• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grapjes van de devs

DeletedUser

ik heb iets tof gevonden op de database van weststats :D


Wie weet wat voor bonussen
herr_stripe.png
allemaal geeft :p

Ondergoed

Dat was een één aprillgrap. ;)
 

DeletedUser11839

als ze nou die in het spel toevoegen met normale bonussen zoals weerstand ofzo(dat heb je normaal bij een onderbroek toch ook wel)
 

DeletedUser

als ze nou die in het spel toevoegen met normale bonussen zoals weerstand ofzo(dat heb je normaal bij een onderbroek toch ook wel)

Dat lijkt makkelijker dan het is, want het verstoort de spelbalans. Die onderbroeken geven bonussen, waardoor je sneller bepaalde arbeiden kunt doen en die dus weer een hogere moeilijkheid moeten krijgen om de spelbalans niet te verstoren.
 
Dat is waar. Het invoegen van een nieuw soort kledingstuk gooit alles in de war, waardoor er een heleboel moet worden aangepast. Dat zal echt wel een tijd duren, voordat je zoiets kunt doen..
 

DeletedUser1053

Dat is waar. Het invoegen van een nieuw soort kledingstuk gooit alles in de war, waardoor er een heleboel moet worden aangepast. Dat zal echt wel een tijd duren, voordat je zoiets kunt doen..

De moeilijkheden van de arbeiden kunnen dan toch wat hoger gemaakt worden, zo veel werk is dat niet lijkt me. :)
 

DeletedUser9519

Idd, gewoon de arbeiden waar die vaardigheden in zitten een paar puntjes moeilijker maken.
 
ik snap dan niet waarom iedereen broeken wil, je schiet er dan toch niets mee op, want de arbeiden worden dan ook moeilijken:confused:
 
mmm, ik erger me er niet aan, en wat voor soort broeken willen jullie dan, ik denk dat het heel eentonig gaat worden met die broeken, zullen waarschijnlijk allemaal spijkerbroeken zijn...
 

DeletedUser1053

En het geeft iets meer strategie. Anders kun je jezelf ook wel af gaan vragen waarom er überhaupt kleren zijn in The-West, de moeilijkheid had immers ook 80 lager kunnen zijn als er geen kleren waren. Het maakt het spel gewoon iets moeilijker/levendiger.
 

DeletedUser

ja denk ik ook als het een wapen zou zijn zou er denk ik maar 1 speer opstaan
 
Bovenaan