten
 

DeletedUser

Ja maar dan is het ook niet nodig om naar een verbonden stad te verhuizen. ;)

PS ik vind ook dat met verbonden steden dat je wel alle items kan zien van de winkels. :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik vind echt dat alle stadsoprichters van de alliantie iets in te brengen mogen hebben. Anders is één stad alleen de leiding en zitten die andere twee/drie steden er een beetje bij tot er wat besloten is in de hoofdstad. De andere steden willen toch ook mee beslissen. Dus ik vind dat de degene die de naam etc. kunnen veranderen moeten worden:

-De stadsoprichters van de hoofdstad.
-De gemeenteraad van de hoofdstad.
-De stadsoprichters van de andere steden in de alliantie.

Anders vind ik dat die andere steden een beetje achtergesteld worden. De stadsoprichters die niet uit de hoofdstad komen zijn toch eigenlijk ook oprichter van de alliantie?
 

DeletedUser

Ik zit zit ook regelmatig op het Engelse forum en helaas kan ik je mededelen dat je dit idee in de prullenbak kan gooien. De Developer's zijn tegen elke voor van allianties. De steden zijn al een vorm van alliantie tussen 50 spelers en ze willen dit niet ook nog eens tussen steden onderling in voeren. Ikzelf vind dat ze het niet kunnen ontkennen en dat ze er een game-play onderdeel van moeten maken maar zo denken hun er niet over. Je kan het verdraaien hoeveel je wil maar het zal er niet komen.

Ik wil niemand beledigen maar ik vind ook dat de (deputy-) Sheriff's hiervan op de hoogte moeten zijn. Elke vorm van alliantie tussen steden zal er nooit komen
 
Waarom doen ze toch zo hun best om iets te vermijden dat al van in het begin van het spel bestaat maar juist nog niet "officiëel". De Voc-steden, Legends, Club, johnie walker (Label), Elite......
 

DeletedUser

Waarom doen ze toch zo hun best om iets te vermijden dat al van in het begin van het spel bestaat maar juist nog niet "officiëel". De Voc-steden, Legends, Club, johnie walker (Label), Elite......

ze hebben zoiets van hun keuze ... maar wij gaan er niet aan meewerken om de redenen die Hustle al aandraagt
 

DeletedUser

ze zouden het net zoals bij tribalwars moeten doen (alleen dan stelen ze weer :o)

daar kan je steden toevoegen die het forum delen, alleen hierbij kan je dan ook in die steden goedkoper shoppen en een level hoger zien wat er voor spullen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan