• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grapjes van de devs

DeletedUser

Ik heb weer iets gevonden:

Arrow%2Bbag.png

arrow.png


http://de1.the-west.de/images/items/yield/arrow.png

Uiteraard zijn het pijlen. :)

Ik geloof niet dat het bekend is waarvoor deze dienen, en denk dat ze ook niet ingame te verkrijgen zijn trouwens. :)
 

DeletedUser

mmm, ik erger me er niet aan, en wat voor soort broeken willen jullie dan, ik denk dat het heel eentonig gaat worden met die broeken, zullen waarschijnlijk allemaal spijkerbroeken zijn...

Wat voor soort broeken droegen indianen en Mexicanen dan?
 

DeletedUser

het enige waar een broek goed voor is is voor duels en fortgevechten (als ze de juiste bonussen geven natuurlijk) want daar staat geen moeilijkheid op
 

DeletedUser

ojaa ik zie nu pas bij die link arrows...

ik vind het meer op speren lijken:)
 

DeletedUser

tja, daar heb ik niet zoveel aan :p

ik bedoel meer van de wapens, misschien dat dezen ook in een fortgevecht te vinden zijn? :p zou leuk zijn als je zon gouden ding of een gatlinggun ofzo vind bijv .. :D
 

DeletedUser

Het zou wel leuk zijn als je een gatling gun alleen bij een fortgevecht zou kunnen vinden ja, maar waarschijnlijk is het duurste voorwerp een hoogwaardige winchester aangezien dat al meerdere keren is gevonden bij een gevecht en nooit iets duurders.
 

DeletedUser

Ik denk ook dat die winchester het duurst is :p Stel je voor dat iemand even een miljoen in een fortgevecht verliest. Dan vind je misschien sword of a thousand truths! :eek::D
 

DeletedUser

oftewel, over de 15000$ meenemen heeft zoiezo geen zin? :p al denk ik dat zo'n gouden geweer toch wel meer zou kosten ..


ps.

*** 65.000 voor dat gouden geweer. lijkt me wel geweldig, maar ik denk nier dat je zoveel gaat sparen of wel? xD

gattlinggun 30.000 dus dat is dan zelfs nog eerder haalbaar.
 

DeletedUser

De pot van mickey1992 bedroeg 40 000$ Daar kwam een hoogwaardige winchester uit :) Denk dus eigenlijk niet dat je die 2 kan vinden.

Ohja dat werd wel onder 2 verdeeld maar dan nog betwijfel ik het ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik verwacht het zelf eigenlijks ook niet hoor :p maar wel leuk om is te proberen als iemand geld over heeft.
 

DeletedUser

remington_1890.png

Remington

bowie_xmas.png

Kerst-bowiemes
brassknuckles.png

Boksbeugel
elephantgun.png

Elephant gun
golden_gun.png

Gouden pistool
golden_rifle.png

Gouden geweer
smith_xmas.png

Kerst revolver no 1
gatling.png


Als de gouden wapens verkrijgbaar zijn moeten deze ook nog allemaal verkrijgbaar zijn :D
 

DeletedUser8307

Het merendeel is niet verkrijgbaar, CoLeHaBo.
Er zitten wapens in die gewoon uitgedeeld zijn.

:)
 
Bovenaan