• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geniaal idee

DeletedUser6801

Hallo beste vrienden en vriendinnen van het forum. Ik heb echt een geniaal idee.

Voorstel
Vind je dit spel op één of andere manier leuk, bevallen bepaalde aspecten van het spel je niet, kun je het niet vinden met de vrijwilligers en/of werknemers die dit spel draaiende houden of ben je gewoon een ordinair 'zeuren om het zeuren'-type? Ga iets anders doen dan the-west.

Details
Steeds meer hoor je geklaag over het spel. Iedereen vindt er wel iets van, zelfs ik. Alles kan beter en komt er een keertje een update dan is de meerderheid van het spel weer ontevreden.
De druppel die de emmer over laat lopen zijn echter de spelers die de goede bedoelingen van mensen die hun (echte!) leven aan the-west besteden, om jou een virtueel wereldje te laten creëren waar je je ei kwijt kan, op de persoon te beledigen en te kleineren tot op het bot.
Voor deze spelers is er een geniale oplossing: ga iets anders doen dan the-west. Iets waar je wel gelukkig van wordt. Bedenk je dan maar dat je al die mensen die dit spel wel met plezier spelen, een enorm plezier doet. The-west zal er stukken gezelliger op worden, want iedereen speelt dan het spel met plezier.

Misbruikpreventie
Er zou misbruik van gemaakt kunnen worden. Iedere speler kan immers stoppen. Spelers die stoppen terwijl ze het spel wel leuk vinden maken dus duidelijk misbruik van de functie 'stoppen'.

Visuele hulpmiddelen
Voor de mensen die het nog niet weten te vinden. Deze functie is beschikbaar bij 'instellingen' en dan 'account'.
2igjehz.png

Samenvatting
Stop met the-west als je het niet leuk vindt.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Jij bent nu officieel mijn allergrootste held :D
Ge-wel-dig. ik lachte de ballen uit mijn string.
Nu nog maar hopen dat dit idee word doorgevoerd :p
 
Het is normaal om ergens kritiek op te mogen geven. Daar staat The West niet boven. Luisteren naar kritiek kan The West bovendien wellicht aan meer spelers (=meer inkomsten) helpen, dus het is niet per se slecht voor het spel zelf.

Met die mentaliteit van jou zou kritiek eigenlijk uit de wereld verbannen moeten worden... Kritiek op de regering? Emigreer lekker. Kritiek op je werk? Genoeg andere banen. Ik zie dat toch niet gauw gebeuren, omdat kritiek een nuttige functie kan hebben. :)

Enneh: als je liever geen kritiek op het spel leest, er is vast ook een mooi knopje om je forumaccount te verwijderen. Of je vraagt om een perma-ban. Of je leest gewoon niet... :rolleyes:
 

DeletedUser

Prachtig idee Gangsta, moet je alleen wel teleurstellen. Ik ben voor een stemronde. Dan mag Marco daarna misschien kijken wat ie ermee doet, en misschien maakt ie dan wel het wijze besluit jouw raad op te volgen :)
 

DeletedUser4468

Prachtig idee Gangsta, moet je alleen wel teleurstellen. Ik ben voor een stemronde. Dan mag Marco daarna misschien kijken wat ie ermee doet, en misschien maakt ie dan wel het wijze besluit jouw raad op te volgen :)

En dan maar hopen dat Marco de eerste is die op die knop drukt.
 

DeletedUser6377

In feite zeg je dus dat elke speler met kritiek maar moet oprotten.
Ik moet zeggen dat ik me altijd groen en geel erger aan dit soort uitspraken.

In plaats een kritische discussie aan te gaan wil je die ontwijken. Sterker nog je vindt dat de kritische speler monddood gemaakt moet worden.
Nou veel succes dan!

Sir, you just made my day :D
Is dit niet een berisping waard vanwege de voertaal? Deze tekst is 100% engelstalig terwijl we abn als voertaal hanteren.
Het zou schelen als de mods consequent blijven ;)
 

DeletedUser

Ik wil niet heel veel zeuren,maar ik heb de laatste tijd nog geen goeie kritische discussie gezien. Alleen maarr beledigingen over en weer.
 

Deleted User - 308552

Is dit niet een berisping waard vanwege de voertaal? Deze tekst is 100% engelstalig terwijl we abn als voertaal hanteren.
Het zou schelen als de mods consequent blijven ;)

Dit is een veel gebruikte uitspraak waarvan de betekenis bekend is (zou moeten zijn). Het is overigens niet nodig om mij te zeggen wat een mod moet doen, dat vindt de mod niet leuk, die gaat vervelend doen en dat vind jij niet leuk. Eindresultaat: een heleboel frustratie en een vicieuze cirkel.


In feite zeg je dus dat elke speler met kritiek maar moet oprotten.
Ik moet zeggen dat ik me altijd groen en geel erger aan dit soort uitspraken.

In plaats een kritische discussie aan te gaan wil je die ontwijken. Sterker nog je vindt dat de kritische speler monddood gemaakt moet worden.
Nou veel succes dan!

Wij hebben niets tegen kritiek, zolang het constructief is en niet (zoals Fendt al heeft gezegd) puur beledigingen en ongefundeerde kritiek is.
Als je kritiek wil leveren, geef dan ook aan hoe we iets kunnen verbeteren en hou het genuanceerd (en misschien, heel misschien, zeggen wat we wél goed doen? :unsure:)
 

DeletedUser4007

uitspraak mag dan bekend zijn....
hou je rekening dat er redelijk wat jongere spelers dit spel spelen?

maxy maakt een opmerking daarover, en je interpreteert dat als iets wat je moet doen.
zo gaat het ook met de kritiek, als de ontvanger het er niet mee eens is wordt het al snel ongefundeerd genoemd.

je bent redelijk druk op forum, misschien je eigen druk maken over de gang van zaken in/met het team zoals het er nu voorstaat.
neem het voortouw en laat zien wat je kan.
laat zien dat het anders en beter kan, dan krijg je al aardig wat spelers op je hand.
Want je kan ook niet ontkennen dat de huidige gang van zaken gewoon drama is, en dat dat veel beter zou moeten.
Als alles beter geregeld was, dan had je met die nepquest denk ik ook niet zoveel geouwehoer gehad.
Emmertje begint vol te lopen, en veel spelers beginnen het gewoon zat te worden.
Aangezien er ook echt geld met dit spel gemoeit is, mag er door de spelers ook wel enige extra inzet van spelleiding verwacht worden.
(aangezien die ook een vergoeding daarvoor schijnen te ontvangen?)
(als je op een manier betaald wordt ergens voor, dan is het niet echt helemaal vrijwillig meer, en heb je toch een bepaalde verantwoordelijkheid)

hoop dat ik het redelijk netjes heb gehouden:cool:
tekst is alweer veels te lang voor mijn doen:laugh:
 

DeletedUser

Niet verwacht dat sommigen een ander graag een berisping willen 'aannaaien'.
En dat er nog een discussie over gemaakt wordt.. :hmf:

Geef die nutteloze berisping maar als de andere spelers daar zo om staan te springen, zijn we van dat levenloze gezeur af :hmf:
 

DeletedUser6377

Niet verwacht dat sommigen een ander graag een berisping willen 'aannaaien'.
En dat er nog een discussie over gemaakt wordt.. :hmf:

Geef die nutteloze berisping maar als de andere spelers daar zo om staan te springen, zijn we van dat levenloze gezeur af :hmf:

Ik wil niemand iets aannaaien, maar vraag om consequentheid.
Naar mijn inziens kan dat namelijk nog een stuk beter. Dit was dus vooral een hint naar de mods toe ;)

Zeker aangezien ik gister meerdere berispingen én waarschuwingen heb gekregen :p
 

DeletedUser385

mensen ik ben er helemaal mee eens :S

gangsta, je bent geweldig :)
 

DeletedUser4007

Voorstel
Vind je dit spel op één of andere manier leuk, bevallen bepaalde aspecten van het spel je niet, kun je het niet vinden met de vrijwilligers en/of werknemers die dit spel draaiende houden of ben je gewoon een ordinair 'zeuren om het zeuren'-type? Ga iets anders doen dan the-west.

dus je bedoeld eigenlijk gewoon dat iedereen moet stoppen met the west?:blink:

en dan zijn er nog spelers het met je eens????
wat doen jullie dan nog hier????:laugh:
 

DeletedUser

dus je bedoeld eigenlijk gewoon dat iedereen moet stoppen met the west?:blink:

en dan zijn er nog spelers het met je eens????
wat doen jullie dan nog hier????:laugh:

Lieve schattebout, Dit is een forum, niet het spel zelf.
Ik zelf speel het al jaren niet meer. T ging er toch maar op achteruit.
 
Over infantiel gesproken, dit topic is daar een mooi voorbeeld van.

Kritiek wordt constant gegeven door iedereen op iedereen. Dan doet die het weer niet goed en dan is dat weer niet goed, maar dat is toch ook de bedoeling van kritiek? Je kunt het feedback noemen, in negatieve vorm(Je bakt er niks van, kijk maar naar het resultaat van het fortgevecht) of natuurlijk in positieve vorm(Over het algemeen was het resultaat goed te noemen, maar er zijn een paar kleine puntjes die de doorslag gaven, zoals : enz. ). Hier op het forum hebben we alleen maar negatieve kritiek, dit natuurlijk om een discussie op gang te brengen. Op het forum is het nog wel te doen, maar bijvoorbeeld ingame gaat vrijwel iedereen die kritiek ontvangt hier op een onvolwassen manier mee om(Zo jij doet ook nooit meer mee met het fortgevecht, ik zal je nu alleen maar meer duelleren omdat je zeurt, je kunt het zelf niet beter, enz.). De forummods willen graag POSITIEVE feedback hebben, wat kan er beter, enz. Het is namelijk makkelijk om iemand af te zeiken, zoals ik ook altijd doe, maar ik probeer wel mijn gezeik te beargumenteren en discussie op te laaien. Reacties zijn in de meeste gevallen of niet onderbouwd, of niet op de hele tekst gericht, enz. Je kunt zeggen dat ik vrij vaak kritiek geef en vooral op persoonlijk vlak, maar ik krijg hier meestal niets nuttigs mee terug, achja haast niemand kan kritiek ontvangen en ermee omgaan(denk nu niet dat ik hiermee zeg dat ik dat zo geweldig goed kan).

Op het forum zijn de discussies hier haast alleen nog maar gericht op wederzijdse verwijten, dat dus irritant te lezen kan zijn en waarbij je denkt:'waar gaat dit nog over?'. Achja ik vind dit topic wel weer lekker kinderachtig, maar misschien is het ook wel een wakkerschud momentje.
 

DeletedUser6377

Ja jor, positieve kritiek is leuk en aardig maar we kunnen niet hun werk voor ze gaan doen en die kant gaat het wel steeds meer op.

Persoonlijk zet ik een paar suggesties erbij hoe het anders zou kunnen als ik een mod of idee snoeihard afkraak maar meer dan dat kan ik ook niet doen.
 
Bovenaan