• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geniaal idee

DeletedUser

kritiek is pas negatief als een ander dit zo opvat... Vaak veranderd de toon waarop kritiek wordt gegeven enkel en alleen om (uit)eindelijk een reactie uit te lokken van een mod. Normaal gestelde vragen worden namelijk nauwelijks dan wel vaag beantwoord, wellicht simpelweg omdat ze het antwoord niet weten of niet mogen geven van Marco. De spelers staan te roepen in de woestijn, raken gefrustreerd, en de discussie verhit met iedere comment.

In een eerder topic heb ook ik flink afgegeven op enkele mods, waarvoor ik achteraf ook mijn excuses heb aangeboden omdat de fout(en) alleen te verwijten zijn aan "boven". Ik denk echter dat de toon pas zal veranderen als er verantwoordelijkheid wordt genomen voor de fouten en deze niet af te doen met een "oeps, sorry...volgende keer beter!". Laat Marco eenmalig eens de discussie aangaan op het forum, desnoods met een select gezelschap van spelers. Zolang dit niet gebeurd zijn de mods de enige aanspreekpunten en blijven we hangen in het bovenstaande verhaal. Mijn persoonlijke mening is dat iemand alleen betaald moet krijgen voor geleverde prestaties... wat mij betreft mag Inno daarom de vergoeding aan Marco inhouden en verdelen over de mods.
 

DeletedUser4468

@Mastadont Nee, mods worden er niet voor vergoed, en doen het geheel op vrijwillige basis

@ maxysaus Het Engels dat hier wordt gebruikt zeer simpel, en zal iedereen de beteking van de zin kunnen begrijpen uit de context.

@JorDes Ik denk dat ik het hier helemaal mee eens moet zijn. Zonder opbouwende kritiek kunnen Marco en het modteam niks.

Maarre, misschien kunnen de mods dit topic verplaatsen naar Henry's saloon omdat dit meer en meer een discussie wordt. Dit kan ik iig niet een discussie vinden die hoort in Het Ei van Columbus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan