• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gekochte vaardigheden en attibuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11028

dit heb ik in mijn profiel gezet:

op deze wereld worden mensen bekent die het niet horen te zijn alleen omdat ze geld uitgeven aan een 'spel'
zo heb je dus mensen die geven er zoveel aan uit de ze veel te goede opdrachten kunnen doen dan eigenlijk mogelijk is op dat level
zo krijg je straks ook een of andere duellist die alle duels wint door zijn vele vaardigheden
hier mee laat ik dus 1 fout zien van deze wereld 'het kopen van vaardigheden en attributen'

hiermee laat ik dus zien hoe ik er over denk
 

DeletedUser

dat klopt helemaal somige dingen valle nog mee zoals dat in een keer al je geld op de bank zetten waar je ook bent maar attributen kopen is egt te dom dat maakt het voor somige mensen egt te makkelijk
 

DeletedUser

das egt stom :( die niet zo slimme mensen die daar egt geld aan gaan zitten geven krijgt het dan egt veel te makkelijk maar ik denk ook dat je er dan later spijt van hebt want dan heb je niks meer om naar uit te kijken althans niet veel meer
 

DeletedUser

Echte mannen kunnen zonder zoals ik :D. Goede tacktiek NON premium en hoppa de No1 plek ff pakken x) nee ik probeer No1 non premium
 

DeletedUser

Skullman ik ben het volledig met je eens.
Heb ooit een ander spel (seafight) gespeeld en doordat het zo ging lopen en ze dachten: hee we kunnen hieraan verdienen, zijn ze het zo gaan maken dat je goed bent als je geld uitgeeft. De volledige tactiek van het spel verdween en je won als je het meeste geld uitgaf. Daarom ben ik er ook mee gestopt.
Ik ben ook heel erg bang dat het met the west ook gaat gebeuren. Want ze hebben natuurlijk weer dollartekens in hun ogen.

Als het zo doorgaat, is het straks (net als met seafight) vrijwel onmogelijk om nog leuk mee te strijden als je geen geld betaalt. Dat zou ongelooflijk zonde zijn. Je ziet al hoeveel spelers er nu al gestopt zijn..

Ik ga dus lekker niets uitgeven! Heb nog 50 nuggets, daar moet ik het maar mee doen.
 

DeletedUser

en anders speel je alleen maar de werelden waarbij dat niet zo geld dan heb je nog een beetje plezier erin :)
 

DeletedUser

Helemaal mee eens waarom zou je geld uitgeven aan een spel? Ik had een enquête ingevuld en tadaa 28 goudnuggets en gelijk een opdracht kunnen voltooien. Maar dat is het spel toch helemaal niet je moet er wel wat voor doen vind ik.
 

DeletedUser

ja liever hard werken en veel plezier dan niet werken en bijna geen plezier
 

DeletedUser

Wil ook geen gebruik maken van premium. Zelfs geen enquete invullen.
Dat vaardigheidspunten kopen vind ik niks, andere premium functies werkten al (vind ik) veel te veel in iemands voordeel. Nu komt dit er ook nog bij :(

Ze zouden het PA-stelsel net als bij tribalwars moeten maken, dat het toch helpt bij het spel, maar niet te veel in iemands voordeel werkt.
 

DeletedUser

Ze kunnen beter een non-premium wereld erachter aan starten

maarja dat brengt geen geld op :(
 

DeletedUser

Idd. Een ranglijst voor een zij die geen premium gebruikt hebben, goed idee^^
 

DeletedUser

Ik heb 4 kracht gekocht

reden: ik werd er een beetje gek van dat iemand boven me stond met weerstand met meer punten dan dat voor zijn lvl beschikbaar waren (en daar kon ik niet tegen :o)

dat was ik denk ik :p maar ik heb punten gekocht met sponsorpay :p
 

DeletedUser

ja dat was jij :p
en daar kon ik niet tegen :p

maar nu heb je alsnog meer weerstand
stiekem nog wat extra erbij gehaald :confused:
 

DeletedUser

kheb ook 28 goud van sponserpay
kga geen goud kopen maar mischien in de toekomst ooit nog es een enquete invullen als ik moeilijkheden heb met een bepaalt product vinden ofzo
 

DeletedUser10652

Geen goud voor mij, die NO-lijst is wel een goed idee eigenlijk!:rolleyes::p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan