• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grapjes van de devs

Dit zijn volgens mij grapjes van de devs:

remington_1890.png

Remington

bowie_xmas.png

Kerst-bowiemes
brassknuckles.png

Boksbeugel
elephantgun.png

Elephant gun
golden_gun.png

Gouden pistool
golden_rifle.png

Gouden geweer
smith_xmas.png

Kerst revolver no 1
gatling.png

Gatling-gun
 

DeletedUser

waar komen deze vandaan dan???
1 ken ik er, de gatlinggun, die heb ik wel eens eerder gezien toen de forten er aan kwamen.
 

DeletedUser

de remington is ook eerder langsgekomen. dat was toen met de sleutels, ik weet alleen niet meer welk persoon. zou leuk zijn als dat de beloning is :)
 

DeletedUser5512

jammer dat de devs zich met deze onzin dingetjes bezig houden en niet met hoger dan 99, fort shops en dat soort dingen:o
 

DeletedUser

Denk niet dat diegene die alles programmeren ook diegene zijn die de plaatjes maken, dus ze zullen wel met nuttige dingen bezig zijn ;) Over die wapens :p zo'n gatling lijkt me niet handig om te dragen in een duel :D Voor diegene die de film 3.10 to yuma hebben gezien, daar gebruikte ze die voor een postkoets te bewaken en dat leek me toch een zwaar ding :p
 

DeletedUser

owja ik zie het :p left hand. Moest je die hebben even van links naar rechts draaien en ik denk dat het fortgevecht afgelopen is :p
 

DeletedUser

Dit zijn volgens mij grapjes van de devs:

remington_1890.png

Remington

bowie_xmas.png

Kerst-bowiemes
brassknuckles.png

Boksbeugel
elephantgun.png

Elephant gun
golden_gun.png

Gouden pistool
golden_rifle.png

Gouden geweer
smith_xmas.png

Kerst revolver no 1
gatling.png

Gatling-gun

De Elephant Gun is de vervanger van Bowies Voorlader, het fortgevechtwapen dat je normaal gezien enkel kon krijgen bij community wedstrijden ivm fortgevechten, maar dat per vergissing dropable werd gemaakt:

elephantgun.png


De Remington staat inderdaad al lang op de servers, wat het verhaal daarachter is is ook niet bekend.

De Gatling Gun zou normaal gezien ook onderdeel uitmaken van fortgevechten, maar dit idee is (tijdelijk) geschrapt geweest. Het ontwikkelen van de fortgevechten alleen was al een hele klus voor de devs.

De Boksbeugel was een tijdje geleden verkrijgbaar bij een community wedstrijd op .net. :)
 
Bovenaan